MuscleMeat

selectie rode duivels

10min overtijd en goal in de 98min :roflol: smells very hard

Ik wil geen belg meer zijn :(

bron?

Belgie word in de jaren toch beter, maar of ze doorgaan dit jaar al word lastig.
denk eerder dat het op lang termijn pas gaat gebeuren

Laatst bewerkt:
Oh dacht al, vond het al vreemd gezien Brazilie wereldkampioen was :D

De Belgen zijn er sinds 2004 niet meer bij, werden 3e,4e,5e en 4e bij voorgaande kwalificaties voor eindronden en zeiden toen al met het jaar dat het al steeds beter ging. Hoe lang blijven ze dit nog roepen?
Belgie is gewoon een kleine voetbalnatie en zal zelden nog op een eindronde te zien zijn, zoals een slovenie of slowakije er sporadisch eens bij is zullen de Belgen het ooit ook weer eens voor elkaar krijgen als alles mee zit.
Deze ronde gaat het wederom niet lukken, voor geen goud.
Ze moeten zich wederom gaan richten op de wk 2014 waarin ze 3 gelijkwaardige tegenstanders hebben, met een beetje geluk kunnen ze zo maar 2e worden en kunnen ze wellicht stunten in de barrage matchen tegen de andere nr.2.
Dan moeten wedstrijden tegen C landen wel met 3/4-0 worden opgerold. Ze hebben dus nog heel veel te leren.

Wat een zwakke match was dat eigenlijk tegen Azerbeidzjan ?

zo 04/09/2011 - 14:29
Sporza-journalist Peter Vandenbempt zoekt na de 1-1 in Azerbeidzjan naar een verklaring waarom het maar niet lukt voor de Rode Duivels. "We moeten ophouden over het gebrek aan ervaring."

"Twee à drie jaar geleden was de ervaring een excuus, ze waren toen nog heel jong, maar nu rekende men erop dat dat bijgeschaafd zou zijn. Dat ze een match kunnen controleren en een resultaat kunnen halen. Niet dus. Maar wanneer zal dat dan komen?"

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode_Duivels/110904_vandenbempt_AZE_BEL

Gebrek aan ervaring is het niet , het is een gebrek aan elkaar gemakkelijk vinden op het veld.

Is Azerbeidzjan niet het niveau van San Marino?

• Topic Starter Topic Starter
Is Azerbeidzjan niet het niveau van San Marino?
Nee san marino heeft maar 1 profspeler en die is dan nog derde keeper bij zijn club, al de andere zijn amateurs. Blijft natuurlijk een schande dat er niet gewonnen werd in azerbeidjan.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 21:46 ----------

Gebrek aan ervaring is het niet , het is een gebrek aan elkaar gemakkelijk vinden op het veld.
Ja, het is een gebrek aan ervaring als ploeg. En leekens is natuurlijk niet de trainer om dat op te lossen, hij is een trainer voor een ploeg met zwak materiaal, zoals kortrijk en consoorten. Hoe kan hij nu met zijn bepertkte internationale uitstraling gezag hebben over spelers die bij europese (sup)topclubs spelen. Om nog maar te zwijgen over zijn beperkt tacktisch inzicht en verdedigende instelling.

Tijd voor een Nederlandse coach bij Belgie.

true maar preudhomme en gerets zie ik het ook goed doen. Leekens is het aan het verpesten :(

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 23:01 ----------

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (3 leden en 1 gasten) dit topic
naturell, lukaku16, Tractortje

Waarom heb je gisteren niet gescoord :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 23:03 ----------

studio voetbal wijdde net een stukje over rode duivels en gelijkspel gisteren, hoe lievv

Laatst bewerkt:

Geen gebrek aan ervaring? Het is niet omdat we een paar spelers uit de premier league hebben en hier en daar een doorgroeitalent dat deze ploeg ervaren genoeg is. Buiten een 'stabiele' verdediging is het nog niet veel soeps, ik zou vanvoor graag mertens, hazard en vossen eventueel met de bruyne om het te verdelen. Lukaku is een goed verlengstuk voor een ploeg maar zelf zal hij nooit de match bepalen. dit kunnenn een vossen/hazard wel.

Geen gebrek aan ervaring? Het is niet omdat we een paar spelers uit de premier league hebben en hier en daar een doorgroeitalent dat deze ploeg ervaren genoeg is. Buiten een 'stabiele' verdediging is het nog niet veel soeps, ik zou vanvoor graag mertens, hazard en vossen eventueel met de bruyne om het te verdelen. Lukaku is een goed verlengstuk voor een ploeg maar zelf zal hij nooit de match bepalen. dit kunnenn een vossen/hazard wel.

Heb je tegen een ploeg als de azeri's een ploeg nodig die 10 jaar ervaring samen heeft?

Ik ga morgen voor het eerst in het stadion gaan kijken (oefenwedstrijd tegen de usa)

Zo zou ik trouwens spelen als ik bondscoach was.

----------------------courtois-------------------------------

De laet------Kompany----Vermaelen--------Vertonghen/lombaerts

-----------------Fellaini---witsel-----------------------

Hazard---------------Debruyne---------------------Mertens/chadli

------------------------Lukaku--------------------------------

Waarom courtois ? :mad:

Omdat hij het meeste talent heeft natuurlijk.

Terug
Naar boven