AndroidHealthClinic

Breaking News Shell-fabriek in brand op industrieterrein Moerdijk, vuurbal tot in wijde omgeving te zien

Hopelijk is er een expert in het blussen van branden aanwezig.

Waar rook is is vuur

Het nieuws over dat brandje verspreide zich als een lopend vuurtje. Shell stond namelijk in vuur en vlam. Ik ben benieuwd of de brandweer de kastanjes uit het vuur kunnen halen. Wellicht hebben ze nog een potje in het vuur staan.

Al met al hoop ik vurig dat de brand onder controle is.

Opgeschaald naar grip 3 hoor ik, ook onduidelijk welke stoffen er in brand staan. Naar verluidt geen heel schadelijke stoffen, maar schijnt wel gevaarlijk te kunnen worden mocht het vuur overslaan.

Dat is altijd zo, en jaren later is er plotseling een plaatselijke kankerepidemie.

• Topic Starter Topic Starter
Valt allemaal wel mee.

inderdaad, nooit brand op waterig olie gooien

Hopelijk is er een expert in het blussen van branden aanwezig.

Nee, idd. Ben milieukundige, sta geregeld in die ellende. Maar als we niet af kunnen gaan op de informatie die door de hulpdiensten wordt verstrekt dan kunnen we beter allemaal ergens in de woestijn gaan wonen, ver weg van alle ellende. Vertrouw er nou maar op dat de hulpdiensten de juiste informatie verstekken. Je denk toch zeker niet dat de brandweer daar gaat staan blussen als ze zelf ter plekke neer kunnen vallen?

Nee, idd. Ben milieukundige, sta geregeld in die ellende. Maar als we niet af kunnen gaan op de informatie die door de hulpdiensten wordt verstrekt dan kunnen we beter allemaal ergens in de woestijn gaan wonen, ver weg van alle ellende. Vertrouw er nou maar op dat de hulpdiensten de juiste informatie verstekken. Je denk toch zeker niet dat de brandweer daar gaat staan blussen als ze zelf ter plekke neer kunnen vallen?

U wot m8

Is waarschijnlijk een inslag van een anti tank raket, afgevuurd vanaf een boot. Militair verbindingscommando opgeroepen en een peloton commando's uit Roosendaal onderweg. Haven Rotterdam afgesloten voor al het waterverkeer.

Delang, dat was parodie van GETXXL op een bekende uitspraak hier op DBB ;). Je moet er dus niets serieus achter zoeken. Bij Mr10 stond er namelijk in zijn handtekening: "Expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen", waar hij nogal voor werd uitgelachen.

hadden ze beter in de winter gedaan
konden de buurtbewoners de verwarming lager zetten
lekker zuinig wezen dan :D

Delang, dat was parodie van GETXXL op een bekende uitspraak hier op DBB ;). Je moet er dus niets serieus achter zoeken. Bij Mr10 stond er namelijk in zijn handtekening: "Expert in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen", waar hij nogal voor werd uitgelachen.

Haha, ik denk dat je mijn uitspraken ook niet te serieus moet nemen. Waar denk je dat ik die vandaan haal?:D

Terug
Naar boven