Fitness Seller

Review #Shatter™ SX-7™ - MuscleTech

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 147% increase in muscle strength
    Relentless energy, power & muscle pumps for more explosive workouts
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed voor een pre-workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en GOODIES!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het supplement zeker opnieuw kopen.
    Eindelijk weer een pre-workout die je echt die goeie energie en rush geeft!

Mijn review:

Na goeie berichten uit Amerika te hebben gehoord over deze nieuwe pre-workout moest ik hem proberen.

Eindelijk zag ik hem bij Bodyenfitshop is het assortiment staan en had hem direct besteld.

De smaak was gewoon goed voor een pre-workout (fruitpunch) je proefde wel een licht bittertje, maar dat betekend voor mij alleen maar dat het waarschijnlijk goed werkt :D
Daarnaast tik ik me pre-workouts toch in 1 slok weg.

Binnen 10 minuten begon ik al verrassend hyper te worden!

Eenmaal op de gym ging ik echt helemaal los. Super goeie kei-harde drive!
Dit echter zonder neven effecten. Bij sommige pre's gaat je hard alleen maar zwaarder kloppen en thats it.
Bij deze echter niet, je knalt echt door je training heen en ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar je voelt je lichtgewicht en snel :D

De meeste pre-workouts met "legale" stoffen er in werken niet zo heel extreem meer bij "veel gebruikers" :D

Deze gaf mij voor het eerst sinds Unstoppable weer echt een bizarre drive en focus.

Dikke 10 voor mij dus!

shatter22.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Myristicin is active at the 5-HT receptors in the brain, and has been shown to have hypotensive, sedative, anti-depressant, anesthetic, hallucinogenic, and serotonergic properties (Sangalli & Chiang 2001). Large doses generally cause hyper-excitability, followed by CNS depression. Myristicin is fairly unique as a hallucinogen (if it may be classified as such), because it lacks a nitrogen atom. It is also rare for a compound lacking a nitrogen group to show activity at the brain's 5-HT receptors

Myristicin is active at the 5-HT receptors in the brain, and has been shown to have hypotensive, sedative, anti-depressant, anesthetic, hallucinogenic, and serotonergic properties (Sangalli & Chiang 2001). Large doses generally cause hyper-excitability, followed by CNS depression. Myristicin is fairly unique as a hallucinogen (if it may be classified as such), because it lacks a nitrogen atom. It is also rare for a compound lacking a nitrogen group to show activity at the brain's 5-HT receptors

Klinkt als iets dat je zeker weten in je lichaam wilt hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
Ga het vandaag voor de 2e keer gebruiken. Ik had gisteren een super goede training. Een enorme focus en drive om te trainen. Ik vond de smaak ook wel meevallen (strawberry). Ik ga zo nog een potje bestellen want ik heb zo een vaag vermoeden dat dit snel uit de handel zal worden gehaald.

Ligt dus niet aan mij dat ie echt ff anders is dan de rest van de pre's is he?

Klinkt als iets dat je zeker weten in je lichaam wilt hebben :D

Hahahahaha klinkt alsof je het moet proberen inderdaad :D

Haha goed spul, heeft iemand verder nog last van een crash, superdump etc?

• Topic Starter Topic Starter
Klink alsof jij mij een sample kunt regelen :D
Nee ik heb enkel een pot staan, maar ik weet niet wanneer je eens wat bij BnF besteld, misschien dat zij samples hebben liggen en er 1 bij je bestelling kunnen doen...
Meestal zijn ze daar wel relaxt in.

Haha goed spul, heeft iemand verder nog last van een crash, superdump etc?
Ikzelf geen last van gehad, maar heb me dan ook wel aan de normale dosering gehouden tot nu toe.

Heb em binnen zo testen, zal em puur nemen om een goed oordeel te krijgen.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Aardige pre-workout maar overtrefte mijn whiteheat en gameday gevoel (nog) niet.

Heb em binnen zo testen, zal em puur nemen om een goed oordeel te krijgen.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Aardige pre-workout maar overtrefte mijn whiteheat en gameday gevoel (nog) niet.

Combineren met whiteheat :D
De energy van whiteheat icm de pomp en focus van shatter. :cool:

Ga ik vandaag eens proberen.

1,5 scoop was ook prima trouwens geef net die extra "kick"

Morgen binnen, woensdag proberen (of miss morgen al mits de postbode vroeg is)
ben benieuwd!!

Ik ben erg benieuwd!!! Deze zit bij mijn volgende bestelling :)

Kan ik deze pwo gebruiken op 17 jarige leeftijd?

1.5 scoop. Ben benieuwd. Smaak Fruit Punch valt mee. Smaakt herkenbaar al heb ik nog nooit een product van Muscletech gehad. Bijna zo zoet als Assault.

Kracht toename: Niet merkbaar --/10
Focus/drive: Bij 2 schepjes heel goed! Zin om te trennen!! (8.5/10)
Smaak Pink Lemonade: Prima (7/10)
Prijs: Dure kant, maarja wat wil je met een A-merk als MuscleTech! (4/10)
Overall cijfer: 7/10
Zou ik het opnieuw kopen: Nee, omdat er denk ik wel betere pre-workouts verkrijgbaar zijn!

Nu twee keer gebruikt (op nuchtere maag).

Terug
Naar boven