Fitness Seller

shaped up! (Busted!!)

Ryu zei:
ga toch weg ik geloof er geen zak meer van. Ik heb deze knul al zo vaak voorbij zien flitsen op alle mogelijke sites.

Volgens heeft deze kerel meer fakers dan arnie schwarzenegger.

Ik weet ieder geval dat zijn naam Ray nog wat is en een keer junioren wedstrijd heeft meegedaan

Amen...dacht al. ik ken hem ergens van

grappig dat 'jaytahitu' er niks over te zeggen heeft

Kick, Ban !!

Beetje ons jaloers lopen maken!

Eh kerel... Je weegt 95 kg hoor, geen 86 kg. Wel eventjes juist omrekenen van lbs naar kg voordat je fakepics gaat posten ;)

Mooi fysiek , jammer dat het om een faker gaat..

Ik heb deze jongen weleens gezien in Den Haag :) hij traint bij Knetemans, in het echt ziet hij er nog groter uit.

2. Post nooit foto's die niet van jou zijn, tenzij je toestemming hebt van de persoon op de foto.
Wanneer je hierop wordt betrapt zullen deze foto's verwijderd worden samen met een waarschuwing.

3. Post geen fake foto's!
Dit is vrij duidelijk, fake foto's posten daar heeft niemand iets aan, je bedriegt jezelf én de mensen die je foto zien.
Wanneer dit aan het licht komt, zal je geband worden van deze sectie

Hoe weet iedereen zo zeker dat het fake is? Zoals ik al zei heb ik deze jongen al een paar keer in het echt gezien.

Of die fake is of niet hangt denk ik niet af van een afspraak over z'n vetpercentage. Hij zal niet de eerste zijn die er compleet naast zit voor wat betreft het inschatten van eigen vetpercentage.

Mjah ook erg vreemd dat ie niet gereageerd heeft...

Nou kijk de persoon op de foto is niet fake, maar wel de persoon die ze plaatst

Ik zie Ray geregeld in de gym en misschien mag hij dan wel niet zoveel posten daarmee kan je niet zeggen dat het fake is.

nou weetje wat . Vraag aan Ray of die hier de foto's heeft geplaatst en dat Jay nog wat zijn nickname is!

Zo ja dan zijn we allemaal blij :D

Wie hij ook is :D prachtige fysiek!

Terug
Naar boven