- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ondanks dat ik voor de onderste koos ben ik dit heel erg met je eens. Ook vind ik beide horloges vrij groot.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks dat ik voor de onderste koos ben ik dit heel erg met je eens. Ook vind ik beide horloges vrij groot.
Yep daar heb je een punt. Hoewel de Tag Carrera wel meer waarde vast is. De Tudor wordt meer waard.los van de persoonlijke smaak:
De tudor gaat véél beter zijn waarde behouden en ga je sneller kunnen verkopen/inruilen moest je je horloge na enkele jaren beu zijn.
NIet iets wat meteen een dealbreaker moet zijn, maar de doorverkoopprijs van die tag gaat bijna 2k lager liggen dan die van de tudor ...
persoonlijke smaak:
De tag is me iets te druk.
De Todor is 41mm en de Tag 43mm. De kleinere past beter bij mijn pols.Ondanks dat ik voor de onderste koos ben ik dit heel erg met je eens. Ook vind ik beide horloges vrij groot.
Ik heb ze als investering, en draag nooit horloges. sinds kort alleen een smartwatch. je moet hem ook iest hoger dragen, dan heb je geen last van de knoppen. achter het botjeYep daar heb je een punt. Hoewel de Tag Carrera wel meer waarde vast is. De Tudor wordt meer waard.
De Todor is 41mm en de Tag 43mm. De kleinere past beter bij mijn pols.
Mijn vrouw vind het nog wel een dingetje mbt straatroof etc.
Ja ben wel fan van chrono. En als het even kan wil ik wel nieuw aanschaffen.@NobodySpecial
De kleinere maat is sowieso beter naar mijn mening.
Geen interesse in een Omega SMP300 uit de 90’s/early 2000’s? Nu nog redelijk betaalbaar (~2.5k) en zal zijn waarde niet snel verliezen. Mocht je hem willen flipperen, kost het je hooguit 2/300 euro ipv een flinke afschrijving op een nieuwe.
Onderstaand een voorbeeldje van mijn SMP300 uit 2006, 36.25mm automaat:
![]()
Echt een heel fijn ding, ook in 41mm (Peter Blake) uitgevoerd.
Of ben je echt specifiek opzoek naar een chronograaf?
Waarom wil je hem nieuw aanschaffen als ik vragen mag? Dit soort modellen is toch makkelijk te vinden 2e hands (chrono24 staat er vol mee), hoef je zelf de afschrijving niet de pakken. Vaak in uitmuntende staat met garantie. Een enkel klein krasje krijg je er zelf ook wel op binnen no time! Spaart je zo om en nabij €1650,-. Heb je nog budget over voor een mooie vintage OmegaJa ben wel fan van chrono. En als het even kan wil ik wel nieuw aanschaffen.

ik wil liever nieuw tov 2e hands. En echt en nep is slecht te onderscheiden.Waarom wil je hem nieuw aanschaffen als ik vragen mag? Dit soort modellen is toch makkelijk te vinden 2e hands (chrono24 staat er vol mee), hoef je zelf de afschrijving niet de pakken. Vaak in uitmuntende staat met garantie. Een enkel klein krasje krijg je er zelf ook wel op binnen no time! Spaart je zo om en nabij €1650,-. Heb je nog budget over voor een mooie vintage Omega![]()
Buy the seller