AndroidHealthClinic

Serieuze dip

Kga morgen op het werk gewoon een paar AA`kes en bananen meepakken.
Wanneer ik dan gedaan heb met werken direct naar de gym ga en een uurke traine.
Misschien dat het na verloop van tijd weer een gewoonte wordt.
Kzal er mij dan ook moeten bij neerleggen dat ik savonds minder lang in de zetel kan chillen.

Dan nog voorzie ik een evt burnout! zoveel uur voor een baas werken is imo GEKKENWERK!!! ;)

Probeer idd direct uit het werk te gaan trainen zodat je weer wat beter in je vel gaat zitten anders staat die burn out zo op de stoep en trust me.. dan ga je niet happy zijn!

Heb je de mogelijkheid om thuis te trainen? Ik heb tijden een sportschoolabbo gehad, maar ging nooit. Ik werk slechts 34 uur per week (4 dagen), maar reis ook nog 2,5 uur per dag. Verder volg ik ook nog een dag een deeltijd studie. Als ik dan eindelijk thuis ben, heb ik geen zin/tijd meer om naar de sportschool te gaan. Nu train ik thuis met een bankje, dumbbells, barbell en barbellstand. Dinsdag a.s. wordt m'n powerrack geleverd dus dan kan ik nog beter trainen thuis. Echt ideaal, dus als je de ruimte hebt, zou ik zeker thuis trainen.

Heb je de mogelijkheid om thuis te trainen? Ik heb tijden een sportschoolabbo gehad, maar ging nooit. Ik werk slechts 34 uur per week (4 dagen), maar reis ook nog 2,5 uur per dag. Verder volg ik ook nog een dag een deeltijd studie. Als ik dan eindelijk thuis ben, heb ik geen zin/tijd meer om naar de sportschool te gaan. Nu train ik thuis met een bankje, dumbbells, barbell en barbellstand. Dinsdag a.s. wordt m'n powerrack geleverd dus dan kan ik nog beter trainen thuis. Echt ideaal, dus als je de ruimte hebt, zou ik zeker thuis trainen.

Goed idee, desnoods houd je thuis een ghetto workout. Pak een rugzak, vul het met zware gewichten (10-20kg), probeer ergens weighted pull-ups te doen, weighted push-ups en squats. Beter dan niets.

Vakantie aanvragen! En weer eens tijd voor jezelf nemen.
En trainen met een maatje? Misschien wel een collega?

Wel leuk als de band met je collega's zo groot is. Als deze ook diep genoeg is is het iid een goede tip om met zn allen er wat van te zeggen tegen je baas.
En ik dacht ook bij mijn vorige baan dat ik wat aan mijn collega's had, met sommige was ik zelfs bevriend. Werk kwam bijna altijd op nummer 1, zelfs midden in de nacht nam ik mijn telefoon op. Feit was dat toen ik mijn mond open trok iedereen mij liet vallen. En mijn contract niet verlengd. Achteraf beter, want niemand wil van 5 tot 5 werken.
Dus lekker voor jezelf kiezen. En je gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
Vakantie aanvragen! En weer eens tijd voor jezelf nemen.
En trainen met een maatje? Misschien wel een collega?

Wel leuk als de band met je collega's zo groot is. Als deze ook diep genoeg is is het iid een goede tip om met zn allen er wat van te zeggen tegen je baas.
En ik dacht ook bij mijn vorige baan dat ik wat aan mijn collega's had, met sommige was ik zelfs bevriend. Werk kwam bijna altijd op nummer 1, zelfs midden in de nacht nam ik mijn telefoon op. Feit was dat toen ik mijn mond open trok iedereen mij liet vallen. En mijn contract niet verlengd. Achteraf beter, want niemand wil van 5 tot 5 werken.
Dus lekker voor jezelf kiezen. En je gezondheid.

Jep. Er gaat al een collega mee, maar die woont nog bij zen ma en hoeft enkel savonds zijn voetjes onder tafel te schuiven en alles staat al voor hem klaar :p

Terug
Naar boven