Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

k*taflevering, teveel gejank te weinig actie

ik had vannacht een droom gehad over the walking dead en die was beter dan elke aflevering die ik heb gezien sinds seizoen 1:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

waarom laten ze altijd die k*tkinderen "acteren", slaat op niets en is vreselijk irritant -_-'

Vette aflevering man!

er is natuurlijk ook nog die wetenschapper die zichzelf opblies in dat militair(?) gebouw en zei dat ze allemaal gedoemd zijn. Is ook nog niet ontrafeld wat die exact bedoelde

Dit is al wel ontrafeld?

Iedereen krijgt het, het zit al in iedereens bloed dus maakt niet uit wat er gebeurt iedereen wordt een walker.
Ik denk eerlijk gezegt dat die baby een soort cure drager is, en als ze bij DC komen dat judith het enigste "geneesmiddel" is.

Dit is al wel ontrafeld?

Iedereen krijgt het, het zit al in iedereens bloed dus maakt niet uit wat er gebeurt iedereen wordt een walker.
Ik denk eerlijk gezegt dat die baby een soort cure drager is, en als ze bij DC komen dat judith het enigste "geneesmiddel" is.

Haha, ik had al dezelfde gedachte als jou

Dit is al wel ontrafeld?

als dat werkelijk gebeurt dan vliegt mn tv uit mn raam:roflol:

Klopt, ik sla ook mn tv kapot.:roflol:

Maar weet niet of jullie Lost kennen, dit was namelijk mooie serie met een k*t eind.
Vaak zijn de beginnende seizoenen goed bedacht en mooi gemaakt, en dan komt er een klote eind aan.

Dit is al wel ontrafeld?

Hoop het niet, dat idee zat al in mn hoofd te dwalen opt moment dat die k*t zwanger werd.

ZE IS DOOD JAAAAAAAAAAAA, gvd eindelijk is dat psycho kind dood. Ze stond bijna op dezelfde plak als joffrey van meest gehate personages op mn lijstje. Had het niet verwacht dat ze dat schot zou lossen,zag het eerder gebeuren dat ze het nog psychologisch probeerde te "herstellen" maar dit maakte de aflevering weer compleet.

Had verwacht dat tyreese echt pist ging zijn op carol omdat ze zijn vriendin had vermoord. Lizzie was echt een gestoord kind man, kan me wel voorstellen dat mensen zot worden in zo'n wereld.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

als dat werkelijk gebeurt dan vliegt mn tv uit mn raam:roflol:

Hier houd ik je aan, zou echt mooi zijn :D

:roflol: ik zou dat kind al wat stompen gegeven hebben de eerste maal ze een hissyfit gooide omdat die lesbo die (vrouwelijke) walker vermoorde in het begin van de episode. Hun beta 'are you okay?' en 'understanding' van haar gekke gedrag heeft ervoor gezorgd dat ze dat meisje heeft doodgestoken. Ook weer zeer intelligent ook om 3 jonge kinderen achter te laten (één die delusional is en de oudste/sterkste) om een wandelingetje te gaan maken.

:roflol: ik zou dat kind al wat stompen gegeven hebben de eerste maal ze een hissyfit gooide omdat die lesbo die (vrouwelijke) walker vermoorde in het begin van de episode. Hun beta 'are you okay?' en 'understanding' van haar gekke gedrag heeft ervoor gezorgd dat ze dat meisje heeft doodgestoken. Ook weer zeer intelligent ook om 3 jonge kinderen achter te laten (één die delusional is en de oudste/sterkste) om een wandelingetje te gaan maken.

yolo

faaaakkkkk hoopte zo hard dat die lizzy doodging. K*thoer

edit: aaawwwhh YEAHHHH ****ing h**renkind

Laatst bewerkt:
wat is er nu met die redneck trouwens? loopt die nu mee met die andere white trash?

faaaakkkkk hoopte zo hard dat die lizzy doodging. K*thoer

edit: aaawwwhh YEAHHHH ****ing h**renkind

Hahaha moest hier om lachen. Vond het echt een k*t aflevering en baalde echt dat het lieve kindje neergestoken was. Maar dacht dat het in Amerika had gemogen met die headshot. Wel goed dat je nu er achter kwam dat de kleine gestoorde kreng alles loopt te voeren en verantwoordelijk was voor alle walkers. Ze acteerde wel goed die sick b*ch.... :D

nou die carl nog een keer de pijp uit en de serie is top

Terug
Naar boven