Fitness Seller

selectie rode duivels

Een topic openen voor wie er geselecteerd zijn voor een oefenwedstrijd van Belgie :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Laatste 20 jaar:

Nederland: 6 wk's, 1x er niet bij.
Belgie: 6 wk's, 2x er niet bij.

:thumbup:

1958 -1970: Nederland 4 wk's na elkaar er niet bij :thumbup:

Nederlands elftal > Belgisch elftal

Niet moeilijk toe te geven :)

Tot overmaat van ramp krijgt krijgt Naturell de wind van voren van zowel Nederlanders als Vlamingen. :roflol:

jammer dat hij dries mertens van utrecht niet heeft opgeroepen, staat toch in de top 15 van beste spelers in de eredivisie

Dat zegt veel over het scoutingsapparaat van de KBVB, De Fauw zit er ook alweer niet bij.

Leekens zou ook eens Malbranque moeten bellen, die is in het bezit van een Belgisch paspoort.

Sonck is laag gesoncken.

Arsene Wenger, Alex Ferguson, Pep Guardiola en Jose Mourinho.

Precies. :roflol:

----------------Gillet------------------------
VDB----Kompany-----Vermaelen----Lombaerts
----------Fellaini-------Vertonghen----------
Legear-----------Defour--------------Hazard
---------------Lukaku----------------------

:thumb:

Alhoewel ik VDB niet zou selecteren laat staan opstellen.

Ow ja niet gezien, je hebt Legaer op zijn positie gezet. Ik schat dembele toch een niveau hoger in, alhoewel ik Legaer ook echt goed vond dit seizoen.

Hallo, is er iemand thuis? Dembele heeft geen rendement!

Lukaku is heel goed, beresterk en weet de goal staan, maar als je gaat kijken naar zijn 15 goals, zijn ze niet allemaal even spectaculair. Het was vaak voldoende om te blazen tegen de assists van Boussouffa om de bal in de goal te krijgen, bij wijze van spreken. Van zodra Boussouffa een mindere match heeft, speelt Lukaku niet mee.

Raar hé dat een centrumspits zo aan zijn goals komt.

hehehe, cercle speelde een aantal jaren terug nog in tweede klasse! Ze hebben zelfs ooit in provinciale gespeeld:D

Union is 11x kampioen van België geweest, is dat nou een topclub?

Is dat een nieuwe trend of zo in het Utrechtse? Na iedere zin verdomme of potverdomme schrijven of zeggen? Kom je veel tegen de laatste maanden.

Ja, k*tGod. Het is overigens vooral een zegswijze als woorden gewoon te kort schiet. Door bijvoorbeeld een tekort aan argumenten van de oppositie of argumenten die schuren tegen mentale retardatie, je kent het wel.

ga je veel met Utrechters om Klaas?

Omgaan is een groot woord maar ik kom ze weleens tegen op het internet en ik ben regelmatig in Utrecht te vinden.

haha, santino is back, is je ban opgeheven?:D

De 11 voor morgen:

Jean-François Gillet in doel, verdedigers Alderweireld, Kompany, Lombaerts en Van Damme, middenvelders Defour, Vertonghen en Buffel en vooraan Hazard, Lukaku en Dembélé.

Hazard Lukaku Dembélé

Defour Buffel

Vertonghen

Van Damme Lombaerts Kompany Alderweireld

Gillet​

De 11 voor morgen:

Jean-François Gillet in doel, verdedigers Alderweireld, Kompany, Lombaerts en Van Damme, middenvelders Defour, Vertonghen en Buffel en vooraan Hazard, Lukaku en Dembélé.

Hazard Lukaku Dembélé

Defour Buffel

Vertonghen

Van Damme Lombaerts Kompany Alderweireld

Gillet​
:lick: lekkere opstelling

Ik hoop dat Buffel een paar kakkerlakken in Vertonghen ze tas doet.

Terug
Naar boven