XXL Nutrition

Show Your Watch (1 bezoeker)

Bezoekers in topic

De Gezonde Roker

2 November 2004
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waarderingsscore
19.638
Gaaf ding! Toevallig een idee of er smartwachtes zijn met een grotere kast? Ik heb echt lomp grote handen en dikke polsen en zoek een zo'n groot mogelijke smartwatch.
Onlangs eens een Apple Watch geprobeerd, dat ding leek wel een postzegel :D
Ik vond deze al groot voor mijn smaak, liever had ik de 42 of een 43 gehad vind ik wat sjieker (pols is 19-20). Dit is een 45.
Het vorige model had een kleinere maar de horlogeband kon niet dicht om de pols, en dan moest ik er zelf via samsung een ander bandje bij kopen dat kon niet in de winkel. Vond ik een slecht verhaal dus toen voor deze gegaan.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waarderingsscore
5.012
Lengte
1m83
Massa
64kg
Gaaf ding! Toevallig een idee of er smartwachtes zijn met een grotere kast? Ik heb echt lomp grote handen en dikke polsen en zoek een zo'n groot mogelijke smartwatch.
Onlangs eens een Apple Watch geprobeerd, dat ding leek wel een postzegel :D

He dat doe je maar in het smart watch topic!!!

peccie

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 feb 2004
Waarderingsscore
122
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Vraagje aan de mensen die er verstand van hebben. Wilde mezelf een leuke Rolex cadeau doen en ben dan dus aan het kijken op chrono24 enzo, maar die prijzen!! Was is in 2014 ook aan het oriënteren en het staat me bij dat dezelfde modellen toen voor de helft van het geld gingen. Zouden de prijzen weer gaan zakken of kun je dat op je buik schrijven?

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Waarderingsscore
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vraagje aan de mensen die er verstand van hebben. Wilde mezelf een leuke Rolex cadeau doen en ben dan dus aan het kijken op chrono24 enzo, maar die prijzen!! Was is in 2014 ook aan het oriënteren en het staat me bij dat dezelfde modellen toen voor de helft van het geld gingen. Zouden de prijzen weer gaan zakken of kun je dat op je buik schrijven?
Voorlopig denk ik het nog niet, zeker de 2015-2018 modellen zijn momenteel tov 5-6 jaar geleden uit eenzelfde tijdvak achteruit veel waard. Een 2-5 jaar “oud” model heeft momenteel best een stabiele vaste waarde.. En daarbij speelt het “makkelijk online traden” vandaag de dag en de populariteit van chrono24 heel erg mee. Iets minder veilig, maar nog altijd een prima weg is via rolex/horloge forums van andere leden kopen. Zolang je van een respectabel lid koopt en bijv paypal gebruikt is het redelijk veilig :) Leden onderling gunnen elkaar vaak meer dan een handelaar op chrono24!

peccie

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 feb 2004
Waarderingsscore
122
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Voorlopig denk ik het nog niet, zeker de 2015-2018 modellen zijn momenteel tov 5-6 jaar geleden uit eenzelfde tijdvak achteruit veel waard. Een 2-5 jaar “oud” model heeft momenteel best een stabiele vaste waarde.. En daarbij speelt het “makkelijk online traden” vandaag de dag en de populariteit van chrono24 heel erg mee. Iets minder veilig, maar nog altijd een prima weg is via rolex/horloge forums van andere leden kopen. Zolang je van een respectabel lid koopt en bijv paypal gebruikt is het redelijk veilig :) Leden onderling gunnen elkaar vaak meer dan een handelaar op chrono24!

Hmmm das jammer. Wil er lang 1 hebben, maar de prijzen van nu vind ik echt te gortig. Lijkt een beetje de kant van de kunst op te gaan, veel zwart geld in omloop. Thx voor de tip ga eens kijken op wat fora:)

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Waarderingsscore
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hmmm das jammer. Wil er lang 1 hebben, maar de prijzen van nu vind ik echt te gortig. Lijkt een beetje de kant van de kunst op te gaan, veel zwart geld in omloop. Thx voor de tip ga eens kijken op wat fora:)
Succes op de forums! Hou ook forums van bijv paneristi en dergelijke in de gaten, ook daar worden naast Panerai bijv een hoop andere merken verkocht.

p.b.

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2019
Waarderingsscore
82
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Armani en Rolex.

Bijlagen

• 20210109_190325.jpg
    20210109_190325.jpg
    163 KB · Weergaven: 49

p.b.

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2019
Waarderingsscore
82
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Voor de Armani meer dan 10 Voor de Rolex zelfs meer dan 15.

Laatst bewerkt:

Naar boven