AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Haha true. Ik download hem wel zonder. Ben ziek en verveel me al 2 dagen de pl**ris. Dan heb ik wat om te kijken.:D

ik ga nu kijken met een bakje rijst en tonijn

u mad???

• Topic Starter Topic Starter
Ja zeker, maar vindt NE ondertiteld toch wel fijner.

Goede site voor jou:

www.bierdopje.com

Staan altijd de subs op van vele series. NL subs komen meestal 2-3 dagen na de release in USA, ligt beetje aan de populariteit van de serie. Bij deze is het meestal wel snel. Je moet wel ff reageren maar kun je de subs zo downloaden.

Kga nu kijken btw :cool:

Was weer een leuke episode, alleen het wachten weer op episode 3 .. damn it!

hahah die glen met zijn dikke bak heerlijk

Ik denk niet dat dit echt een spetterende serie wordt, tenzij ie een beetje op gang komt.

• Topic Starter Topic Starter
vind het wel gay dat die bff van die agent zn vrouw doet.
vieze fl**ker als ik die agenthoofdrolspeler man was zou ik zn bff helemaal de t*ring in stompen en dat wijf bij de zombies gooien, h**r dat is.

Maar ik moet wel toegeven dat het een geile scene was.

das tog sara van prision break geile milf

vind het wel gay dat die bff van die agent zn vrouw doet.
vieze fl**ker als ik die agenthoofdrolspeler man was zou ik zn bff helemaal de t*ring in stompen en dat wijf bij de zombies gooien, h**r dat is.

Maar ik moet wel toegeven dat het een geile scene was.
Ja, wat een smerige actie van zijn vriend en van zijn vrouw .. na 1 week-1 maand al gelijk andere liefde zoeken terwijl de wereld vergaat bedoel maar

En het ergste is dat Rick naar zijn vrouw zoekt en alles er aan doet om haar te vinden terwijl ze erop los doet :mad:

Ze zullen denk ik niet een hele aflevering lang in het camp blijven :D

Nee dat klopt .. kan niet wachten in iedergeval :p

Ja, wat een smerige actie van zijn vriend en van zijn vrouw .. na 1 week-1 maand al gelijk andere liefde zoeken terwijl de wereld vergaat bedoel maar

En het ergste is dat Rick naar zijn vrouw zoekt en alles er aan doet om haar te vinden terwijl ze erop los doet :mad:

Nee dat klopt .. kan niet wachten in iedergeval :p
Als het echt zou zijn zou ik het ergste met ze toewensen.
gelukkig is het niet echt volgensmij want ik heb nog nooit zombies gezien in de natuur.

Terug
Naar boven