Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Wow voor de laatste aflevering, stukken beter dan die ervoor

Ja wat kindermoorden zijn altijd welkom, maar uiteindelijk gaat de serie nergens meer over.

Walking dead... loopt dood letterlijk

Zijn er serieus mensen die verder hebben gekeken na seizoen 2?

Ik ben er pas tijdens dit seizoen mee gestopt. Had ik wel veel eerder moeten doen.

Je moest al stoppen na seizoen 2 :roflol:

spoiler voor seasonfinale (uit comics):
kreeg een serieuze kannibaalfeel toen ze in terminus aankwamen en dat wijf zei "we'll make you a plate" met die vreemde glimlach op haar kop, na even zoeken op internet blijkt dat er in de comics een groep kannibalen zijn genaamd 'the hunters'.
subtiel:roflol:

Er zouden meme's moeten zijn over het kapsel van Daryl. :gay:

kreeg een serieuze kannibaalfeel toen ze in terminus aankwamen en dat wijf zei "we'll make you a plate" met die vreemde glimlach op haar kop, na even zoeken op internet blijkt dat er in de comics een groep kannibalen zijn genaamd 'the hunters'.

Dacht precies hetzelfde :roflol:

Zij heeft/hebben waarschijnlijk dus ook Daryls chick ontvoerd. Hmm, lekker feestmaal :meal:

Wat is die Glenn een mong**l

gvd, waarom kijk ik nu toch naar de spoilers:o

Soit, ben benieuwd wat ze er van gaan maken.

wanneer is seasonfinale dan

waarom precies? om niet te willen luisteren en die tunnel in te lopen of om niet te willen luisteren en bij bish te blijven toen ze zei dat hij haar moest achterlaten?

zn zeikerige houding, niet rationeel nadenken maar emoties constant de overhand laten hebben.

Volgens mij is die definitie van 'een b*ch' zo accuraat dat ik m ga insturen naar de Dikke van Dale om te vragen of ze m willen opnemen.

Jongens vorige aflevering gemist, heeft iemand een link pls? Karma wil be given.

Hoeveel seizoenen komen er trouwens nog na dit seizoen?

Terug
Naar boven