AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

E3 was wat minder. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Of er nog bekend word hoe de ziekte is ontstaan enz enz.

ik vond ep3 wel ok

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag was het meer over de karakters, vond het wel erg tof vooral het einde
Vond het ook wel leuke aflevering, moet volgende week wel wat meer actie in zitten. Wel grappig dat ze die mustang slopen, die gast helemaal uit ze droom haha. Ook die vrouw die net nog heeft zitte nken met die ander, dat der man er dan aankomt :D

Vond het ook wel leuke aflevering, moet volgende week wel wat meer actie in zitten. Wel grappig dat ze die mustang slopen, die gast helemaal uit ze droom haha. Ook die vrouw die net nog heeft zitte nken met die ander, dat der man er dan aankomt :D

Hahaha, ja maar die vrouw dacht dus dat hij dood was dankzij Shane .. hij had haar verteld hij dat Rick dood was maar dat hij ook maar gezegd zonder het echt te weten. Domme fout van Shane .. kon die vrouw eigenlijk niks aan doen en door die eenzaamheid ging ze gezelschap zoeken bij Shane vandaar.

Voor mij hoeft het niet altijd actie te zijn, nu zijn we meer te weten gekomen over de karakters en dat vind ik ook belangrijk.

Jammer dat dat wijf uit prison break erin zit, vond haar altijd een beetje irritant.

Wat een aflevering .. echt heftig

Nice, ga hem straks kijken.

Heel erg bedankt weer voor het posten .. erg dankbaar

Deze episode heeft me laten huilen pff

Vanaf afl. 1 is het bergafwaarts gegaan vind ik. Van mij mag ie op de brandstapel. Tenzij ze veel meer actie toevoegen.

Vanaf afl. 1 is het bergafwaarts gegaan vind ik. Van mij mag ie op de brandstapel. Tenzij ze veel meer actie toevoegen.
Inderdaad, heb de aflevering net gekeken er gebeurt vrijwel niets. Alleen de laatste paar minuten waren nog boeiend. Waarom die bovenstaande gast moest huilen om deze aflevering ontgaat me volledig :roflol:

teveel oninteressant gedoe
vorige week die bende, vandaag dat gedoe met die zus, die zieke kerel.

Terug
Naar boven