- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff ik zit echt te stressen dat het daar 1-1 blijft. Maar ik zie de turken toch nog winnen
---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:40 ----------
Ik zei het toch. Nu rest er nog 1 hoop, turkije uitgeschakeld door omkoopschandaal
---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:41 ----------
wtf afgekeurd voor buitespel.

dan hebben wij genoeg aan 3 punten tegen kazachstan thuis denk ik.als turkije verliest in Oostenrijk én thuis tegen Duitsland, wat dan?
als turkije verliest in Oostenrijk én thuis tegen Duitsland, wat dan?
Moussa Dembélé Fulham FC 33 5
Igor De Camargo Borussia Mönchengladbach 5 0
Romelu Lukaku Chelsea FC 10 2
Jelle Vossen KRC Genk 8 2
Marvin Ogunjimi KRC Genk 4 4
Björn Vleminckx Club Brugge
Even jullie aanval uitbelicht....
En hoelang spelen de meeste al samen ? Al meer dan 2 jaar en het komt er nog niet uit. Ik heb niks tegen jullie ploeg, integendeel er spelen meerdere Vlamingen bij mijn club Ajax maar ik zeg alleen wees realistisch. Leekens komt en floept er wat uit en dan is de hele natie in Belgie weer optimistisch terwijl het onrealistisch is.
inderdaad dat kunnen wij niet zeggen. Penalty missen in de laatste minuten tegen de turken anders 2 punten meer. In de laatste seconde oostenrijk dat gelijkmaakt, nog eens 2 punten in de vuilnisbak. En vandaag azerbeidjan dat in de laatste minuten gelijkmaakt uit hun tweede kans, weer twee punten weg.
Die turken hebben echt ook alle chance van de wereld al gehad deze campagne.
IMO opinion missen we een leipe goalgetter à la Sonck indertijd. Ik zie heel veel talent bij de rode duivels en sterke fysieken voor voetballers... maar ik mis over het algemeen zo een leip kantje aan onze spelers. Leipheid, iets wat het elftal van België dat bijna 10 jaar geleden in Japan Brazilië ei zo na uitschakelde, wél had. Nochtans was die ploeg véél minder getalenteerd, en toch presteerden ze meer.