Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deel 3http://thepiratebay.org/torrent/595...1E03.Tell.it.to.the.Frogs.HDTV.XviD-FQM.[VTV]
Persoonlijk vond ik deze iets minder dan de vorige 2 delen, minder actie & meer gelul. Nu weer een week wachten op aflevering 4.
Vond het ook wel leuke aflevering, moet volgende week wel wat meer actie in zitten. Wel grappig dat ze die mustang slopen, die gast helemaal uit ze droom haha. Ook die vrouw die net nog heeft zitte nken met die ander, dat der man er dan aankomtVandaag was het meer over de karakters, vond het wel erg tof vooral het einde

Vond het ook wel leuke aflevering, moet volgende week wel wat meer actie in zitten. Wel grappig dat ze die mustang slopen, die gast helemaal uit ze droom haha. Ook die vrouw die net nog heeft zitte nken met die ander, dat der man er dan aankomt![]()
Jammer dat dat wijf uit prison break erin zit, vond haar altijd een beetje irritant.

Heel erg bedankt weer voor het posten .. erg dankbaar
Deze episode heeft me laten huilen pff

Tastes like homo.
Inderdaad, heb de aflevering net gekeken er gebeurt vrijwel niets. Alleen de laatste paar minuten waren nog boeiend. Waarom die bovenstaande gast moest huilen om deze aflevering ontgaat me volledigVanaf afl. 1 is het bergafwaarts gegaan vind ik. Van mij mag ie op de brandstapel. Tenzij ze veel meer actie toevoegen.