MuscleMeat

shaped up! (Busted!!)

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Petje af... ;)

Holy ****ing madre de puta de seniora

BIgggggggggggggggg maddfacker

Woon je trouwens in scheveninge?

ga toch weg ik geloof er geen zak meer van. Ik heb deze knul al zo vaak voorbij zien flitsen op alle mogelijke sites.

Volgens heeft deze kerel meer fakers dan arnie schwarzenegger.

Ik weet ieder geval dat zijn naam Ray nog wat is en een keer junioren wedstrijd heeft meegedaan

Idd, kk viel me ook al op
Na zo weinig post al gelijk zulke fotos
En wat een ****ing brute fysiek ook zeg, mjah ik geloofde het ook niet vandaar mijn uitbundige reactie
Ban zou ik zeggen

spiertje16 zei:
Idd, kk viel me ook al op
Na zo weinig post al gelijk zulke fotos
En wat een ****ing brute fysiek ook zeg, mjah ik geloofde het ook niet vandaar mijn uitbundige reactie
Ban zou ik zeggen

met alle respect. ook al zijn die pics niet van hem of whatev. Wat je daar zegt slaat echt op stront??? WTF heeft posten nou met je physic te maken:rolleyes: Ik heb het bravo2 ook al proberen uit te leggen zonder succes. Hoop dat het bij jou wel lukt. Als je het toch niet gelooft, ga dan ff op elke topic replyen en kijk of je zwaarder bent geworden;)

No doubt, Ray's physique is stunning. He seems strong and wild. But there's something I find much more interesting and I appreciate even more: I'm sure that Ray is quite clever and smart. Fans on the boards are mad about him. But Ray doesn't tell them all they would love to know. There's always a kind of secret about this muscle man who obviously enjoys to show off.

What we know is: Ray does bodybuilding competitions. A DVD, I guess workout, is in production. Some photos of a recent shooting at Miami beach are posted here, by courteousy of himself.

Like I said Ray is surely much more than a stunning bodybuilder. I would like not only to watch Ray getting even bigger, but also to learn more about his personality, because, don't forget, Ray is quite clever... Let's bet

leuk man dat er een dvd van je in de maak is!! laat me weten wanneer hij af is kunnen wij kijken!!

oja jongens dat stuk tekst over ray staat op http://101boys.blogspot.com/

bij het stuk tekst staat dezelfde foto als die hij als eerst geplaatst heeft.

Dus we hebben hier te maken met een heuze wedstrijd-bodybuilder die zelfs een DVD aan het maken is, of het is weer zo'n sneue faker en moeten we Ryu gelijk geven

Laatst bewerkt:
wel een erg mooi fysiek!

hahaha dat stukje... dat is OF geschreven door een ferme bakvis, OF door een gierende homo...

Fysiek is leuk voor op de magazines maar niet echt bruut ofzo, jammer van de gyno.

haha die massbuilder, nu snap ik waarom je aan zoveel posts komt, maar wat een kneus die topicstarter. Een ban zou een mooie beoordeling zijn op 'zijn' monsterfysiek :rolleyes:

oef gelukkig is het maar een faker :)

weet iemand zn stats??

echt een super mooi doel om te proberen te halen dit :D

ok ik wil benen zien

dus een faker???

Terug
Naar boven