AndroidHealthClinic

Shake 1 dag laten staan, wat gebeurt er met kwaliteit?

ikbenfit

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
74kg
Vetpercentage
30%
Ik heb zojuist een halve beker shake gedronken. De rest wil ik morgen opdrinken en daarom laat ik m voor 1 dag op de aanrecht staan.

Maar is het wel verstandig om het een dag lang zo te laten staan? Wat gebeurt er met de kwaliteit>

Beters gooi je het per direct in de koelkast, als het langer dan een paar uur al buiten de koelkast staat zou ik hem weggooien... Als je hem gewoon in de koelkast zet kan je het gerust morgen opdrinken.

Idd. Ooit eens een shake in de auto laten liggen heel de dag.
De geur vertelde genoeg.

halve shakes bestaan niet, opdrinken die zooi.

Als ik m'n shakebeker een dag in m'n tas laat liggen stinkt hij een dag later behoorlijk. Beter dus meteen opdrinken.

Eiwitten in shakes bederven erg snel, vooral bij kamertemperatuur. Misschien dat het een nacht bewaard kan worden in de koelkast. Beter is om de shake weg te doen en morgen gewoon een nieuwe maken.

Ik dacht als je je shake gemaakt hebt, dat je hem binnen 20 min op moet drinken.

Ik dacht als je je shake gemaakt hebt, dat je hem binnen 20 min op moet drinken.

Nee man is onzin waar gaan die eiwitten heen die erin zitten, die vliegen weg zeker haha.

Een eiwittenshake kun je makkelijk een paar dagen in de koelkast laten staan zonder dat de kwaliteit ervan minder wordt.

Nee man is onzin waar gaan die eiwitten heen die erin zitten, die vliegen weg zeker haha.

Een eiwittenshake kun je makkelijk een paar dagen in de koelkast laten staan zonder dat de kwaliteit ervan minder wordt.

Als dat zo is, waarom word het dan voornamelijk alleen in poedervorm verkocht?

Omdat het dan langer houdbaar is? Omdet het minder ruimte in beslag neemt? Hoe wou je het anders verpakken?

Je kan hem gewoon een dag laten staan hoor, maar ik zou 'm in de koelkast doen want lauwe melk is ranzig. Maar ik maakte eerst altijd m'n shakes 's avonds klaar en zette 'm dan in me kamer, zelfde als ik ergens heen ga. Blijft gewoon 1 dag.

Laatst bewerkt:

De vraag is niet waarom wel, maar de vraag is waarom niet;) haha nee onzin maar toon mij eens een studie aan waaruit blijkt dat de kwaliteit ervan minder wordt, en ik heb het over een paar dagen he, hooguit 3/4.

Het word ook gewoon vloeibaar verkocht, je kan bijv pakjes met protein drank kopen bij onze gym.

Ik heb even zitten zoeken, een paar jaar geleden was hier namelijk ook een topic over, maar ik heb me vergist want dat topic ging namelijk over vloeibare creatine, en niet vloeibare whey.

Zover ik weet is het net zo lang houdbaar als de melk waarmee het gemixed is.

Terug
Naar boven