Fitness Seller

Review #Shatter™ SX-7™ - MuscleTech

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 147% increase in muscle strength
    Relentless energy, power & muscle pumps for more explosive workouts
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed voor een pre-workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en GOODIES!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het supplement zeker opnieuw kopen.
    Eindelijk weer een pre-workout die je echt die goeie energie en rush geeft!

Mijn review:

Na goeie berichten uit Amerika te hebben gehoord over deze nieuwe pre-workout moest ik hem proberen.

Eindelijk zag ik hem bij Bodyenfitshop is het assortiment staan en had hem direct besteld.

De smaak was gewoon goed voor een pre-workout (fruitpunch) je proefde wel een licht bittertje, maar dat betekend voor mij alleen maar dat het waarschijnlijk goed werkt :D
Daarnaast tik ik me pre-workouts toch in 1 slok weg.

Binnen 10 minuten begon ik al verrassend hyper te worden!

Eenmaal op de gym ging ik echt helemaal los. Super goeie kei-harde drive!
Dit echter zonder neven effecten. Bij sommige pre's gaat je hard alleen maar zwaarder kloppen en thats it.
Bij deze echter niet, je knalt echt door je training heen en ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar je voelt je lichtgewicht en snel :D

De meeste pre-workouts met "legale" stoffen er in werken niet zo heel extreem meer bij "veel gebruikers" :D

Deze gaf mij voor het eerst sinds Unstoppable weer echt een bizarre drive en focus.

Dikke 10 voor mij dus!

shatter22.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
1.5 scoop. Ben benieuwd. Smaak Fruit Punch valt mee. Smaakt herkenbaar al heb ik nog nooit een product van Muscletech gehad. Bijna zo zoet als Assault.

Had gisteren 'overall' een mindere dag (moe, ziekjes & spierpijn vd vorige workout) dus had een korte training, dus het is moeiljk te beoordelen wat Shatter voor me deed. Maar ik voelde wel dat ie aanwezig was & alvast meer effect heeft voor mij dan C4, assault, The Curse en enkele anderen.

Als je nieuw ben qua pre-workouts zoiezo niet over 1 scoop gaan ;-)

Na de goede recensies hier en daar vol verwachting aangeschafd en vandaag de eerste keer geprobeerd.
Ik heb meteen 2 schepjes genomen omdat ik al meer ervaring heb met preworkouts en dus weet dat ik met dosering altijd wat hoger moet zitten.Ik gebruik overigens heel weinig preworkouts, misschien 1 keer per maand soms een maand niet.
Dit was dus een zware tegenvaller: ik heb er helemaal NIETS van gemerkt,geen focus geen extra energie niks....
Het enige wat ik voelde waren die irritante "prikkels" van de beta-alanine,maar die waren ook niet overheersend aanwezig gelukkig.
Heel jammer, ik hoop dat ik een volgende keer meer ervan voel,heb immers toch een hele pot besteld.....
Zou ik de dosis nog meer kunnen opschroeven zonder problemen,weet iemand dat toevallig?Op de pot staat maximaal 2 scoops vandaar........

Ik vind de smaak echt niet om over naar huis te schrijven.
Werking is mij wel aardig goed en daar is het tenslotte om te doen bij een PWO.
Verbeterde focus en lichte maar zeker niet overheersende prikkels van de beta-alanine

Vind dit echt maar een slechte PWO. Watermeloen smaak is vreselijk, en 1-2 of 3 scoops... Ik voel er niks van. Doe mij maar lekker game day ! Dat is het geld sowieso waard ! Dit is gewoon een cheap ass pre workout met te lage dosering van ingrediënten. Helemaal niet vergelijkbaar met unstoppable oid.

Vorige week nog eens een keer unstoppable geprobeerd en die kickte zo hard in (2uur getraind :D) dat ik om 9uur savonds al lag te maffen in mn zetel .

Donderdag bestelling gedaan bij b&f en een leuke sample shatter erbij gehad . ik kom thuis en wou hem nemen zonder vooroordelen of mogelijk placebo effect . Op het zakje word eigenlijk heel slecht aangegeven om welke dosering het gaat . toch maar snel een review gelezen en 1.5 deel van het zakje genomen .

Door de mindere review en de crappy smaak was mijn verwachting heel erg laag voor deze PWO . tot een 20minuten later , WOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAW wat is me dat , feel goed gevoel , keiharde focus zonder echt opgefokt te worden :) .

resultaat , een zeer goede training gehad met laserfocus , voldoende trainingsagressie en endurance .

en de POMP , tjah die was echt belachelijk ,ik stond zo opgepomp dat ik hulp nodig had mn shirt uit te krijgen .

Shatter was een aangename verassing !!!

ik stond zo opgepomp dat ik hulp nodig had mn shirt uit te krijgen :rolleyes:

Beoordeling: 9/10 aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De meest krachtige pre-workout ervaring met klinisch geteste ingredienten!

Kenmerken #Shatter™ SX-7™ pre-workout:
    - 12 weken "spiermassa groei" testtrial!
    - De enige pre-workout met Peak ATP
    - Extreem hardcore!
    - Doorbreek nu al je persoonlijke records
    - Klinisch geteste samenstelling en ingredienten
#Shatter™ SX-7™ is een keiharde pre-workout met de nieuwste "cutting edge" ingredienten. SX bevat o.a. Myristica frangans, lotus seed extract, holy basil en het extreme Peak ATP® (adenosine 5'-triphosphate disodium)! #Shatter™ SX-7™ is de pre-workout die je laat schrikken! Beestachtig hard, scherp en energiek! Hardcore! Doorbreek nu samen met #Shatter™ SX-7™ al je persoonlijke records en plateau's.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar keer mee getrained nu
  • Hoe is de smaak van dit supplement? PWO hebben nooit een echt lekkere smaak, maar deze drinkt gewoon prima weg (ik heb de smaak orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Vriendelijke service, goed advies, snelle verzending, samples/goodies bij je bestelling
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie review
Mijn review:

Heb deze PWO nu een paar keer gebruikt en ben er erg tevreden mee!. De meeste PWO zijn niet echt lekker om te drinken, maar deze drinkt gewoon prima weg - ik had de orange smaak.

Wat deze PWO echt geeft is een lekkere focus!.
ik had tijdens het omkleden om echt zin om te gaan trainen, tijdens de training merkte ik ook een betere pomp :D

Na de training had ik geen last van een crash oid.
Dus ik vind t een topper :)

Bedankt voor je review Casper! :) De Shatter SX-7 is ontzettend populair en horen er veel goede reacties over. Pre-workouts blijven persoonlijk natuurlijk, maar prima voor af en toe dienen:eek:

Gister geprobeerd icm. 50mg amfetamine. Top combinatie!

Ga het vandaag voor de 2e keer gebruiken. Ik had gisteren een super goede training. Een enorme focus en drive om te trainen. Ik vond de smaak ook wel meevallen (strawberry). Ik ga zo nog een potje bestellen want ik heb zo een vaag vermoeden dat dit snel uit de handel zal worden gehaald.
Goed om te horen dat het product ook voor jou werkt! Het is echt een fijn product en de smaken zijn inderdaad ook goed te doen!

Shanna

Ik vind het niks. Heb er flink buikpijn van gekregen :(

Is die Shatter SX-7 heftiger qua werking dan Push 10????

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven