Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om het nog even over de Duivels te hebben....
"De Rode Duivels spelen op dit moment in Azerbeidzjan. Ze moeten winnen om in de running te blijven voor het EK 2012."
Stand nu 1-1 .... en Turkije staat 1-1 voor tegen Kazachstan....
"Gepubliceerd op vrijdag 31 december 2010 om 09:35
Georges Leekens heeft opnieuw hoog opgegeven over de potentie bij nationale ploeg van België. De keuzeheer van de Rode Duivels denkt dat zijn manschappen over twee jaar kunnen concurreren met het Nederlands elftal"
Er is talent maar wees wel realistisch.
Er is talent maar wees wel realistisch.
Kom op man, als ik op de VRT teletekst lees geilen jullie zowat op elke speler die naar het buitenland gaat en lijkt het wel een minderwaardigheidscomplex van kijk ons eens....
idd we hebben altijd toch nog dat klein beetje kansLijkt wel dat jij minderwaardigheidscomplex hebt.Er is talent maar wees wel realistisch.
Kom op man, als ik op de VRT teletekst lees geilen jullie zowat op elke speler die naar het buitenland gaat en lijkt het wel een minderwaardigheidscomplex van kijk ons eens....
omg, leekens moet echt weg. Echt niets van tacktiek terug te zien op het veld, wat een prutscoach. gelijkspelen tegen azerbeidjan![]()
Ja zoals al gezegd het talent is er , nu nog leren als team te spelen. Zo creëer je kansen om te scoren die nu nog teveel uit blijven. Niet vergeten dat bij andere ploegen ze al lang met elkaar spelen , we hebben een jonge nieuwe ploeg.
Ik snap wel wat je probeert.
Ja zoals al gezegd het talent is er , nu nog leren als team te spelen. Zo creëer je kansen om te scoren die nu nog teveel uit blijven. Niet vergeten dat bij andere ploegen ze al lang met elkaar spelen , we hebben een jonge nieuwe ploeg.
Ik snap wel wat je probeert.
ok man.Jullie zijn klein dumpje wat voetbal betreft. Daarom vinden jullie Aad de Mos en Boskamp ook zo vet dat ze veelal in voetbal programma's worden gevraagd het zijn de enige Nederlanders die positief zijn over het Belgisch voetbal.
Echt waar elke andere coach zou het beter doen dan hem. Met zijn ****ing simons altijd, dat is gewoon een 5de verdediger.niks te zien van leekens zijn tactiek op het veld door de spelers. Ze speelden allemaal in hun sofa, wat een bende kinderen, het besef is er gewoon niet. Ze doen het niet voor zichzelf en al helemaal niet voor de supporter.
Loontje van hun mag wat minder als ik het zo bekijk.
Lukaku was weer de man of the match.
---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:10 ----------
ok man.
---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 20:16 ----------
Echt waar elke andere coach zou het beter doen dan hem. Met zijn ****ing simons altijd, dat is gewoon een 5de verdediger.

idd we hebben altijd toch nog dat klein beetje kans
durf gewoon eens tezeggen dat het over and out is.

pff ik zit echt te stressen dat het daar 1-1 blijft. Maar ik zie de turken toch nog winnenTurkije staat op 1-1, dus er is eigenlijk geen man overboord als dat zo blijft. Hoe zielig het ook zou zijn![]()