XXL Nutrition

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

• Topic Starter Topic Starter
Trickster >

Thanx!!! Ik heb van mijn dianabol vanaf dag 5 de eerste krachttoename gemerkt, in de schouders, en dit was echt OVERDUIDELIJK (+4 reps op m'n max DB schouderpress hehe)
Voor de rest moet je niet al te jaloers zijn op m'n gains, de kilo's zeggen veel, maar de spiegel zegt gewoon lekker opgeblazen :p
Die 4-5 in de eerste week is volgens mij vooral te wijten aan het feit dat ik in overdrive ben gegaan van 2-3 weken carb-cyclen,.. naar de BUNKEREN tot ik erbij neerviel, dus ik hou enorm veel vocht vast! Onderbenen hebben kousen-aftekeningen, kop is net een hamster, ach je kent 't wel :D Verder een ongeloofelijk POMP bij de eerste rep tot de laatste hehe..

Fearless >

DANK! Ben net neergeploft achter m'n pc, sta werkelijk op ontploffen na een maaltijd van 150gr tonijn, 5 schijven ananas, blik mais, hele tomaat, sla, olijfolie, curryketchup, 5 sneden bruin brood,.. whey shake... jawadde! :eek: (dit omdat ik 2 uur geleden pas flink vanalle naarbinnen had gekapt :D )

Jizza >

Gaat zeker goed ja! Vooral in krachtgains ben ik héél erg tevreden, die liters vocht, tjah neem ik er maar effe bij, hopelijk gaat dit de komende weken wat minder worden als ik gekapt ben met de dianabol en de Test het overneemt.. Before & After foto's ga ik zeker doen, dat is iets waar ik ook altijd oplet bij logjes, dikwijls word dit wel op voorhand gezegd maar ofwel word de log niet afgemaakt ofwel komt er toch nix van.. Dus, ongeacht wat het eindrsultaat is, ik post zowieso after pics.. Dit zal misschien niet zo denderend verschillen dan de before, omwille van het hogere vet % dat ik heb, maar ik hoop toch hier en daar duidelijk er wat buffer uit te zien :D

Indekay >

Maandag: Borst + Triceps

Dinsdag: Rug + Schouders (geen deadlift)

Woensdag: Rust

Donderdag: Benen + Biceps

Vrijdag: Borst + Schouders

Zaterdag: Rug + Biceps (wel deadlift)

Zondag: Rust

Probleempje hier, is dat de 2 biceps dagen kort achter elkaar vallen.. Ik moet effe bezien of dit wel mogelijk is, aangezien het de eerste week van m'n nieuw schema is..

Effe kijken hoe jou schema eruit zag...

En dan nog effe de update van de PR's van vandaag :D

Borst: Incline DB-press > vorige week: 7x46kg, vandaag... 6x50 :eek:

Schouders: Behind the neck press> vorige keer 5x72kg, vandaag 4x80kg

Groetuh!! ;)

Gaat goed bro... doorzetten jij no giving up now!

Trouwens maar 1x benen???
Ik zou zeker 2x proberen tedoen ..... of heb je goeie wheels of?
Het is maar gedachte begrijp me niet verkeerd.
Misschien kan je hier wat mee.

Maandag: borst/biceps

Dinsdag : benen/buik nadruk quadriceps!

Woensdag: rust

Donderdag: rug/triceps

Vrijdag: schouders/traps/onderarmen

Zaterdag: benen/buik nadruk hamstrings!

Zondag: rust

Ik hoor je later bro succes en karma voor jou!

Thanx 4 the motivation mèn :D

1x benen lijkt tot hiertoe altijd te hebben goed gegaan, ook omwille dat ik moet opletten, ik ben net 5-6 maand uit een kruisbandoperatie en kan m'n been pas sinds 2 maand helemaal tegenplooien! (ellendige shit met squatten dus)

M'n rechterbeen is kleiner dan m'n linker omwille van de quads die helemaal weggetrokken zijn na de operatie (been niet mogen gebruiken,..)
Ook had ik een hamstringscheurtje gehad tijdens de revalidatie waardoor het zeker niet makkelijker maakt om benen te trainen.. Maar 1x per week ze tot pulp gooien is natuurlijk een must :D

Verder wil ik meer nadruk leggen op schouders, lopen achter op het complete plaatje, dus dat moet er 2x in..

Bedankt voor je voorstel!

Gaat goed bro... doorzetten jij no giving up now!

Trouwens maar 1x benen???
Ik zou zeker 2x proberen tedoen ..... of heb je goeie wheels of?
Het is maar gedachte begrijp me niet verkeerd.
Misschien kan je hier wat mee.

Maandag: borst/biceps

Dinsdag : benen/buik nadruk quadriceps!

Woensdag: rust

Donderdag: rug/triceps

Vrijdag: schouders/traps/onderarmen

Zaterdag: benen/buik nadruk hamstrings!

Zondag: rust

Ik hoor je later bro succes en karma voor jou!

Dat is bijna exact mijn schema. Enkel doe ik triceps bij schouders.

Oke bro!

Keep it going!
En ik hoop dat je benen het goed uithouden en dat je schouders maar goed mogen gainen!

laterzz

Gaat goed he ouwe knaller!

Thanx Animal! :p

Minimale updeeeet ;)

Deadlift 3x210!! whooeee :bierbang:

Vorige week 6x200, de week ervoor 4x200.. Krachtgains gaan hard!

Voor de rest niet echt wat bijzonders te melden buiten dat ik een goeie verkoudheid al een paar dagen heb, wat wel k*t is tijdens training (ademen,..) en tijdens 't eten..

Jeeeeep

ik zie deze log nu pas, proviron en dianabol is foute keuze bro

dbol is SHBG en proviron verlaagt dit juist??? fouteboel man

Ik weet het, ik heb jou mening nog al eens ergens gelezen hierover..
Ik heb enorm veel gelezen op amerikaanse boards ook, ondanks wat mensen op dit board hierover dachten, wilde ik het proberen..

Verschillende meningen dus.. Maar momenteel loopt 't goed...

40mg/d dianabol + 50mg/d proviron..

Ach nog 1 weekje en dan stopt de dianabol..

oke als ut goed gaat en ji je goed voelt prima bro

suucess

Thanx gab..

Komt helemaal goed hiero :D

Heerlijk was die dbol tijd ;) Ik ga trouwens ook weer een kuur zetten over een maand of wat. Bold/primo/tren ace/provi en op het eind clen/t3 erbij ;)

Succes nog bro!

dude .. ge weet hoeveel respect dat ik voor u heb dat ge u hele kuur zo hard aanpakt ..

eten trainen .. alles hoe het moet

ben zelf getuige geweest van u 4e injectie .. wat een miserie haha :d

keep up the good work bro !

one day .. i'll beat you :p

we may not have the same stats .. but we have the same passion

Hoe staat het met de injecties? Nog steeds problemen mee? Pijnlijke plekken?

zaterdag heeft hij voor het eerst in zen linkerbeen kunne injecteren :D

ik was getuige :cool:

Hahaha, het gaat steeds beter dus? Vind het een erg leuk log, vooral omdat hij nagenoeg dezelfde beginstats heeft als ik (ik ben hooguit 2 kilo zwaarder) en krachtstats zijn ook aardig gelijk.
Ben daarom ook erg benieuwd naar zijn 'after' pics, zou me misschien over de streep trekken om toch te gaan snoepen.

Hahaha ja de injects gaan wel goed hoor..

Ik had gewoon problemen met die linkerquad al 2 keer..
Eerste keer niet snel genoeg geprikt en bij het "doorprikken" echt teveel pijn waarna ik terug moest uittrekken..
En de 2de keer (de week erop) te kort bij een zenuw want bij het injecteren voelde ik ook teveel pijn waardoor ik na 1ml ook moest terugtrekken.. Was echt net teveel pijn naar mijn zin!

Nu was het dan wel vlekkeloos gelukt! :D

De pijn een dag later valt héééél goed mee.. gewoon en licht stijf gevoel, ik injecteer vooral heel langzaam waardoor ik echt geen last heb achteraf.. Buiten dat licht stijf gevoel, maar dat is wel kicke :D

Training van vandaag..

Borsttraining weer PR's... (met ubergecontroleerde full ROM)

Benchpress
8x100
4x110

Incline Benchpress
6x100

Dippen wordt al aardig moeilijk aangezien ik nu een kleine 10kg meer bodyweight moet opdrukken haha..

Voor de kuur 20x eigen gewicht
Nu.. 12.. :D (maar natuurlijk zwaarder eigen gewicht..)

Morgen nog eens de weegschaal op!

Dus je zit al op de 95 kilo en krachtstats stijgen nog steeds. :thumbs: Je moet je wel helemaal top voelen denk ik!

Oke dan kerel ga zo door en Rammen met dat gewicht!!

Enne..... geen geouwehoer met dat dippen!

Shut up and Gain!

succes.

p.s. kijk voor je gaat trainen eens een dvd van ronnie dat motiveert mij altijd super, bv Relentless!

Goeiemiddag mede ijzervretersss.. :D

Thanx voor de motiverende woorden!!

Gewicht stond vanmorgen op 97,1kg
Deze week ga ik mijn kcal wel uppen (zit nu in de 4de week)..

Kracht gaat idd nog vooruit!
Ik ben strax benieuwd op de schoudertraining!
Ik ga nu met de dbol verder op 30mg/dag tot potje leeg is, dat zal dan wss net paar dagen langer dan 4 weken zijn..

Ik kijk voor de training meestal 'n Animal filmpje of zo af en toe eens blood & guts van Dorian Yates.. als je daar geen motivatie van krijgt :eek::cool:

Ik voel me idd goed in m'n vel jonges, door de dag wel wat lui, maar naarmate het uur van training komt.. heb ik er wel zin in!!!

Tot logs :p

Terug
Naar boven