Fitness Seller

Breaking News Zware explosie in Oslo

Die Trond Berntsen was de stiefbroer van kroonprinses Mette-Marit, hij was daar als politieagent als bewaker op dat eiland, zijn zoontje van 10 was er ook bij. Hij kon zijn zoontje nog net verstoppen om vervolgens als één van de eersten doodgeschoten te worden. Zijn zoontje zag het voor zijn ogen gebeuren, en heeft het overleefd.

Die Trond Berntsen was de stiefbroer van kroonprinses Mette-Marit, hij was daar als politieagent als bewaker op dat eiland, zijn zoontje van 10 was er ook bij. Hij kon zijn zoontje nog net verstoppen om vervolgens als één van de eersten doodgeschoten te worden. Zijn zoontje zag het voor zijn ogen gebeuren, en heeft het overleefd.

Hij probeerde Breivik inderdaad nog te overmeesteren ... zonder wapen of beschermende uitrusting. :(

Idd.
Heel veel individuele verhalen natuurlijk waar je heel erg ongelukkig van wordt als je ze leest.

Spong was iemand die over de demonisering klaagde toen fortuyn werd doodgeschoten . Nu is hij de enige uit de rechtse hoek die het nog steeds roept en hij wordt nu ineens vergruisd door rechts. Wie is hier slinks?

Ik was het toen niet met Spong eens en nu dus ook niet. Maar ik heb wel respect voor zijn consequente houding. Dat kan ik helaas niet zeggen over de gemiddelde rechtse stemmer. Zij komen bij mij nogal opportunistisch over.

Damn :(

Het is geen kwestie van islam maar van strenge gelovigen die hun heilge schrift op een gewelddadige manier interpreteren. In de bijbel staan ook zat geweldadige passages. Toevallig zijn er op dit moment relatief veel moslims bij wie het geloof verkeerd uitpakt maar dat komt niet omdat de islam een geweldadiger geloof is dan bijvoorbeeld het christendom of jodendom.

:(

btw hij gebruikte ook AAS, verklaart een hoop vind je niet?

wat een baas:roflol:

Terug
Naar boven