MuscleMeat

SHAKE voor na de training S"AVONDS?

greeny

Novice
Waardering
0
Ik probeer wat vet kwijt te raken en train vooral altijd sávonds en neem dus mijn shake om ongeveer 9 uur! Vaak alleen whey met water! Kan ik ook meer erin doen of verbrand ik dat niet meer...

wat is een goeie shake voor savonds na de training zonder te veel Koolhydraten?....??????

Thnx...:cool:

Ik probeer wat vet kwijt te raken en train vooral altijd sávonds en neem dus mijn shake om ongeveer 9 uur! Vaak alleen whey met water! Kan ik ook meer erin doen of verbrand ik dat niet meer...

wat is een goeie shake voor savonds na de training zonder te veel Koolhydraten?....??????

Thnx...:cool:

Whey (isolaat-hydrolisaat) met banaantje

Wat is er mis met een shake om 9 uur? soms doe ik hem zelf om 11uur.

Je shake voor de training is belangrijker!

En na je training mag je gerust een gewone maaltijd nemen, dus wat tonijn ofzo ipv een shake.

Wat is er mis met een shake om 9 uur? soms doe ik hem zelf om 11uur.

Je shake voor de training is belangrijker!

En na je training mag je gerust een gewone maaltijd nemen, dus wat tonijn ofzo ipv een shake.

als je alang klaar bent met trainen en je neemt om 23:00u nog een whey shake heb je er weinig aan;)

^^ nee dan heb ik gedaan om 5 voor 11 met trainen :)

Soms moet ik wat later werken en dan train ik dus ook later, wat als resultaat geeft later eten.

Maar nu neem ik helemaal gewoon geen shake meer na de training, gewoon een maaltijd.

Terug
Naar boven