BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaan we samen. Date

Zou dat dan een geschikte gelegenheid kunnen zijn om een gesigneerde versie van uw meesterwerk in ontvangst te nemen?
Zeer zeker, dat zou een hele eer zijn.Zou dat dan een geschikte gelegenheid kunnen zijn om een gesigneerde versie van uw meesterwerk in ontvangst te nemen?
Goei

Mis ik wel mijn training. 

In hoeverre zou een opname van de seminar gewild zijn, door een ervaren persoon die er later geen rechten wil aan wil ontlenen, of verdienen?
Tof dat je aan me denkt maar ik ben een fotograaf, geen videograaf

Mooi
.Ik zou natuurlijk ook kunnen kijken of ik vroeger kan komen en eerst kan trainen. Ben benieuwd hoe Muscle Totaal is. 
Dat heb ik op mijn werk wel afgeleerd. Vis in de magnetron konden mijn collega's niet waarderen. (kip-broccoli-rijst ook niet allemaal overigens
)Wat wel? Mijn medestudenten kunnen het ook niet waarderenMooi.Ik zou natuurlijk ook kunnen kijken of ik vroeger kan komen en eerst kan trainen. Ben benieuwd hoe Muscle Totaal is.
Dat heb ik op mijn werk wel afgeleerd. Vis in de magnetron konden mijn collega's niet waarderen. (kip-broccoli-rijst ook niet allemaal overigens)