MuscleMeat

Breaking News Seminar over AAS met William Llewellyn en Peter Bond

Bezoekers in dit topic

Over een week is het seminar. Graag brengen wij je op de hoogte van de laatste stand van zaken.

De avond begint om 19.00 en de beoogde eindtijd is 22.30. De volgorde van sprekers is: Katinka van de Ven, William Llewellyn, Pim de Ronde, Peter Bond, en Hans Wasssink. Na de laatste spreker is er ruimte tot het stellen van vragen.

Op locatie kan, enkel indien er nog plaats is (!), een toegangsbewijs gekocht worden. Indien je al een kaartje bezit, noem dan je naam, en eventueel je bestelnummer, om toegang tot de zaal te krijgen. In de nabijheid van MuscleTotaal is er ruime parkeergelegenheid, onder meer op het terrein van de naburige bouwmarkt.

Wanneer: Donderdag 25 april van 19.00 – 22.30.

Waar: Sportschool MuscleTotaal, De Run 3124, in Veldhoven.

Meer informatie over het seminar is op de Mainline website te vinden: Seminar PIEDs 25 april.

Graag tot 25 april!
 
Ik heb onlangs (8 april) een ticket besteld en betaald. Ik kan echte geen mail hiervan meer terugvinden. In mijn rekeningafschrift vind ik wel een ordernummer (268). Heb ik een kaatje/ticket nodig, of is mijn naam voldoende (sta ik op de lijst)?
 
Ik heb het even gecheckt. Je staat op de lijst. Je ordernummer is idd 268, als je die noemt in combinatie met je naam dan is het in orde.
 
Komen er 268+ personen? Is er zoveel animo?
 
We zitten nu bijna aan het maximaal aantal zitplaatsen die de ruimte bij MuscleTotaal biedt. :)
 
Dat is geen antwoord op mijn vraag :p Ik ben daar nog nooit geweest, dus voor hetzelfde geld zijn er 60 zitplaatsen :D
 
Je inschatting is goed; er zijn idd zo'n 60 zitplaatsen.

We zijn nog in onderhandeling over een rechtstreekse satellietverbinding naar de Amsterdam Arena of de Rotterdamse Kuip voor alle mensen waar geen plek meer voor is. :p
 
William Llewellyn raadt trouwens in zijn boek Anabolics (E-book, 2011 versie) aan om Nolvadex én Clomid én HCG (op hoge dosering) in de nakuur te nemen. Dit is wel achterhaald. Ik ben benieuwd wat er in de nieuwste editie staat. Hierbij een printscreen (ref: ANABOLICS, W. Llewellyn, E-book Edition, 2011):

upload_2019-4-19_21-34-43.png

Galen : weet jij toevallig waarom hij dit adviseert? Of is het achterhaalde info en dacht men 10 jaar geleden oprecht dat dit de 'beste' nakuur was? Anders ga ik dat donderdag even vragen. :P
 
Laatst bewerkt:
William Llewellyn raadt trouwens in zijn boek Anabolics (E-book, 2011 versie) aan om Nolvadex én Clomid én HCG (op hoge dosering) in de nakuur te nemen. Dit is wel achterhaald. Ik ben benieuwd wat er in de nieuwste editie staat. Hierbij een printscreen (ref: ANABOLICS, W. Llewellyn, E-book Edition, 2011):

Bekijk bijlage 453128
Galen : weet jij toevallig waarom hij dit adviseert? Of is het achterhaalde info en dacht met 10 jaar geleden oprecht dat dit de 'beste' nakuur was? Anders ga ik dat donderdag even vragen. :P
Dat is het Power PCT-protocol van dr. Scally. Ik weet niet of hij deze nog steeds hanteert als zodanig, maar daar zijn de volgende bezwaren tegen:

1. Er is geen vergelijkend onderzoek beschikbaar tussen clomifeen of tamoxifen monotherapie versus de combinatie van beide.
2. Er is géén onderzoek naar tamoxifen ter behandeling van hypogonadisme, en wél van clomifeen. Van deze laatste is bekend dat het goed werkt daarbij. Tamoxifen lijkt bij andere populaties niet betere resultaten zien dan clomifeen (in de regel wat slechter) als je kijkt naar de verhoging van het testosteron. Gezien het werkingsmechanisme (beide binden aan de oestrogeenreceptor), kun je stellen dat er dan competitie tussen beide plaats gaat vinden bij combinatietherapie. Dat zou dus negatief kunnen uitpakken als de tamoxifen de clomifeen gedeeltelijk verdringt (ervan uitgaande dat clomifeen inderdaad effectiever is voor stimulering testosteronaanmaak). Verder is er naar mijn beste weten géén reden om te denken dat ze synergistisch werken.
3. De doseringen zijn aan de hoge kant, dat gaat bijwerkingen geven. De laatste jaren zijn er aardig wat klinische studies geweest waarbij lage doseringen clomifeen (varierend van 25 mg om de dag tot 50 mg dagelijks) prima resultaten lieten zien. Er is geen aanleiding voor een hogere dosering.
4. (Geen bezwaar) De dosering hCG lijkt adequaat voor na een lange kuur, waarbij geen gelijktijdig gebruik van hCG heeft plaatsgevonden. Ik adviseer in de regel daarvoor ook 1000 tot 3000 IU om de dag.
5. Het tijdsverloop zou ik laten afhangen van bloedresultaten. Clomifeen laten lopen t/m je de resultaten van de bloedtest terug hebt (na 4-6 weken) en afhankelijk van de resultaten beleid aanpassen. Idem voor de hCG als je dat laat meelopen.

In een notendop dus: ik zie geen reden voor de combinatie van tamoxifen en clomifeen. Clomifeen heeft met de huidige stand van zaken de voorkeur. De dosering van clomifeen kan lager, en de toevoeging van hCG lijkt me prima in bepaalde situaties. Tijdsduur laten afhangen van bloedtests.

Tot slot; tamoxifen kan als vervanging van clomifeen dienen bij mensen met gynecomastie.
 
Laatst bewerkt:
En tot morgen allen!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik zou er graag bij zijn maar 3 uur met openbaar vervoer heen is mij net iets te veel:sad:
 
Via Facebook wordt het seminar morgen live gestreamd. Geen idee wat de kwaliteit van het beeld en geluid is, maar wellicht leuk voor de thuisblijvers.

Tot morgen!
Er staat dat de contributions in het Engels zijn; heb ik wat gemist? :o

Edit: stond, zie het nu niet meer staan.
 
De voertaal is Nederlands, met uitzondering van Llewellyn's bijdrage uiteraard. De afsluitende vragen/discussie zal een combi van Engels en Nederlands zijn.
 
Back
Naar boven