MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

k*t spoilers ik moet altijd kijken wat er staat.. maar Ik ga de ep zo kijken, hopelijk niet teveel drama

Wat een k*t aflevering, serieus ze moeten weer dat spannende zombie gedoe erin gooien. Hele tijd dat saaie bullshit onderling. Je wacht for **** sake een week ervoor en krijg je van dat drama gejank onderling.
Eens, de serie is k*t geworden.

Eerste episode van dit seizoen was echt supersterk. Jammer dat het in een sleur lijkt te geraken. Volgende episode zal wel weer wat actie moeten brengen.

Eerste episode van dit seizoen was echt supersterk. Jammer dat het in een sleur lijkt te geraken. Volgende episode zal wel weer wat actie moeten brengen.

Denk het ook inderdaad. Na dit soort saaie momenten komt er meteen dikke actie. Het mooiste vindt ik toch dat ze in een stad vastzitten en proberen te ontsnappen.

Ik moet wel toegeven dat dit geen low budget serie is. Damn die zombies zien er echt realistisch uit!

Wat een bagger aflevering.

Duidelijk te zien dat die ene producer er mee gekapt is, en er is gekapt in het budget. Het wordt gewoon een drama serie nu, en dan nog geeneens een goede, jammer na het 1e seizoen

Lekker geloofwaardig ook, van het paard vallen en vervolgens een ravijn in, een pijl tussen je ribben en dan nog neergeschoten worden. Ieder weldenkend mens begrijpt dat geluid van het schot zombies aantrekt en het ook nog eens zonde is van je kogel aangezien het maar 1 "zombie" zou zijn die je makkelijk neerknuppelt, maar toch gaan we lekker kansloos schieten. Denk dat ik maar kap met deze serie

Lekker geloofwaardig ook, van het paard vallen en vervolgens een ravijn in, een pijl tussen je ribben en dan nog neergeschoten worden. Ieder weldenkend mens begrijpt dat geluid van het schot zombies aantrekt en het ook nog eens zonde is van je kogel aangezien het maar 1 "zombie" zou zijn die je makkelijk neerknuppelt, maar toch gaan we lekker kansloos schieten. Denk dat ik maar kap met deze serie

+1

De actie's zijn echt achterlijk. Kijk volgende aflevering nog aan.
Maarja hoeveel afleveringen zijn er nog? 2 zeker.

In totaal 12. Dus nog 7 te gaan. Het is nu idd erg saai en dramatisch aan het worden. Heb geen behoefte aan character-development en flashbacks. Ik wil gewoon zien dat zombie's kapot worden gemaakt.

Thanks voor de spoilers, debielen.

Wat had mr.scientist nou tegen mr.sheriff gezegd(laatste ep seizoen1)? Of ik heb het niet meegekregen of het moet nog komen...?

Denk het ook inderdaad. Na dit soort saaie momenten komt er meteen dikke actie. Het mooiste vindt ik toch dat ze in een stad vastzitten en proberen te ontsnappen.

Ik moet wel toegeven dat dit geen low budget serie is. Damn die zombies zien er echt realistisch uit!

Er is een sleutelfiguur in de regie ontslagen en het budget is naar beneden geschroefd.

Is ook wel te merken, er gebeurt echt geen fl**ker. De laatste aflevering was nog enigzins interessant met Daryl als middelpunt maar dat gejank over zwanger zijn, "bold en the beautiful"-stijl gesprekken tussen personages irriteert me mateloos aan, vooral dat gesprekken nooit worden uitgepraat, er loopt standaard 1 persoon zomaar weg en de camera zoomt 10s op het hoofd van de ander. Zo kan ik ook wel een show vullen met nietsbetekenende drama... :fire:

Kijk het ook sinds vorige week.

Seizoen 1 binnen 2 dagen gekeken, vanmiddag laatste aflevering gekeken tot zover.
Moet zeggen dat het niveau wel achteruit gaat. Beter laten ze dat kind gewoon achter, dit is afl 3 al dat ze haar zoeken.
Echt moeilijk saai en irritant.

Seizoen 1 was veel beter.

Ik hoorde de serie al paar keer voorbij komen en ze zeiden 'beste' serie op dit moment.
My ass, Breaking Bad van zelfde Amc is echt 100x beter.
Is opzich leuke serie, maar echt niet veel beter dan een standaard serie.

Serie is echt afgegleden naar een bedroevend niveau.

Debiele serie inderdaad, beetje tig afleveringen rond dat k*t huisje doen. Schieten elkaar kapot en af en toe krijg je een walker te zien.. vage shizzle.
Ga de volgende nog kijken en als die ook ruk is dan kap ik er lekker mee :P

Ik heb de aflevering in 5 min gekeken. Alles door geskipt. Wat een drama zeg pffffffff.
Hoeveel aflveringen zijn ze nu al aan het zoeken naar Sophia. Gaat nergens meer over. Ineens doet iedereen met elkaar en is zwanger of weet leugens blablabla

Ik heb de aflevering in 5 min gekeken. Alles door geskipt. Wat een drama zeg pffffffff.
Hoeveel aflveringen zijn ze nu al aan het zoeken naar Sophia. Gaat nergens meer over. Ineens doet iedereen met elkaar en is zwanger of weet leugens blablabla

Haha, echt he. Heb hem wel helemaal afgekeken, maar inderdaad wat een bagger aflevering. Was te verwachten dat die walkers in de schuur familie waren.

Wil godver actie zijn! Ga weer op de weg, als dit real life was had ik naar elke ferrari dealer gereden die er is. Maak wat ****ing plezier en kill die walkers!
Ik vraag mij af, zou het voor die groep mogelijk zijn om alle walkers uit te roeien? Stel van de 100% leeft nog 5% en is 35% dood. Dan kom je uit op grofweg 60% van 300 miljoen (Amerika) = 180 miljoen.

Als ze alleen Amerika moeten ontruimen van die walkers zou dat theoretisch toch wel mogelijk zijn, in bijv 10 jaar. Je komt vanzelf mensen tegen en je word steeds groter.

Al wil je er 10 jaar over doen, moet je er bijna 50.000 per dag vermoorden.
Nah laat maar :roflol: The are screwed.

Seizoen 3 gaat veel zotter worden, geloof me. Misschien het einde van seizoen 2 ook al, afhankelijk hoe ver ze gaan geraken met het verhaal dit seizoen.
Momenteel is het idd best saai. In de comic is het ook niet constant actie maar de actieloze delen zijn daar tenminste niet zo saai.
De comic is trouwens veel beter dan de serie en echt een aanrader.

Haha, echt he. Heb hem wel helemaal afgekeken, maar inderdaad wat een bagger aflevering. Was te verwachten dat die walkers in de schuur familie waren.

Wil godver actie zijn! Ga weer op de weg, als dit real life was had ik naar elke ferrari dealer gereden die er is. Maak wat ****ing plezier en kill die walkers!
Ik vraag mij af, zou het voor die groep mogelijk zijn om alle walkers uit te roeien? Stel van de 100% leeft nog 5% en is 35% dood. Dan kom je uit op grofweg 60% van 300 miljoen (Amerika) = 180 miljoen.

Als ze alleen Amerika moeten ontruimen van die walkers zou dat theoretisch toch wel mogelijk zijn, in bijv 10 jaar. Je komt vanzelf mensen tegen en je word steeds groter.

Al wil je er 10 jaar over doen, moet je er bijna 50.000 per dag vermoorden.
Nah laat maar :roflol: The are screwed.

Strong logic.

5% van 300 miljoen = 15 miljoen. Ieder mens hoeft maar 12 zombies te killen, aannemende dat er niet meer bijkomen. Voor zover ik het weet heeft de groep inmiddels al 3 zombies gekilld per persoon (gemiddeld). En dit in een tijdsperiode van niet meer dan 2 maanden.

Oftewel, er zijn een stuk minder overlevenden dan 5%. Voor elk mens die ik gezien heb staan er honderden tegenover. Nu zien we niet meer zoveel omdat de groep op een afgelegen stuk platteland is, maar in metropolissen (seizoen 1), waar de meeste mensen woonden, daar krioelt het van de zombies.

Terug
Naar boven