MuscleMeat

Shakes gebruiken?

palacio

Novice
Waardering
0
forumleden, ik ben nogal aan de dunne kant, dus als advies moest ik FRETEN totdat ik erbij neerviel ,haha.. maar kan ik er ook gewoon shakes bij gebruiken?.. heeft dat geen nadelen?.. want wil gewoon vet aanmaken..
als dat kan, heeft iemand een doorstuur link waar ik het kan aanschaffen wat van goeie kwaliteit is .. want ik weet niet wat goeie kwaliteit/merk van shakes zijn..

dan kun je een weightgainer drinken naast je gewone voeding.

MILKSHAKE bij de mac!! :D ;)

Je bent 15 en aan de dunne kant, dan kan je de stoffen die je nodig hebt via normale voeding binnen krijgen, ga gewoon goed eten en je hebt die rommel nog niet nodig

gewoon slikken, niet fokken om die suikers. :p

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 15 en aan de dunne kant, dan kan je de stoffen die je nodig hebt via normale voeding binnen krijgen, ga gewoon goed eten en je hebt die rommel nog niet nodig

hmm, wat je zegt kan ook goed ja !.. maar rommel?.. een weightgainer of andere shakes wat zitten er in dan wat niet goed is?.. is het niet gewoon een manier om extra en sneller dikker te worden?.. en als je het gebruikt.. krijg je wel een dikke kop van denk ik..

hmm, wat je zegt kan ook goed ja !.. maar rommel?.. een weightgainer of andere shakes wat zitten er in dan wat niet goed is?.. is het niet gewoon een manier om extra en sneller dikker te worden?.. en als je het gebruikt.. krijg je wel een dikke kop van denk ik..
Rommel moet je niet te letterlijk nemen :p
Shakes zijn vooral als aanvulling op je voeding, is je voeding dus niet in orde, zal je er niet uit kunnen halen wat erin zit. Shakes zijn geen wondermiddeltjes.

gwn frete kerel:d

• Topic Starter Topic Starter
wat voor voeding is goed dan?

Brood, pasta en aardappelen vreten tot je er bij neer valt!!!:D

Eat like an animal, train like a beast

tip:
lees enkel posts van mensen die voor in 2006 of hiervoor zijn geregistreerd :)

tip:
lees enkel posts van mensen die voor in 2006 of hiervoor zijn geregistreerd :)

Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom je enkel op posts moet letten van mensen die in 2006 geregistreerd zijn. Het wil niet zeggen dat je al langer op het forum zit, dat je er ook het meeste van kent...

Terug
Naar boven