- Waardering
- 1.623
dan hadden ze het niet the walking dead moeten noemen, maar the dead and the beautiful.
+++

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan hadden ze het niet the walking dead moeten noemen, maar the dead and the beautiful.

Heb net de eerste 4 episodes gekeken, erg vermakelijk zo ver snap alleen de logica niet helemaal hoe het zo ver heeft weten te komen die zgn zombie apocalypse, alsof een stelletje geevolueerde schildpadden de wereld kunnen overnemen. Zo zijn eigenlijk wel veel dingen vaag/niet kloppend in die serie.

Inderdaad, ik ben na de eerste 2 afleveringen van het tweede seizoen afgehaakt. Ik had vooral gehoopt op meer horror/thriller.Eerste paar afleveringen waren wel leuk maar nu lijkt het net gtst met hier en daar een zombie
Vraag ik me eigenlijk ook wel af. Het is niet alsof die zombies gevaarlijker zijn dan het leger van Hitler in WWO2.
Maar we weten nog niet hoe het virus zich zo abrupt heeft kunnen verspreiden, misschien verzinnen ze nog wel een leuke plot daarvoor, leuk idee voor een flashback seizoen met andere personages in de hoofdrol.

Alleen dat de Geallieerden niet in Duitse soldaten veranderden wanneer ze werden geraakt door de vuurlinie![]()

Wat een trage k*t serie is het toch aan het worden.
Rick zei dat ze hershell nodig hadden omdat ze vrouw zwanger was, mag niet hopen dat, dat betekend dat ze tot die tijd op de farm blijven. Als dat zo is stop ik, wat een achterlijke script schrijvers zijn dit, ga godver die stad in!

Denk het niet, Vrouwtje heeft autoongeluk, krijgen we weer paar aflevering waarbij we in "spanning" afwachten of ze het gaat overleven. Ze herstelt zich weer "wonderbaarlijk" maar raakt haar kind kwijt in het proces.
Logica is weer ver te zoeken. Chinaboy moet mee met Rick om de bar te vinden omdat hij de weg weet en voor backup, maar vrouw lief gaat solo met een plattegrondje en heeft nog nooit met een pistool geschoten.
En volgens mij is dat zieke wijf aangetast door een zombie, een schrammetje ofzow.
Weer veel onnodige drama, gaat weer nergens over.
Serie slaat echt op stront, rick en die glenn gingen hershell halen. Nog geen 10 min later, oh laten we nog 2 mensen sturen om rick en glenn te halen. Wait, what?
Slaat echt op niks.
Die car crash zal ook wel 8 afleveringen duren, denk niet dat die vrouw een schram heeft.
Waren geen walkers, anders zou ze er wel weg gerend van zijn of laat staan een schreeuw.
Als die gebeten is door een walker eet ik echt me schoen op, nee dan is alles mogelijk.
Dan komt volgende aflevering ET iedereen uitmoorden.