MuscleMeat

Setjes herhalen

Riverside

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
87kg
In de sportschool doe ik verschillende oefeningen voor kracht training, meestal doe ik

3 setjes van 20 herhalingen

nu had ik het 1 en ander gelezen dat je beter 4 setjes van 6/8 herhalingen kan doen.

Is dit waar of niet, ik wil graag weten wat het beste is om je spieren te trainen.

Alvast bedankt ;)

Hier is al zo vaak antwoord op gegeven, plus dit kan je allemaal terugvinden in de stickies.
Zijn de topics met de onderstreepte regels.

Laatst bewerkt:
In de sportschool doe ik verschillende oefeningen voor kracht training, meestal doe ik

nu had ik het 1 en ander gelezen dat je beter 4 setjes van 6/8 herhalingen kan doen.

Is dit waar of niet, ik wil graag weten wat het beste is om je spieren te trainen.

Alvast bedankt ;)

Beter post je je doel:
- BB lichaam
- fitness lichaam
- vetverbranding

enzovoorts.

20 reps is veel iig. Imo voegt dat niets meer toe zodra je naar BB begrippen wil werken.

Leuk als afwisseling een keer, maar voor altijd......

Dus ff je doel posten, dan kunnen we gericht antwoorden.

Alvast bedankt ;)

Beetje afhankelijk van je doel...
Bijvoorbeeld:
Kracht: 5 x 4-6 reps
Hypertrophy: 3 x 8-12 reps
krachtuithoudingsvermogen: 2 x 15-20 reps

Optimaal: beetje van alles :)
(eerst warmups, en mobiliteit, dan oefening kracht, dan oefening hypertrophy, laatste oefening high reps)

Terug
Naar boven