MuscleMeat

selectie rode duivels

als turkije verliest in Oostenrijk én thuis tegen Duitsland, wat dan?

pff ik zit echt te stressen dat het daar 1-1 blijft. Maar ik zie de turken toch nog winnen :(

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:40 ----------

Ik zei het toch. Nu rest er nog 1 hoop, turkije uitgeschakeld door omkoopschandaal :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:41 ----------

wtf afgekeurd voor buitespel.

backomgekoopt :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
putain in de laatste seconde dscoren ze nog :(:(:(:(:(:(

:roflol:

Die turken hebben echt ook alle chance van de wereld al gehad deze campagne.

Laatst bewerkt:
Moussa Dembélé Fulham FC 33 5
Igor De Camargo Borussia Mönchengladbach 5 0
Romelu Lukaku Chelsea FC 10 2
Jelle Vossen KRC Genk 8 2
Marvin Ogunjimi KRC Genk 4 4
Björn Vleminckx Club Brugge

Even jullie aanval uitbelicht....

En hoelang spelen de meeste al samen ? Al meer dan 2 jaar en het komt er nog niet uit. Ik heb niks tegen jullie ploeg, integendeel er spelen meerdere Vlamingen bij mijn club Ajax maar ik zeg alleen wees realistisch. Leekens komt en floept er wat uit en dan is de hele natie in Belgie weer optimistisch terwijl het onrealistisch is.

Je vergeet Mertens, Chadli en Hazard. Daarnaast hebben ze ook nog een handvol talentvolle middenvelders, prima verdedigers en een zeer getalenteerde keeper. Dit Belgie heeft meer dan genoeg kwaliteit om goed te voetballen. Het probleem is de coach.

Inderdaad, leekens kan er niks van. Denkt in de eerste plaats aan verdedigen :( Speelt met witsel op de 10 en zet lukaku op een eiland ,stelt simons altijd op, dat is gewoon een 5de verdediger :(

Laatst bewerkt:
Als die spelers goed op elkaar ingespeeld zouden zijn zouden ze het ook wel zonder die coach kunnen.

lolz, dus de richtlijnen van de coach gewoon negeren. Dat gaat hij leuk vinden !

Nee, maar een goed ingespeelde ploeg heeft echt geen tactieken nodig om van Azerbeidjan te winnen. Ik zeg niet dat de spelers niet goed zijn, maar Nederland speelde ook k*t toen een aantal ervaren rotten weg gingen en nu spelen ze soepel samen.
Dat komt echt niet omdat van Marwijk een wondercoach is.

:roflol:

Die turken hebben echt ook alle chance van de wereld al gehad deze campagne.
inderdaad dat kunnen wij niet zeggen. Penalty missen in de laatste minuten tegen de turken anders 2 punten meer. In de laatste seconde oostenrijk dat gelijkmaakt, nog eens 2 punten in de vuilnisbak. En vandaag azerbeidjan dat in de laatste minuten gelijkmaakt uit hun tweede kans, weer twee punten weg.

allemaal de schuld van leekens !

Weinig kans dat het nog iets wordt. Heb Turkije even gevolgd op de live stream. Wat hebben die kerels het geluk tijdens deze campagne dat wij niet hebben.

België vs Duitsland en Turkije vs België mochten op basis van het spel geëindigd zijn in een draw, maar het werd twee keer verlies.
België vs Oostenrijk en België vs Turkije mochten beide op basis van kansen en spel gewonnen zijn door de rode duivels, maar het werd twee keer draw.
En dan Azerbeidzjan... ok de rode duivels verdienden geen schoonheidsprijs op dat pattatenveld, maar dankzij hun sterkere fysieke conditie - je hebt niet veel aan technisch vernuft op dat veld- hebben ze toch gedomineerd. Mignolet heeft amper een bal geraakt, en dan waait er eentje als het ware binnen.

Die Turken spelen in EIGEN stadion tegen het grote Kazachstan binnen de 90 minuten gelijk! Ze verliezen van Azerbeidzjan op verplaatsing. Ik zie ze nog niet zo maar winnen hun komende wedstrijden. Tenzij ze weer zo een hoerenchance hebben.

In een rechtvaardige wereld zaten onze duivels nu safe in die tweede plaats gebeiteld.

Ik weet niet of Leekens te verwijten valt. De kansen zijn er om te winnen. En doorgaans zijn ze ook de betere ploeg. Maar het wordt niet afgemaakt. Denk dat je dit niet anders kunt plaatsen dan onder de noemer geluk/ongeluk. Hij kan ze der moeilijk zelf in gaan sjotten, he.

Laatst bewerkt:
in de verdediging en op het middenveld hebben ze genoeg goede spelers, op aanvallend gebied komen ze toch te kort. Vossen en Ogunjimi scoren in de Belgische competitie ook al een hele tijd niet meer, Vleminckx nog altijd geen enkele goal gemaakt. Dembele een topspeler maar afwerken is zijn sterkste kant niet en Lukaku is toch ook het wonder niet dat iedereen van hem maakt

Lukaku is eigenlijk de enige spits in het elftal die ik als een (toekomstige) topper zie. En hoezo is hij niet het wonder dat iedereen van maakt. Hij is pas gekocht door chelsea, ik zou zeggen laat hem zich daar ontwikkelen en bewijzen en als hij faalt dan kan je die conclusie trekken, maar nu is het daar nog te vroeg voor.

Misschien in de toekomst ja, hij is nu inderdaad nog jong, hopelijk kan hij zich ginder verder ontwikkelen, maar zoals hij nu speelt vind ik het zeker geen topspeler

IMO opinion missen we een leipe goalgetter à la Sonck indertijd. Ik zie heel veel talent bij de rode duivels en sterke fysieken voor voetballers... maar ik mis over het algemeen zo een leip kantje aan onze spelers. Leipheid, iets wat het elftal van België dat bijna 10 jaar geleden in Japan Brazilië ei zo na uitschakelde, wél had. Nochtans was die ploeg véél minder getalenteerd, en toch presteerden ze meer.

10 jaar geleden schakelden ze brazilie uit?

IMO opinion missen we een leipe goalgetter à la Sonck indertijd. Ik zie heel veel talent bij de rode duivels en sterke fysieken voor voetballers... maar ik mis over het algemeen zo een leip kantje aan onze spelers. Leipheid, iets wat het elftal van België dat bijna 10 jaar geleden in Japan Brazilië ei zo na uitschakelde, wél had. Nochtans was die ploeg véél minder getalenteerd, en toch presteerden ze meer.

Vossen is hetzelfde type als Sonck. Alleen uit vorm.

jongens er is nog hoop, misschien wordt turkije gediskwalificeerd door het omkoopschandaal, true story.

:trollface:

Terug
Naar boven