wheymeraner
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaat blijkbaar niet meer gebeuren, boom headshotwaarom laten ze altijd die k*tkinderen "acteren", slaat op niets en is vreselijk irritant -_-'

gaat blijkbaar niet meer gebeuren, boom headshot
had ik niet gedacht, maakt deze hele k*taflevering weer goed
+1gaat blijkbaar niet meer gebeuren, boom headshot
Had ik niet gedacht, maakt deze hele k*taflevering weer goed
er is natuurlijk ook nog die wetenschapper die zichzelf opblies in dat militair(?) gebouw en zei dat ze allemaal gedoemd zijn. Is ook nog niet ontrafeld wat die exact bedoelde
Dit is al wel ontrafeld?
Iedereen krijgt het, het zit al in iedereens bloed dus maakt niet uit wat er gebeurt iedereen wordt een walker.
Ik denk eerlijk gezegt dat die baby een soort cure drager is, en als ze bij DC komen dat judith het enigste "geneesmiddel" is.
Dit is al wel ontrafeld?
Iedereen krijgt het, het zit al in iedereens bloed dus maakt niet uit wat er gebeurt iedereen wordt een walker.
Ik denk eerlijk gezegt dat die baby een soort cure drager is, en als ze bij DC komen dat judith het enigste "geneesmiddel" is.

Dit is al wel ontrafeld?
als dat werkelijk gebeurt dan vliegt mn tv uit mn raam![]()

ik zou dat kind al wat stompen gegeven hebben de eerste maal ze een hissyfit gooide omdat die lesbo die (vrouwelijke) walker vermoorde in het begin van de episode. Hun beta 'are you okay?' en 'understanding' van haar gekke gedrag heeft ervoor gezorgd dat ze dat meisje heeft doodgestoken. Ook weer zeer intelligent ook om 3 jonge kinderen achter te laten (één die delusional is en de oudste/sterkste) om een wandelingetje te gaan maken.ik zou dat kind al wat stompen gegeven hebben de eerste maal ze een hissyfit gooide omdat die lesbo die (vrouwelijke) walker vermoorde in het begin van de episode. Hun beta 'are you okay?' en 'understanding' van haar gekke gedrag heeft ervoor gezorgd dat ze dat meisje heeft doodgestoken. Ook weer zeer intelligent ook om 3 jonge kinderen achter te laten (één die delusional is en de oudste/sterkste) om een wandelingetje te gaan maken.
faaaakkkkk hoopte zo hard dat die lizzy doodging. K*thoer
edit: aaawwwhh YEAHHHH ****ing h**renkind

nou die carl nog een keer de pijp uit en de serie is top