Fitness Seller

Serie: Better Call Saul

1e en 2e ep gezien kan niet wachten op de 3e.

hoe kan deze serie zo goed geschreven zijn en the walking dead zo epicly bad. Kdacht niet dat Saul een spinoff interessant zou kunnen maken maar I was sorely mistaken

aaaahhh ik wil deze serie ook gaan kijken :( maar nog geen tijd

Ep1&2 gezien, begint goed :)

1 & 2 ook gezien, leuk begin.

vanavond 3 kijken

Tuco's acteerwerk in BB was wel aanmerkelijk beter, bij BCS erger ik me af en toe kapot aan het treurige acteerwerk.

eerste eps gezien goeie

Bij Breaking Bad duurde het anderhalf seizoen tot er iets gebeurde.

Dat is 1 van de dingen die de serie zo goed maakt, eerst kennis maken met de gewone Walt en sympathie voor em krijgen. Maar ik geef toe dat ik het pas echt boeiend begon te vinden toen ze voor Gus begonnen te werken.

ga aub geen breaking bad spoilen die moet ik nog kijken :o

Wtf, je gaat eerst dit kijken en dan Breaking Bad? Ga je mond eens spoelen.
dit is toch een prequel ?
ik kijk enkel series die net beginnen ivm tijdgebrek, breaking bad kwam ik te laat achter en toen waren er al te veel episodes

dit is toch een prequel ?
ik kijk enkel series die net beginnen ivm tijdgebrek, breaking bad kwam ik te laat achter en toen waren er al te veel episodes

Wat maakt het nou uit hoeveel episodes er zijn, je moet toch zelf weten wanneer je kijkt. En het verhaal speelt zich wel af voor de gebeurtenissen van Breaking Bad, maar behalve dat er een aantal personages uit BB in voor komen en het over het leven van de advocaat gaat heeft het er vrij weinig mee te maken, maar je moet BB gewoon gezien hebben voordat je hieraan begint vind ik, maar dat is mijn mening.

Terug
Naar boven