Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahachees070 zei:Volgens mij moeten mensen hier wat minder lullen en meer trainen.
Deze jongen traint al een hele tijd en is opzeker geen fake.
Ziet re goed uit
hey peepz ik hoorde dat voor de zoveelste keer weer iemand bezig was met me fotos dus ik nam ff een kijkje en jahoor.. ze zijn weer bezig.. ik heb ooit een website gehad waar ik heel veel fotos op gezet had.. gewoon prive maar op een of andere manier heeft iemand al die fotos gekopieerd en zich voor gedaan als mij op meerdere sites ook homo sites, iedereen die me kent weet dat ik al 10 jaar een relatie heb met rose en ik dus GEEN ruige ben ik weet niet hoe ik dit moet stoppen ( heeft iemand tips? ) maar ik baal er als de t**fus van maarja om te bewijzen dat ik het NU echt ben post ik hier wat BEEN fotos mazzel.![]()
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

ik train elke dag om 6 uur en op zaterdag om 1 uur dus ik zie je wel ?o en markywanabee
als je denkt dat ik FAKE ben dan kom je toch ff naar kneets gym.. dan zal ik je ff TEMMEN.. kom maar een keertje met me mee trainen, en nu kan je wel een bijdehante opmerking posten maar als je ballen heb dan kom je gewoon toch?!ik train elke dag om 6 uur en op zaterdag om 1 uur dus ik zie je wel ?
ik kom wel

uh? jou naam verschilt van de topic starter??
nou snap ik het niet meer
is niet dat ik nu terug schrik of zo maar dit wekend kan ik niet