AndroidHealthClinic

Shawn Rhoden updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tering wat een fysiek man!!!
Hij gaat wellicht in de toekomst de nieuwe O worden.
Hier kan Roelly helaas niet tegen op!!
 
monster genetica en ik denk niet dat alleen Roelly hier problemen van zou kunnen krijgen.
 
van rxmuscle:

Last weekend Shawn Rhoden shocked a majority of the bodybuilding fans and media by winning the IFBB PBW Tampa Pro. I was equally shocked a few days ago when I found out his sponsor, QNT, decided to drop him. From the reports I’ve heard, QNT is claiming that they aren’t able to market Shawn in a correct fashion. In this tough economic climate, it’s not that surprising to hear about athletes getting dropped from supplement companies, but that scenario rarely occurs after an athlete wins a contest. I was trying to remember the last athlete that was dropped following a win, let alone their first pro win... and I came up with nothing. Compound that with the fact that Shawn is the odds-on favorite to win again in Dallas this weekend and you might really be left scratching your head!

With both Jay Cutler and Victor Martinez sitting out of this year’s Olympia, many have predicted that Rhoden may, in fact, crack the top 6. I know that if I owned a supplement company, I would be sending Rhoden a special invitation to use my products!

Dafuq? hij heeft net de tampa gewonnen
 
Wat raar nieuws, wie wil er nou niet zo'n gast sponsoren..

btw Jay en Victor sitting out this Olympia? Ik dacht dat ze al ingeschreven stonden..
 
ze staan wel ingeschreven, maar hebben allebei aangegeven de O over te slaan dit jaar:(
 
Is wel een pleasing fysiek!
 
JB5_7952wtmk_WVHEQBTPXX.jpg


JB5_7958wtmk_WMCOHOHPOS.jpg


JB5_7954wtmk_ZLPNVOQPUA.jpg


JB5_7957wtmk_VFTWOJHHXB.jpg


JB5_7950wtmk_IUEMKYUORK.jpg


JB5_7959wtmk_OBSUQWIJEG.jpg


---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 00:04 ----------

Gewoon weer nr. 1 denk ik

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 00:05 ----------

JB5_7946wtmk_ABSUMTIZKA.jpg
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ontiegelijk mooi lichaam

Helemaal mee eens maar rug moet een stuk beter worden tov de rest.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 13:47 ----------

Wat? heeft deze man nog geen suplementen sponsor ??

http://forums.musculardevelopment.com/attachment.php?attachmentid=287452&d=1348627027

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 09:40 ----------

foto is van ongeveer 2-3 weken voor de Olympia

Hij zat geloof ik bij QNT maar de afspraken vanuit hen werden niet nagekomen oid. Het fijne weet ik er niet van wellicht iemand anders?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Shawn Rhoden gaat waarschijnlijk gesponsord worden door Ronnie Coleman!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
978xg5.png
 
Dit mag van mij een toekomstige Mr. O zijn..:)

Hoop alleen dat hij zich niet laat overhalen een hoop massa bij te zetten waardoor hij zijn aestetische figuuur kwijt raakt.
 
Coleman hardheid zie ik erin

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 11:51 ----------

en die legs...

yep , gooi hier nog een kilo'tje of 10 - 15 aan en het word weer spannend op de O.
 
Zorg aub dat zijn middel zo blijft en er nog een klein beetje massa bij komt! Dan wordt dit de man die Phil en Kai gaat verslaan!
 
De man, samen met Cedric Mcmillan me dunkt.
 
Het is gebeurd !! Epische shit, shawn zal er staan volgend jaar !

shawn_zpsb331c233.jpg
 
Back
Naar boven