MuscleMeat

Schouder/nek/pols klachten

Fitnessdude

Cool Novice
Waardering
0
Het vreemde is als ik wil squatte is dat ik een tinteling in me polsen voel het does wel is waar geen pijn maar toch erg stoorend, het raare is dat me houding we goed is volgens me Sesar Therapeut.

Als ik een shcouder oefeing doe of bankdrukken heb ik dit echt erg, voel ik vlug een vermoeiend gevoel in me linker schouder of achterhoofd.
Het is de spier die de schouder optilt en laat zakken.

heetf iemand ervaring met een van deze klachten of advies????
Het stoort ontzettend.:mad:

Het vreemde is als ik wil squatte is dat ik een tinteling in me polsen voel het does wel is waar geen pijn maar toch erg stoorend, het raare is dat me houding we goed is volgens me Sesar Therapeut.

Als ik een shcouder oefeing doe of bankdrukken heb ik dit echt erg, voel ik vlug een vermoeiend gevoel in me linker schouder of achterhoofd.
Het is de spier die de schouder optilt en laat zakken.

heetf iemand ervaring met een van deze klachten of advies????
Het stoort ontzettend.:mad:

Lijkt mij een zenuw die irriteerd. Je zegt dat het tintelt in je armen en uitstraling naar schouder/nek?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt mij een zenuw die irriteerd. Je zegt dat het tintelt in je armen en uitstraling naar schouder/nek?

nee alleen in de pols.

Ik heb waarschijnlijk bij de shoulder press en bankdrukken een verkeerde houdign waardoor ik me nek aanspan.
weet iemand wat ik hierbij kan doen, want mijn sport(school) laat geen therapeuten binnen.

laat wel binnen maar zelfs voor 10 min vragen ze €10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven