MuscleMeat

Shakes etc..

iClimax

Novice
Waardering
0
Hey ik ben een jongen van 15 en ben 1m70..ik ben 1 maand geleden begonnen met fitness en ik heb al mooi resultaat. Ik fitness 2 à 3 keer in de week. Ik let op mijn voeding en drink voldoende water en melk etc.. Er zijn paar mensen die beweren dat je van fitness minder groeit... Is dit waar? ??? Daarnaast neem ik ook 2 maal per dag protein shakes voor sneller te herstellen en rapper resultaat te krijgen. Deze mensen beweren dat je van deze shakes ook minder groeit...
Zijn deze vaststellingen van hun waar?????

stelling 1: bullshit
stelling 2: horseshit

veel succes met trainen

allebei fout.

maar van shakes ga je niet meer groeien dan van een stuk kip, zelfs minder.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet goed he naast die shakes ;)

van shakes groei je niet he,helpt gwn je spiere te herstellen,in de lengte bedoel je?ja dat is ook dikke zever

• Topic Starter Topic Starter
ja in de lengte bedoel ik, sorry

luister niet naar de haters!

Hey ik ben een jongen van 15 en ben 1m70..ik ben 1 maand geleden begonnen met fitness en ik heb al mooi resultaat. Ik fitness 2 à 3 keer in de week. Ik let op mijn voeding en drink voldoende water en melk etc.. Er zijn paar mensen die beweren dat je van fitness minder groeit... Is dit waar? ??? Daarnaast neem ik ook 2 maal per dag protein shakes voor sneller te herstellen en rapper resultaat te krijgen. Deze mensen beweren dat je van deze shakes ook minder groeit...
Zijn deze vaststellingen van hun waar?????

Welkom op het bodybuildingforum :roflol: wij groeien op deze twee punten :D

Allemaal bullshit, zo zegt mijn schoonmoeder dat whey-shakes anabolen zijn :p
En dat je ervan minder snel groeit in de lengte is bullshit, je herstelt er sneller van.

mvg, D

er zijn wel mensen die beweren dat je minder snel gaat groeien als je naar de gym gaat.
maar ik heb er tot nu toe geen last van ik moet 2 meter worden volgens mijn groei schema ik ben nu 15 en ben 1m.92 dus volgens mij is t bullshit want ik train al een jaartje

Je tanden zullen allemaal scheef groeien door je overmatig shake gebruik, let op!

Shakes in een topicnaam kan nooit iets goeds beloven! :p
Maar inderdaad, allebei de beweringen zijn bullshit zoals eerder gezegd.

Terug
Naar boven