Jaa dat heb ik idd vernomen, maar het is zonde als hij z´n lichaam nog tot het uiterste perst..
Genoeg is ook genoeg zou je zeggen..
Nja Hgh, kijk ik heb niet veel verstand van roids en gebruik ervan.. Maar ik weet wel dat de dosis die sommigen nemen, wel degelijk een gut veroorzaken en orgaangroei vorming riskeren..
Of dat bij Ronnie zo is is net zo easy als 1+1, maar 100% zeker weten doe je dat pas als je medische documenten ziet die het onderbouwen.
Desalniettemin blijft Ronnie een baas.. maar blijf dan ook een baas en weet wanneer je een stapje terug moet doen..
Ja hij kent zn lichaam natuurlijk als geen ander. Heb ook nog erg veel respect voor hem en dat zal ook
wel zo blijven. Hij vindt het nog steeds leuk om te trainen en een showtje ervan te maken,
komt ook weer goed uit voor zn supplementenlijn, moet ie vooral blijven doen zolang hij wilt
en zolang er vraag naar is.
Ik heb hem nooit persoonlijk ontmoet, wel het een en ander aan footage gezien op internet, en hij
komt over als een erg sympathieke vent. Misschien niet de slimste maar dat kan ik niet
achter de computer zeker beoordelen maar ik weet niet hoe graag hij nog tot op late
leeftijd echt zwaar door wil blijven gaan met middelen, tenzij dit gewoon zijn frame is op de foto
na zo lang trainen en niks meer gebruiken

i want to believe
Hij was natuurlijk echt monsterlijk, nu nog steeds als je het met velen vergelijkt
maar toch wat ouder en ingezakt he, zal vast niet zoals andere oud pro's
helemaal inzakken doordat ze nooit meer trainen of goed eten lijkt het wel;
ben dus wel benieuwd hoeveel "eigenlijke" massa hij op natural wijze zou hebben
gegaind in al die tijd, hoe dat overlapt met de massa die je wint door te gebruiken,
en wat je vasthoudt na jaren heftig gebruik volledig ermee te stoppen; wel de
motivatie behouden om te blijven trainen, goed eten en rusten dan erbij.
Oftewel, zoals ik al zei, nog steeds respect