MuscleMeat

Shoulderpress

Peiling Peiling Tot hoever laten jullie de stang zakken met shoulderpress?

• Tot evenwijdig aan de grond

Stemmen: 5 9,6%
  • iets boven evenwijdig aan de grond

Stemmen: 1 1,9%
  • tot aan ongeveer je kin

Stemmen: 36 69,2%
  • anders nl,

Stemmen: 10 19,2%

• Totaal stemmers
    52

Sport2000

Freaky Bodybuilder
Waardering
29
zelf laat ik hem meestal tot aan mn kin zakken

EDIT; bedoel met je evenwijdig de positie van de armen:D

Laatst bewerkt:
Zal wel aan mij liggen, maar is toch altijd evenwijdig aan de grond? Heb ik iets gemist?

Bij de weg, ik laat de stang zakken tot op het sternum.

Ik snap de opties niet helemaal..

Gaat bij mij ook tot sternum.

Beetje een rare poll he?! Sport2000! :p

En jullie (lionel en Xonze) kunnen ook gewoon borstbeen typen he! Scheelt mij weer een google-search! :p

Borstbeen, maar die optie zit niet in de poll :)

Inderdaad een waardeloze poll.

Maar goed, om niet de spelbreker uit te hangen: ik laat de stang ook zakken tot het borstbeen.

• Topic Starter Topic Starter
heb hem even verduidelijkt:p is pas mn eerste poll mensen:D rustig aan met mij:sob:

:cool:

:roflol: whahahaha wat een pol. Ik heb echt geen idee wat ik moet kiezen. Heb je gezopen ofzo??

vroeger altijd tot aan het borstbeen. sinds m'n schouderblessure kan ik niet zo laag, dat doet zeer. doe het nu meestal tot m'n kin of neus, kan niet anders.

Pak altijd dumbles, die laat ik tot mn schouders zakken

Kin, vroeger liet ik de stang zo laag mogelijke zakken maar ik heb gemerkt dat ik met een beperkte rom meer massa aanzet.

Ik vind tot op het sternum wel erg diep. Niet echt aan te bevelen voor de aanhechtingen van de schouders en doordat de ellebogen erg ver naar achter moeten om deze positie te bereiken is de bewegingsinitiatie naar voren ipv omhoog.

Ik ga bij de frontpress niet verder als het clavicula en bij mill. presses niet lager als mandible

Bij de press behind the neck ga ik vanwege de instabile situatie van de rotatorspieraanhechtingen en de kans op impingement van de diverse pezen niet lager als het occipitale bot.

Maw:
Frontpress tot op het sleutelbeen
Mill. press tot aan de kin
nek press tot achterhoofd

Borstbeen ook.

Terug
Naar boven