Fitness Seller

Review #Shatter™ SX-7™ - MuscleTech

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 147% increase in muscle strength
    Relentless energy, power & muscle pumps for more explosive workouts
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed voor een pre-workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en GOODIES!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het supplement zeker opnieuw kopen.
    Eindelijk weer een pre-workout die je echt die goeie energie en rush geeft!

Mijn review:

Na goeie berichten uit Amerika te hebben gehoord over deze nieuwe pre-workout moest ik hem proberen.

Eindelijk zag ik hem bij Bodyenfitshop is het assortiment staan en had hem direct besteld.

De smaak was gewoon goed voor een pre-workout (fruitpunch) je proefde wel een licht bittertje, maar dat betekend voor mij alleen maar dat het waarschijnlijk goed werkt :D
Daarnaast tik ik me pre-workouts toch in 1 slok weg.

Binnen 10 minuten begon ik al verrassend hyper te worden!

Eenmaal op de gym ging ik echt helemaal los. Super goeie kei-harde drive!
Dit echter zonder neven effecten. Bij sommige pre's gaat je hard alleen maar zwaarder kloppen en thats it.
Bij deze echter niet, je knalt echt door je training heen en ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar je voelt je lichtgewicht en snel :D

De meeste pre-workouts met "legale" stoffen er in werken niet zo heel extreem meer bij "veel gebruikers" :D

Deze gaf mij voor het eerst sinds Unstoppable weer echt een bizarre drive en focus.

Dikke 10 voor mij dus!

shatter22.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Gisteren ook gebruikt. Smaak viel erg tegen. Daarnaast zeer vermoeid gevoel tijdens het trainen. Focus was ook ver te zoeken. Kracht was wonderbaarlijk wel goed. Mijn broertje en ik namen allebei 2 scoops en allebei dezelfde ervaring. Uur na de training voelde ik me wel fit en totaal niet moe.

Gisteren ook gebruikt. Smaak viel erg tegen. Daarnaast zeer vermoeid gevoel tijdens het trainen. Focus was ook ver te zoeken. Kracht was wonderbaarlijk wel goed. Mijn broertje en ik namen allebei 2 scoops en allebei dezelfde ervaring. Uur na de training voelde ik me wel fit en totaal niet moe.

Waarschijnlijk teveel stims of je bent toe aan een stim break

Mn broertje gebruikt zelden een pwo en had zelfde effecten.

ga dit product vandaag voor het eerst uitproberen. ben zelf al lange tijd van van insane. ga nu een tijdje een zelfbedachte stack uitproberen haha : #shatter & epic :p

Gisteren voor het eerst gebruikt.
1,5 scoop met 0.5 scoop Beta alanine pure. Lost heel goed op. Aardbei smaak is lekker(staat nu niet meer tussen de keuzelijst???)
Inname +/- 30 min. voor de training. Na een 20-tal minuten begon ik lichte tintellingen in mijn gans lichaam te voelen. NIET onaangenamm te noemen. Na 30 min. begon ik eraan. Mijn ervaring: Fantastisch!
Focus, drive en "punch" waren subliem.:D
Ik trainde 2 uur en 45 minuten uur en moet wel zeggen dat het na ongeveer anderhalf uur uitgewerkt was. Zo voelde het althans.

Morgen dezelfde training, maar nu ga ik eens proberen om de helft voor de training te nemen, en na een uurtje trainen de rest erin te gieten.
2.45u trainen. Watvoor volume draai je wel niet?

wat kickt dit spul toch snel in opvallend eigenlijk, na een klein kwartiertje al duidelijk aanwezig. een zekere positieve agressie is ook zeker aanwezig. je krijgt een lift in je energie zonder je erg onrustig ervan wordt. dat zou trouwens ook kunnen komen doordat er taurine in de epic zit waar ik het mee stack en ik voeg er zelf ook 3 gram taurine aan toe. dat maakt de caffeine nadeeltjes altijd wel milder.

ik ben zeer content tot nu toe, ik hoop dat het ook aanhoudt, niet dat het effect binnen een paar keer al flink minder werd net als bij unstoppable. ik heb vooralsnog nog maar een keer 2 potten shatter en 2 potten epic besteld. haha kan weer een hele tijd vooruit zo :p

ik ga volgende week een keer trainen met alleen shatter om eens een preciezere mening te vormen :-D

wat kickt dit spul toch snel in opvallend eigenlijk, na een klein kwartiertje al duidelijk aanwezig. een zekere positieve agressie is ook zeker aanwezig. je krijgt een lift in je energie zonder je erg onrustig ervan wordt. dat zou trouwens ook kunnen komen doordat er taurine in de epic zit waar ik het mee stack en ik voeg er zelf ook 3 gram taurine aan toe. dat maakt de caffeine nadeeltjes altijd wel milder.

ik ben zeer content tot nu toe, ik hoop dat het ook aanhoudt, niet dat het effect binnen een paar keer al flink minder werd net als bij unstoppable. ik heb vooralsnog nog maar een keer 2 potten shatter en 2 potten epic besteld. haha kan weer een hele tijd vooruit zo :p

ik ga volgende week een keer trainen met alleen shatter om eens een preciezere mening te vormen :-D

Bedankt voor je review! Ik ben blij dat hij bevalt :) Hij vliegt hier de deur uit en ik heb hem zelf ook al thuis staan. Geen spijt van!
Op dit moment koop je zelfs 2 voor de prijs van 1!

#Shatter SX-7
bannershatter.jpg

Mijn potten ook besteld, kan niet wachten om ermee te trainen :D :D

Smaak is, voor een PWO, best goed (watermeloen). Werkt ook wel lekker met 2 scoops. Met 100mg AMP HCL erbij werkt ie nog beter :P

Smaak is, voor een PWO, best goed (watermeloen). Werkt ook wel lekker met 2 scoops. Met 100mg AMP HCL erbij werkt ie nog beter :P

Alweer een tevreden gebruiker :) Twee scoops is ook mijn favoriete dosering, ga je nog net wat harder :D

Bart

Net voor de eerste keer genomen, straks eerste training ermee...

Ik proef gelijk een kruid erin (orange)... Precies kruidnagel ofzo, ruikt ook raar ;-)

Gisteren voor het eerst gebruikt. 1,5 scoop met 0.5 scoop Beta alanine pure. Lost heel goed op. Aardbei smaak is lekker(staat nu niet meer tussen de keuzelijst???) Inname +/- 30 min. voor de training. Na een 20-tal minuten begon ik lichte tintellingen in mijn gans lichaam te voelen. NIET onaangenamm te noemen. Na 30 min. begon ik eraan. Mijn ervaring: Fantastisch! Focus, drive en "punch" waren subliem.:D Ik trainde 2 uur en 45 minuten uur en moet wel zeggen dat het na ongeveer anderhalf uur uitgewerkt was. Zo voelde het althans. Morgen dezelfde training, maar nu ga ik eens proberen om de helft voor de training te nemen, en na een uurtje trainen de rest erin te gieten.

Als ik jou was zou ik die 2,45 uur halveren en niet de dosis, just my two cents..

OT Vorige week Game day besteld en daar zat een sample van shatter bij, gisteren voor de eerste training van het nieuwe jaar de sample geprobeerd en vandaag twee potjes laten bezorgen.

Heerlijk spul, sinds Unstoppable de eerste waar ik echt wat van merk.
Ergens heb ik met die 1+1 actie ook het vermoeden dat B&F een bannetje op dit goedje aan voelt komen?
In dat geval misschien volgende week nog maar eens 2 potjes bestellen haha..

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

De smaak icy pink lemonade kan ik overigens iedereen afraden, weet niet of de rest lekkerder is (heb nu watermelon) maar deze was met noxpump een van de smerigste die ooit op heb.

Als ik jou was zou ik die 2,45 uur halveren en niet de dosis, just my two cents..

OT Vorige week Game day besteld en daar zat een sample van shatter bij, gisteren voor de eerste training van het nieuwe jaar de sample geprobeerd en vandaag twee potjes laten bezorgen.

Heerlijk spul, sinds Unstoppable de eerste waar ik echt wat van merk.
Ergens heb ik met die 1+1 actie ook het vermoeden dat B&F een bannetje op dit goedje aan voelt komen?
In dat geval misschien volgende week nog maar eens 2 potjes bestellen haha..

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

De smaak icy pink lemonade kan ik overigens iedereen afraden, weet niet of de rest lekkerder is (heb nu watermelon) maar deze was met noxpump een van de smerigste die ooit op heb.

shatters is dikke poep ze doen het niet voorniks na 1,5/2 maand in de verkoop nual 1+1

Jij bent knettergek.

vind hem wel meevallen, had beter verwacht.
nu een paar keer getest 2scoops.
wel moet je hem direct voor het sporten nemen, niet 30min ervoor.
want hij werkt aanzienlijk sneller als andere pwo's.

Vrijdagavond en deze ochtend gaan trainen met Shatter SX-7...
Smaakt wat raar, maar werkt redelijk goed...

Ik zal in de loop van de week eens de dosis verhogen naar 2scoops...
Doe er nu beetje beta-alanine bij...

Gr

Terug
Naar boven