XXL Nutrition

selectie rode duivels

0-1 gewonnen van Frankrijk, we maken nog steeds kans op EK-kwalificatie!

Om het nog even over de Duivels te hebben....

"De Rode Duivels spelen op dit moment in Azerbeidzjan. Ze moeten winnen om in de running te blijven voor het EK 2012."

Stand is geworden 1-1 .... en Turkije staat 1-0 voor tegen Kazachstan....

"Gepubliceerd op vrijdag 31 december 2010 om 09:35

Georges Leekens heeft opnieuw hoog opgegeven over de potentie bij nationale ploeg van België. De keuzeheer van de Rode Duivels denkt dat zijn manschappen over twee jaar kunnen concurreren met het Nederlands elftal"

Altijd lachen om die Belgen....hoog opgeven over zichzelf maar weer niks presteren. En dan Nederlanders als arrogant wegzetten....

Laatst bewerkt:
Om het nog even over de Duivels te hebben....

"De Rode Duivels spelen op dit moment in Azerbeidzjan. Ze moeten winnen om in de running te blijven voor het EK 2012."

Stand nu 1-1 .... en Turkije staat 1-1 voor tegen Kazachstan....

"Gepubliceerd op vrijdag 31 december 2010 om 09:35

Georges Leekens heeft opnieuw hoog opgegeven over de potentie bij nationale ploeg van België. De keuzeheer van de Rode Duivels denkt dat zijn manschappen over twee jaar kunnen concurreren met het Nederlands elftal"

Lijkt me duidelijk toch gezien het talent.

1-1 tegen azerbeidjan :roflol:

Er is talent maar wees wel realistisch.

Kom op man, als ik op de VRT teletekst lees geilen jullie zowat op elke speler die naar het buitenland gaat en lijkt het wel een minderwaardigheidscomplex van kijk ons eens....

Kijk eens naar de ploegen waarin onze spelers nu al spelen. En vergelijk dan met jullie team. Het talent is er , nu gewoon nog leren om als team te spelen.

Game over nu? Nog een kleine kans toch nog steeds?

• Topic Starter Topic Starter
omg, leekens moet echt weg. Echt niets van tacktiek terug te zien op het veld, wat een prutscoach. gelijkspelen tegen azerbeidjan :(:(:(

Moussa Dembélé Fulham FC 33 5
Igor De Camargo Borussia Mönchengladbach 5 0
Romelu Lukaku Chelsea FC 10 2
Jelle Vossen KRC Genk 8 2
Marvin Ogunjimi KRC Genk 4 4
Björn Vleminckx Club Brugge

Even jullie aanval uitbelicht....

En hoelang spelen de meeste al samen ? Al meer dan 2 jaar en het komt er nog niet uit. Ik heb niks tegen jullie ploeg, integendeel er spelen meerdere Vlamingen bij mijn club Ajax maar ik zeg alleen wees realistisch. Leekens komt en floept er wat uit en dan is de hele natie in Belgie weer optimistisch terwijl het onrealistisch is.

Laatst bewerkt:
Er is talent maar wees wel realistisch.

Kom op man, als ik op de VRT teletekst lees geilen jullie zowat op elke speler die naar het buitenland gaat en lijkt het wel een minderwaardigheidscomplex van kijk ons eens....
Lijkt wel dat jij minderwaardigheidscomplex hebt.

Ja zoals al gezegd het talent is er , nu nog leren als team te spelen. Zo creëer je kansen om te scoren die nu nog teveel uit blijven. Niet vergeten dat bij andere ploegen ze al lang met elkaar spelen , we hebben een jonge nieuwe ploeg.

Ik snap wel wat je probeert.

omg, leekens moet echt weg. Echt niets van tacktiek terug te zien op het veld, wat een prutscoach. gelijkspelen tegen azerbeidjan :(:(:(

niks te zien van leekens zijn tactiek op het veld door de spelers. Ze speelden allemaal in hun sofa, wat een bende kinderen, het besef is er gewoon niet. Ze doen het niet voor zichzelf en al helemaal niet voor de supporter.

Loontje van hun mag wat minder als ik het zo bekijk.

Lukaku was weer de man of the match.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:10 ----------

Ja zoals al gezegd het talent is er , nu nog leren als team te spelen. Zo creëer je kansen om te scoren die nu nog teveel uit blijven. Niet vergeten dat bij andere ploegen ze al lang met elkaar spelen , we hebben een jonge nieuwe ploeg.

die jonge ploeg van je speelt wel al wat jaren samen hoor. Je kan dit niet elk jaar als smoes gebruiken

Lijkt wel dat jij minderwaardigheidscomplex hebt.

Jullie zijn klein dumpje wat voetbal betreft. Daarom vinden jullie Aad de Mos en Boskamp ook zo vet dat ze veelal in voetbal programma's worden gevraagd het zijn de enige Nederlanders die positief zijn over het Belgisch voetbal.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:15 ----------

Ik probeer je een stukje realiteitszin bij te brengen, denk dat dat het Belgisch voetbal zal helpen...

Jullie zijn klein dumpje wat voetbal betreft. Daarom vinden jullie Aad de Mos en Boskamp ook zo vet dat ze veelal in voetbal programma's worden gevraagd het zijn de enige Nederlanders die positief zijn over het Belgisch voetbal.
ok man.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:16 ----------

niks te zien van leekens zijn tactiek op het veld door de spelers. Ze speelden allemaal in hun sofa, wat een bende kinderen, het besef is er gewoon niet. Ze doen het niet voor zichzelf en al helemaal niet voor de supporter.

Loontje van hun mag wat minder als ik het zo bekijk.

Lukaku was weer de man of the match.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:10 ----------
Echt waar elke andere coach zou het beter doen dan hem. Met zijn ****ing simons altijd, dat is gewoon een 5de verdediger.

Al jaren samen? Sommige spelers hebben een basisplaats ja bv kompany , maar de andere posities staan bijlange niet vast. Zeker met de constante blessure last van veel (verwachte) basis plaatsen.

Die grootheidswaanzin posts zijn trouwens voor iedereen merkbaar.

Turkije staat op 1-1, dus er is eigenlijk geen man overboord als dat zo blijft. Hoe zielig het ook zou zijn :roflol:
pff ik zit echt te stressen dat het daar 1-1 blijft. Maar ik zie de turken toch nog winnen :(

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:40 ----------

Ik zei het toch. Nu rest er nog 1 hoop, turkije uitgeschakeld door omkoopschandaal :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:41 ----------

wtf afgekeurd voor buitespel.

Terug
Naar boven