WTF heb ik nu!!!!
Ik ben november geopereerd, ze hebben een stukje verwijderd van sleutelbeen, de pijn bovenop mijn schouder is nu wel minder geworden, maar dit was eigelijk dus niet het geen, wat mij belemmerde te sporten..
nu 3,5mnd na de operatie, is de pijn welke ik in mijn bovenarm heb tijdens het bankdrukken of andere borstoefeningen nog niet 1% minder geworden...
heb nu weer 1,5 maanden fysio achter de rug, doordat de fysio dacht dat mijn schouder kapsels opgerekt moesten worden, dus 1,5 maanden rekoefeningen gedaan, waarbij ik idd wel merk dat mijn schouders soepeler worden, en in eerste instantie voelt alles beter aan
stijve kapsels zal deels door de operatie zijn gekomen, maar die pijn in mijn bovenarm blijft.!!
wordt er echt gedeprimeerd van, want zo kan ik dus al bijna een jaar niet sporten!
ik heb ff een plaatje van internet gepakt, en er met paint ff een lijntje opgetekend,
dat is dan precies de plaats waar ik de pijn heb!
als ik meer als 10kg bankdruk, lijkt het wel of er een mes in mijn bovenarm wordt gezet..
iemand een idee?
fysio wil dat ik het laat rusten, en dat ik het accepteer, doordat ik er in het dagelijkse leven dus helemaal geen last van heb, maar hierdoor kan ik dus niet sporten, dus ik vind dat ik er wel degelijk last van heb.....
krijg een beetje het idee dat ze me allemaal maar aan vinden stellen.... en dat ik er een veel groter probleem van maak als dat zij vinden....