Fitness Seller

Breaking News Seminar over AAS met William Llewellyn en Peter Bond

De kogel is door de kerk en de kaarten zijn besteld. Een seminar met dergelijke sprekers kan ik niet aan mij voorbij laten gaan:).

• Topic Starter Topic Starter
Er is een betaalpagina aangemaakt. Dit vergemakkelijkt het bestellen van kaartjes.

Voor vragen of inlichtingen kan nog steeds een bericht gestuurd worden naar t.dezeeuw@mainline.nl

@dreamy1 zullen wij hier naar toe gaan?

Echt top dat dit wordt gedaan!

In hoeverre zou een opname van de seminar gewild zijn, door een ervaren persoon die er later geen rechten wil aan wil ontlenen, of verdienen?

Interessant! Ik zal eens kijken of het met mijn werk past, zo ja, dan kom ik zeker. :) Mis ik wel mijn training. :(
Kan @Mister TN ook worden uitgenodigd als spreker? :P

In hoeverre zou een opname van de seminar gewild zijn, door een ervaren persoon die er later geen rechten wil aan wil ontlenen, of verdienen?

Interessant idee. Wij overwegen inderdaad om een video-opname van het seminar te maken, om deze op een later moment (gratis) aan te bieden via onze website.

Indien er iemand is die deze opname wil uitvoeren, graag contact opnemen met t.dezeeuw@mainline.nl Wij kunnen evt. wel videoapparatuur beschikbaar stellen.

Via de mail ontvang ik nog verschillende berichten van personen die een kaartje willen bestellen. Dit kan nu echter via de webshop, dit gaat een stuk sneller: kaartjes bestellen via de webshop.

Ik kom waarschijnlijk gelijk door uit mijn werk. Is het meenemen van geprept bro-food in tupperwarebakjes toegestaan? :P

Dat lijkt mij geen punt. :)

:roflol: Typische @Bert vraag :D
Geen vis aub :lol:

Mooi:).Ik zou natuurlijk ook kunnen kijken of ik vroeger kan komen en eerst kan trainen. Ben benieuwd hoe Muscle Totaal is. :D

Dat heb ik op mijn werk wel afgeleerd. Vis in de magnetron konden mijn collega's niet waarderen. (kip-broccoli-rijst ook niet allemaal overigens :P)
Wat wel? Mijn medestudenten kunnen het ook niet waarderen:o

Terug
Naar boven