Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dader heeft dezelfde denkbeelden over moslims en (s)linkse mensen als wilders en citeert hem daarom meerdere malen.
Nogal een verschil met de paus toch?
Dat is ook het hypocriete: iemand schrijft een stuk waanzin op van 1500 pagina's maar de PVV wordt eruit gelicht omdat dit makkelijk scoort voor links. Gristenhonden misbruiken het stuk om games te proberen te verbieden :shoot:
Toepasselijke smiley ookJe bent toch niet toevallig zelf ook met een manifest bezig?
De ideologie heeft natuurlijk raakpunten, maar dat is geen bewijs voor causatie. Ik denk dat het extremisme en geweld voor een belangrijk deel ontstaat door het falen van de overheid, die enerzijds verantwoordelijk is voor het mislukken van de integratie, en anderzijds de zachte heelmeester blijft spelen. Er is veel minder ruimte voor extremisme als de overheid een strenger en rechtvaardiger beleid zou voeren.Hij gebruikt dezelfde papegaai retoriek als zo'n beetje alle anti islam-bashers ook gebruiken. Als je figuren als Bat Ye'or, Robert Spencer, Bruce Bawer en diverse anti islam sites vele pagina's lang citeert in je manifest lijkt me dat toch de belangrijkste inspiratie.
Al die bashingfiguren en sites praten elkaar na en citeren elkaar maar al te graag, tot op het incestueuze af soms.
Je kan toch gewoon die knuppel tegen zijn hoofd gooien, werkt ook wel hoor die dingen zijn hard!
De ideologie heeft natuurlijk raakpunten, maar dat is geen bewijs voor causatie. Ik denk dat het extremisme en geweld voor een belangrijk deel ontstaat door het falen van de overheid, die enerzijds verantwoordelijk is voor het mislukken van de integratie, en anderzijds de zachte heelmeester blijft spelen. Er is veel minder ruimte voor extremisme als de overheid een strenger en rechtvaardiger beleid zou voeren.
Wilders is een spreekbuis voor wat er al speelt bij de bevolking, hij is een democraat en het is duidelijk dat hij volledig afstand doet van elke vorm van extremisme of geweld. Hij is slim genoeg om te weten dat dat een omgekeerd effect heeft m.b.t. het doel dat hij voor ogen heeft.
Condell vat het verder goed samen:
“Wat wilt u dan dat ik zeg: landgenoten, trekt ten strijde tegen criminele allochtonen? Ik zit hier juist om te voorkomen dat er rassenrellen uitbreken. Maar ik wil er dus wel iets aan toevoegen. Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is en er misschien een revolte uitbreekt.”
Je vergeet alleen dat de PVV er al een is gekomen door jarenlang falend beleid. Als je na een roofoverval of stelselmatig een buurt terroriseren in de jaren 90 gewoon een paar jaartjes werd vastgezet dan was de PVV er nooit geweest.
Je vertelt het nu alsof de PVV de bron van het kwaad is terwijl het slechts een symptoom is wat al veel langer sluimert in de samenleving.
Om welke pagina in het manifest heeft die het veel over Nederland?
Ben erg benieuwd wat die allemaal weet, maar heb vrij weinig zin om meer dan 1500 pagina's door te gaan lezen.
protip: ctrl+F => 'netherlands' of 'wilders' => enter