Wouterr17
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Ik was een week of 6-7 geleden weer begonnen met hardlopen, en had blijkbaar shinsplints. Van de fysio mocht ik gewoon door blijven gaan met trainen van benen, alleen niet meer hardlopen. Nu na 6 weken mocht ik weer gaan beginnen met hardlopen, nu is het nog lang niet over, of zelfs erger...
Nu had ik sowieso al geen goede ervaringen met fysio, en nu ook weer het enige wat ze hebben gedaan is elke keer een beetje in me schenen en kuiten knijpen. Dus ben ik van plan om niet meer terug te gaan, aangezien het naar mijn inzien toch geen verbeteringen brengt.
Wat moet ik dan wel doen?
- Gewoon wachten tot het overgaat
- Ook stoppen met benen trainen
- Misschien een andere fysio proberen?
Ik wil er zo snelmogenlijk van af, want voor de fysio kon ik nog gewoon normaal een beetje een balletje trappen en een klein beetje joggen(bal halen enzo)(buiten mijn belachelijk slechte conditie), nu heb ik al pijn in me schenen na 3 stappen rennen en ben gewoon zogoed als gehandicapt naar mijn inzien...
Nu had ik sowieso al geen goede ervaringen met fysio, en nu ook weer het enige wat ze hebben gedaan is elke keer een beetje in me schenen en kuiten knijpen. Dus ben ik van plan om niet meer terug te gaan, aangezien het naar mijn inzien toch geen verbeteringen brengt.
Wat moet ik dan wel doen?
- Gewoon wachten tot het overgaat
- Ook stoppen met benen trainen
- Misschien een andere fysio proberen?
Ik wil er zo snelmogenlijk van af, want voor de fysio kon ik nog gewoon normaal een beetje een balletje trappen en een klein beetje joggen(bal halen enzo)(buiten mijn belachelijk slechte conditie), nu heb ik al pijn in me schenen na 3 stappen rennen en ben gewoon zogoed als gehandicapt naar mijn inzien...