AndroidHealthClinic

shaped up! (Busted!!)

Volgens mij moeten mensen hier wat minder lullen en meer trainen.
Deze jongen traint al een hele tijd en is opzeker geen fake.

Ziet re goed uit

Niemand zegt dat de foto's fake zijn hoor. De persoon die deze foto's post is echter niet de mens op de foto's. Duuuus hij doet zich voor als iemand anders = faker :cool:

Ziet er goed uit! En de 2e foto is idd genomen bij Kneet! Toppie! Heb je ook een foto van de benen en rug?

Ziet er idd goed uit. Zeer net fysiek. Ik ben dan ook zeker benieuwd naar foto's van benen, net als velen hier denk ik.

hey peepz ik hoorde dat voor de zoveelste keer weer iemand bezig was met me fotos dus ik nam ff een kijkje en jahoor.. ze zijn weer bezig.. ik heb ooit een website gehad waar ik heel veel fotos op gezet had.. gewoon prive maar op een of andere manier heeft iemand al die fotos gekopieerd en zich voor gedaan als mij op meerdere sites ook homo sites, iedereen die me kent weet dat ik al 10 jaar een relatie heb met rose en ik dus GEEN ruige ben ik weet niet hoe ik dit moet stoppen ( heeft iemand tips? ) maar ik baal er als de t**fus van maarja om te bewijzen dat ik het NU echt ben post ik hier wat BEEN fotos mazzel.;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey peepz ik hoorde dat voor de zoveelste keer weer iemand bezig was met me fotos dus ik nam ff een kijkje en jahoor.. ze zijn weer bezig.. ik heb ooit een website gehad waar ik heel veel fotos op gezet had.. gewoon prive maar op een of andere manier heeft iemand al die fotos gekopieerd en zich voor gedaan als mij op meerdere sites ook homo sites, iedereen die me kent weet dat ik al 10 jaar een relatie heb met rose en ik dus GEEN ruige ben ik weet niet hoe ik dit moet stoppen ( heeft iemand tips? ) maar ik baal er als de t**fus van maarja om te bewijzen dat ik het NU echt ben post ik hier wat BEEN fotos mazzel.;)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

aa kijk, jij bent het dus;)

ziet er super uit kerel!

top gozer!! Welkom bro! stel je ook even voor bij de nieuwe leden sectie aub.

Wat een poten zeg! Damn respect! Wat zijn je stats? Gewicht, bf, lengte, leeftijd etc.

edit

Laatst bewerkt:
ik ben nu in de bulk en weeg 94 kilo .. mijn bf dat weet ik niet.. wel tegen de 10% aan hahaha en ik bern 1,75 PRECIES o en ik ben 22,
maar op de foto was ik in voorbereiding voor DE HOLLAND 2006 en ik woog daar rond de 86 met 2% bf

ik ben van plan aan komende NK mee te doen want ik ben nu geen junior meer dus nu komt het echte werk :D

Calitri :

Respect @ jouw fysiek man !!! overall ziet het er goed uit ! Wilde het wel graag hebben! vooral die benen!
Zet je beenschema eens neer hiero?

o en markywanabee

als je denkt dat ik FAKE ben dan kom je toch ff naar kneets gym.. dan zal ik je ff TEMMEN.. kom maar een keertje met me mee trainen, en nu kan je wel een bijdehante opmerking posten maar als je ballen heb dan kom je gewoon toch?!;) ik train elke dag om 6 uur en op zaterdag om 1 uur dus ik zie je wel ?

o en markywanabee

als je denkt dat ik FAKE ben dan kom je toch ff naar kneets gym.. dan zal ik je ff TEMMEN.. kom maar een keertje met me mee trainen, en nu kan je wel een bijdehante opmerking posten maar als je ballen heb dan kom je gewoon toch?!;) ik train elke dag om 6 uur en op zaterdag om 1 uur dus ik zie je wel ?

vraag dat maar aan andere members:D ik kom wel:p :cool:

had tenslotte ook de ballen om naar de dbb bbq tekomen ondanks de vele tijd in de bosjes die ik daar heb moeten verbengen met members

en de 2e keer durfde ik ook naar de wok te komen ondanks op hande zijnde aanslagen:D

dus kijk maar uit i got ballss:o

uh? jou naam verschilt van de topic starter??

nou snap ik het niet meer

je nickname met de cijfers 23 terwijl je 22 bent zeg je

en waarom post je precies wanneer je trained zo kan iedereen je komen lastig vallen

oelalala :D

ziet er goed uit man!

ik hoop over een aantal jaar ook zo'n fysiek te hebben.. eerst tot de 90 kg naturel proberen te komen en dan verder!

respect

lees ff me post dan...en schikt zaterdag voor je?:D

uh? jou naam verschilt van de topic starter??

nou snap ik het niet meer

Nerd.. topicstarter is dus een faker die zijn (calitri23) foto's gebruikt. De jongen die jou vraagt even langs te komen, is wel de echte. Je moet eens leren alle reply's te lezen, voordat je weer vreemde uitspraken doet.

Ontopic;
Ziet er goed uit kerel! Toppie. Met die poten van je is ook niets mis. Goed vol!

en binnen een mum van tijd wordt dit topic weer helemaal hot

lees ff me post dan...en schikt zaterdag voor je?:D
is niet dat ik nu terug schrik of zo maar dit wekend kan ik niet

trouwens een van de mods zal wel even wat light op de zaak kunnen werpen door te kijken of het topic starter ip zelfde is als die van calitri23 die eigenlijk 22 is en of die calitri23 mss zich heeft aaangemeld en blijft aanmelden dmv anonymouse of zo!

dat zou je kunnen zien door het ip waar hij mee ingelogd heeft te traceren en te kijken of dit een nederlands ip is of niet

Terug
Naar boven