Fitness Seller

Schouder trainingen

Melonz

Ripped Bodybuilder
Waardering
312
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo, ik merk dat ik na een tijd weer het probleem heb dat ik de schouder trainingen saai begin te vinden en merk niet echt dat ze groeien. :(
Hoe zien jullie trainingen er ongeveer uit? Welke combinaties werken bij jullie goed voor de groei?:(

*zucht*

Topic # 10000000000000000
Search optie is er niet voor niets -.-

Press (3x3)
Lat Raise (3x8)
Inside DB Raise (3x8)
Bent over DB raise (3x8)

Allemaal tot failure

Groetjes.

keer ander schema? ff deloaden? ben je nu echt zo stom, zoek gwn....

Not again......

3 oefeningen vind ik zat.
- Military press of Dumbbel shoulder press
-Side Raises
-Bent over lateral raises

jongens doe es liev tegen elkaar:kiss:

De onvermijdelijke vragen 'hoe zijn je trainingsschema' en 'hoe ziet je voeding eruit' dan maar weer opratelen..

En schouder training saai, who cares.

schouder trainingen saai? ik vind ze geweldig,je krijgt er een bruuter fysiek van en de oefeningen zijn gevarierd.

Ik vind schouders ook niet echt geweldig , maar merk al wel dat het beter gaat als een maand geleden toen ik net begon.

Hallo, ik merk dat ik na een tijd weer het probleem heb dat ik de schouder trainingen saai begin te vinden en merk niet echt dat ze groeien. :(
Hoe zien jullie trainingen er ongeveer uit? Welke combinaties werken bij jullie goed voor de groei?:(

ja man, schouders trainen vind ik ook echt de saaiste :p

Ik hou gewoon van mijn schouder dag, gecombineerd met triceps, zalig!

Gewoon MP, front raises, lateral raisE en bend over laterals. Alle stukken gehad.

Ik doe mp en lateral raise en bend over laterals, werkt tot nu toe goed voor mij

schouders na borst en triceps doen, lekker kapot maken die hap.

Vind schouders juist het lekkerst om te trainen.

Als je elke week dezelfde oefeningen doet kan je ook net zo goed niet gaan. Voor schouders heb je zoveel verschillende oefeningen, leef jezelf uit zou ik zeggen en denk zelf ook een beetje na.

Terug
Naar boven