Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmm ja maar toch, vind het veel spannender zonder die letters die onderinbeeld rollenJa zeker, maar vindt NE ondertiteld toch wel fijner.

Ja zeker, maar vindt NE ondertiteld toch wel fijner.

Goede site voor jou:
www.bierdopje.com
Staan altijd de subs op van vele series. NL subs komen meestal 2-3 dagen na de release in USA, ligt beetje aan de populariteit van de serie. Bij deze is het meestal wel snel. Je moet wel ff reageren maar kun je de subs zo downloaden.
Kga nu kijken btw![]()
Denk het juist wel, maar moet nu in episode 3 wel een wending komen (iets met leger/overheid ofzo), anders wordt het idd te langdradig.Ik denk niet dat dit echt een spetterende serie wordt, tenzij ie een beetje op gang komt.
Denk het juist wel, maar moet nu in episode 3 wel een wending komen (iets met leger/overheid ofzo), anders wordt het idd te langdradig.
Ze zullen denk ik niet een hele aflevering lang in het camp blijvenIk denk dat dat niet gaat gebeuren .. denk dat ze richting de kamp gaan

Ja, wat een smerige actie van zijn vriend en van zijn vrouw .. na 1 week-1 maand al gelijk andere liefde zoeken terwijl de wereld vergaat bedoel maarvind het wel gay dat die bff van die agent zn vrouw doet.
vieze fl**ker als ik die agenthoofdrolspeler man was zou ik zn bff helemaal de t*ring in stompen en dat wijf bij de zombies gooien, h**r dat is.
Maar ik moet wel toegeven dat het een geile scene was.

Ze zullen denk ik niet een hele aflevering lang in het camp blijven![]()

Als het echt zou zijn zou ik het ergste met ze toewensen.Ja, wat een smerige actie van zijn vriend en van zijn vrouw .. na 1 week-1 maand al gelijk andere liefde zoeken terwijl de wereld vergaat bedoel maar
En het ergste is dat Rick naar zijn vrouw zoekt en alles er aan doet om haar te vinden terwijl ze erop los doet
Nee dat klopt .. kan niet wachten in iedergeval![]()
Als het echt zou zijn zou ik het ergste met ze toewensen.
gelukkig is het niet echt volgensmij want ik heb nog nooit zombies gezien in de natuur.

http://thepiratebay.org/torrent/595...1E03.Tell.it.to.the.Frogs.HDTV.XviD-FQM.[VTV]