MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

als het 31 okt pas komt hoe is het dan mogelijk dat wij hem kunnen downen

explain

pre-air versie => daarom ook de slechte kwaliteit

Gebaseerd op een comic book btw: die echt de moeite waard is om te lezen (en via de juiste zoektermen "gratis" te dl is via google)

Ja, al zal hem waarschijnlijk pas de volgende dag te downloaden zijn.

Ja, en dit was een pilot die duren wat langer dan een normale aflevering .. dus denk dat een aflevering niet altijd 1 uur en nog wat duren maar meer in de richting van 45 mins ofzo ..

Vermoed ik dan

En zondag ep 1 pas ja

ik heb gister ep 1 gedownlaod is dit de zelfde adie de komende zondag word uitgezonden ?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is voor de amerikaanse tv. Wat ik postte is gewoon uitgelekt idd. Episode 2 wordt 7 november uitgezonden. 8 November dus DL beschikbaar, paar dagen later DL met NL subs, zal de downloads gewoon steeds in de topic ding zetten.

Aanvulling:

Season 1, Episode 1: Days Gone Bye
Original Air Date—31 October 2010

Next US airings:
Sun. Oct. 31 10:00 PM AMC
Sun. Oct. 31 11:30 PM AMC

Season 1, Episode 2: Guts
Original Air Date—7 November 2010

Season 1, Episode 3: Tell It to the Frogs
Original Air Date—14 November 2010

Season 1, Episode 4: Vatos
Original Air Date—21 November 2010

Season 1, Episode 5: Wildfire
Original Air Date—28 November 2010

Season 1, Episode 6: TS-19
Original Air Date—5 December 2010

Dus waar kan ik nou de 2de aflevering downloaden

imma stop trol now. wachten tot 7 nov dus.. best lang

Is er nog een andere goede zombie tv serie die ik op het moment kan kijken?
Heb mn herfstvakantie op het moment en mn chick is op een soort van vakantie en ik verveel me de tyfuszooi.

Vond Ep1 best vermakelijk :)

Inderdaad, was een goeie aflevering. Kijk uit naar deel 2. :)
ik heb hem net ook gezien, vooral dat begin in dat ziekenhuis was echt spannend en overtuigend gemaakt, alleen het lijkt wel erg op het begin van 28 weeks later/dawn of dead, maar ik ga zeker de volgende delen bekijken.

wou net ook kijken maar wat was die beeld slecht ik wacht wel tot maandag voor een beter kwaliteit

dit is vet gek opgesloten in een tank wat nu?

Ben hem ook aan het downloaden.Serie's zijn ideaal in de winter. Helaas komt altijd alles op zondag/maandag uit.

Ik ben nog niet echt overtuigd van deze serie... Je zit nog te vaak te wachten tot er wat gebeurd. Maar goed, het komt misschien wel op gang!

Terug
Naar boven