Fitness Seller

Shawn Rhoden updates topic

Damn...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ie onder Ronnie gaat trainen, zal ie binnen no time wel een HGH gut hebben :o

damn tweede van rechts heeft echt zieke verhoudingen.

vind je die chest mooi??

BhRuu.gif

Dat der silverback gorilla action.

zijn dit recente pics van coleman en co hier oogt hij weer een heel pak groter dan de laatste keer dat ik hem gezien heb.

cory mathews geyle aesthetics man

Vind het nice Ronnie Coleman en zijn bedrijf te volgen. Hij lijkt zelf groter te worden, en daarnaast helpt hij zijn atleten (primair Shawn Rhoden) met training/voeding en ook is hij druk in de weer met zijn bedrijf.
Zou heel epic zijn als Ronnie weer op het podium komt na serieuze training, maar die kans is jammer genoeg super klein.

Vind het nice Ronnie Coleman en zijn bedrijf te volgen. Hij lijkt zelf groter te worden, en daarnaast helpt hij zijn atleten (primair Shawn Rhoden) met training/voeding en ook is hij druk in de weer met zijn bedrijf.
Zou heel epic zijn als Ronnie weer op het podium komt na serieuze training, maar die kans is jammer genoeg super klein.

Is het nu al niet erg genoeg?

1E0C1294_TKIUHLNDKG.jpg

Is het nu al niet erg genoeg?

1E0C1294_TKIUHLNDKG.jpg

...... Ja man.. Echt wensen dat hij weer op het podium komt en gaat gainen..
PFf als je hem dat toewenst koop dan gewoon meteen een kist en begraaf hem..

Die vent moet chillen op de bank en niets meer doen wat betreft gainen of podium.

Die vent moet chillen op de bank en niets meer doen wat betreft gainen of podium.

Meedoen aan Masters Olympia terwijl hij er zo uit ziet was een fout idd..
Maar gainen doet hij zeer zeker nog wel.

kunnen effecten als zo'n opgezette melis, door hgh, orgaangroei enzo???, veel eten speelt natuurlijk ook mee en sommige mensen hebben hun buik direct vanaf de onderkant van de pectoralis major waar buikspieren beginnen ook al naar voren staan maar denk dat de eerste factor sowieso het grootste is.
Dat anderen het irritant vinden dat er weer over een onderwerp dat voor het grootste gedeelte van belang is voor het behalen van die niveaus (doet niets af aan respect dat ik heb voor hun motivatie en doorzettingsvermogen en prestaties op zich), boeit me verder ook niet :P gewoon benieuwd of dat mogelijk is na jaren clean maar nog wel krachttraining en goede voeding + sterke mentaliteit

Meedoen aan Masters Olympia terwijl hij er zo uit ziet was een fout idd..
Maar gainen doet hij zeer zeker nog wel.

Jaa dat heb ik idd vernomen, maar het is zonde als hij z´n lichaam nog tot het uiterste perst..
Genoeg is ook genoeg zou je zeggen..

kunnen effecten als zo'n opgezette melis, door hgh, orgaangroei enzo???, veel eten speelt natuurlijk ook mee en sommige mensen hebben hun buik direct vanaf de onderkant van de pectoralis major waar buikspieren beginnen ook al naar voren staan maar denk dat de eerste factor sowieso het grootste is.
Dat anderen het irritant vinden dat er weer over een onderwerp dat voor het grootste gedeelte van belang is voor het behalen van die niveaus (doet niets af aan respect dat ik heb voor hun motivatie en doorzettingsvermogen en prestaties op zich), boeit me verder ook niet :P gewoon benieuwd of dat mogelijk is na jaren clean maar nog wel krachttraining en goede voeding + sterke mentaliteit

Nja Hgh, kijk ik heb niet veel verstand van roids en gebruik ervan.. Maar ik weet wel dat de dosis die sommigen nemen, wel degelijk een gut veroorzaken en orgaangroei vorming riskeren..
Of dat bij Ronnie zo is is net zo easy als 1+1, maar 100% zeker weten doe je dat pas als je medische documenten ziet die het onderbouwen.

Desalniettemin blijft Ronnie een baas.. maar blijf dan ook een baas en weet wanneer je een stapje terug moet doen..

Jaa dat heb ik idd vernomen, maar het is zonde als hij z´n lichaam nog tot het uiterste perst..
Genoeg is ook genoeg zou je zeggen..

Nja Hgh, kijk ik heb niet veel verstand van roids en gebruik ervan.. Maar ik weet wel dat de dosis die sommigen nemen, wel degelijk een gut veroorzaken en orgaangroei vorming riskeren..
Of dat bij Ronnie zo is is net zo easy als 1+1, maar 100% zeker weten doe je dat pas als je medische documenten ziet die het onderbouwen.

Desalniettemin blijft Ronnie een baas.. maar blijf dan ook een baas en weet wanneer je een stapje terug moet doen..

Ja hij kent zn lichaam natuurlijk als geen ander. Heb ook nog erg veel respect voor hem en dat zal ook
wel zo blijven. Hij vindt het nog steeds leuk om te trainen en een showtje ervan te maken,
komt ook weer goed uit voor zn supplementenlijn, moet ie vooral blijven doen zolang hij wilt
en zolang er vraag naar is.
Ik heb hem nooit persoonlijk ontmoet, wel het een en ander aan footage gezien op internet, en hij
komt over als een erg sympathieke vent. Misschien niet de slimste maar dat kan ik niet
achter de computer zeker beoordelen maar ik weet niet hoe graag hij nog tot op late
leeftijd echt zwaar door wil blijven gaan met middelen, tenzij dit gewoon zijn frame is op de foto
na zo lang trainen en niks meer gebruiken :P i want to believe
Hij was natuurlijk echt monsterlijk, nu nog steeds als je het met velen vergelijkt
maar toch wat ouder en ingezakt he, zal vast niet zoals andere oud pro's
helemaal inzakken doordat ze nooit meer trainen of goed eten lijkt het wel;
ben dus wel benieuwd hoeveel "eigenlijke" massa hij op natural wijze zou hebben
gegaind in al die tijd, hoe dat overlapt met de massa die je wint door te gebruiken,
en wat je vasthoudt na jaren heftig gebruik volledig ermee te stoppen; wel de
motivatie behouden om te blijven trainen, goed eten en rusten dan erbij.
Oftewel, zoals ik al zei, nog steeds respect :D

Laatst bewerkt:
Ja dat is ook zo.. Maar er zijn genoeg slechte outcomes geweest de laatste tijd mbt bbers.. Vandaar dat ie wel ff rustig mag doen :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven