AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Voel me echt genaaid nu, voortaan ga ik eerst kijken hoelang een season duurt.

zijn er nog andere leuke series?

ik ben begonne met dexter vanaf season 1 weer iemand nog suggesties

The Shield en Oz dat zijn toch wel de beste vind ik

W-W-W-W-Wilcobreakerrrr!

californication begint binnenkort weer. IS zeker de moeite waard imho

En lost?

The Walking Dead seizoen 1 was een enorm succes. Deze zombie-apocalyptische serie geregisseerd door Frank Darabont en gebaseerd op de de comics van Robert Kirkman zou in oktober 2011 een vervolg krijgen. Maar volgens ‘insiders’ zou seizoen 2 deze zomer (juli 2011) al verschijnen. Deze keer worden de kijkers extra in de watten gelegd door een verdubbeling van het aantal episodes. Seizoen 2 gaat dertien afleveringen tellen in vergelijking met het eerste seizoen die er maar zes telde.

bron: [Link niet meer beschikbaar]

The Walking Dead seizoen 1 was een enorm succes. Deze zombie-apocalyptische serie geregisseerd door Frank Darabont en gebaseerd op de de comics van Robert Kirkman zou in oktober 2011 een vervolg krijgen. Maar volgens ‘insiders’ zou seizoen 2 deze zomer (juli 2011) al verschijnen. Deze keer worden de kijkers extra in de watten gelegd door een verdubbeling van het aantal episodes. Seizoen 2 gaat dertien afleveringen tellen in vergelijking met het eerste seizoen die er maar zes telde.

bron: [Link niet meer beschikbaar]

Op imbd staat dat de 1e episode van seizoen 2 nog op eind oktober 2011 staat

Op imbd staat dat de 1e episode van seizoen 2 nog op eind oktober 2011 staat

Ja denk het ook eigenlijk, twas maar een gerucht.
Wordt wel 10 of 12 delen !! naiz

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Ondertussen de strips wel gedownload want volgens een maat zijn die zeer goed! beter dan de serie. De serie volgt de strips ook niet dusss

Ja denk het ook eigenlijk, twas maar een gerucht.
Wordt wel 10 of 12 delen !! naiz

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Ondertussen de strips wel gedownload want volgens een maat zijn die zeer goed! beter dan de serie. De serie volgt de strips ook niet dusss

Er zijn 13 delen dit keer

Heb de strips ook gelezen het begin dan, ze volgen het in grote lijnen maar meer dan dat ook niet in seizoen 1 dan. Vond de strips minder dan de afleveringen, maar ben dan ook meer van het kijken dan lezen haha.

Hm, ik heb vorige week begonnen met de strips te lezen. Met name hardcovers book one. Morgen haal ik zeker en vast Book two en book three. Wat een serie zeg. Van de tv serie heb ik echter nog niets gezien en vraag me af wanneer deze te koop is.

Hier een trailer van het nieuwe seizoen @ 16 oktober.

[Link niet meer beschikbaar]

een van de beter series , niceeeeeeeeeee

DUs eind oktober gaat het van start ? kunnen we dan ook al downen want ik wil dat ook wel nog echt zien...vet goeie serie en de strips zijn duizend maal beter, maar toch, echt lekkere serie

Via www.icefilms.info kun je vrijwel alles zien met wat gemakkelijk aan te brengen veranderingen aan Mozila die daar staan beschreven. Unlimited Megaupload streamen met hoge snelheid en HD waar mogelijk.

Ja oprotten met die serie, kan ik straks weer een halfjaar wachten en vergeten waar het nu eigenlijk over gaat :roflol:
De eerste paar afleveringen van Seizoen 1 vond ik wel aardig, daarna werd het toch in mijn ogen meer een GTST met zombies. Had liever nog even wat ''gewander'' van de hoofdrolspeler gezien.

Terug
Naar boven