XXL Nutrition

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Zag René van XXL Nutrition op LinkedIn, ben wel benieuwd naar jouw collectie.
Volgens mij een Daydate @ je profielfoto?
 
Plaatselijke juwelier heeft uitverkoop wegens faillissement. Zelf claimen ze "hoge kortingen" te geven op sierraden. Ik zoek nog steeds een mooi klokje, maar heb er echt geen verstand van haha! Wel neig ik naar een seiko..

Iemand met kennis die me verder kan helpen? Zijn de watches in de link inderdaad zo goedkoop als de juwelier claimt? Zitten er nog pareltjes / aanraders tussen?

Thanks alvast!!:)

 
Ik heb echt jullie kennis en mening nodig. Ik twijfel enorm tussen de seik 5 sports en de pulsar.

Een voordeel van de seiko is dat hij automatisch is, en de pulsar is op batterij. Alleen vind ik de horloge plaat van de seiko een beetje klein. De pulsar vind ik denk ik mooier, maar seiko is weer een beter merk :p

Wat vinden jullie?
 

Bijlagen

  • 20220205_155227.jpg
    20220205_155227.jpg
    117,7 KB · Weergaven: 100
  • 20220205_155208.jpg
    20220205_155208.jpg
    137,3 KB · Weergaven: 105
  • 20220205_155153.jpg
    20220205_155153.jpg
    156,9 KB · Weergaven: 102
Ik heb echt jullie kennis en mening nodig. Ik twijfel enorm tussen de seik 5 sports en de pulsar.

Een voordeel van de seiko is dat hij automatisch is, en de pulsar is op batterij. Alleen vind ik de horloge plaat van de seiko een beetje klein. De pulsar vind ik denk ik mooier, maar seiko is weer een beter merk :p

Wat vinden jullie?
Geen twijfel: Seiko 👍🏻
 
Denk dat je soms een vertekend beeld krijgt van de ware grootte van een horloge als heel de winkel vol 'grote' horloges ligt.
Eens je hem een dagje om de pols hebt gaat hij echt niet meer te klein ogen.

38mm is echt de perfecte size voor dat soort horloge.
toen mijn sarb035 (1mm groter, zelfde design) destijds binnenkwam was ik ook teleurgesteld in de grootte, maar na een dagje dragen was ik helemaal verkocht.

TLDR: Seiko !
 
Screenshot_20220525-221253_Reclamefolder.jpg


Dit is wel echt goed goedkoop of ligt dat aan mij? Voelt zo raar om zoiets bij het kruidvat te kopen :p
 
1000008597.jpg

Waarde in euros verwaarloos baar. Emotioneel een ander verhaal.
Goudkleurige is de horloge van mijn vader zijn vader geweest. Naar mij gegaan omdat ik stamhouder van onze achternaam ben.(ook vernoemd naar hem)
Die ernaast gekregen van mij vader. Die hem weer als kado van zijn moeder had gekregen.
TW steel is mijn variant van onze trouwring.
Recentelijk is mijn oma overleden. En bij het opruimen kwamen ze het zakhorloge tegen. Mijn opa droeg er 1 maar deze is van zijn vader of opa geweest. Maar niemand die het precies weer.
1000008598.jpg

Ik kan de eerste foto niet draaien. Als er een mod is die dit kan doen voor me wordt dat gewaardeerd.
 
Twijfel twijfel.
deze
1708889067464.jpeg

of deze
1708889108361.jpeg
 
Onderste
 
Tudor 👍🏻
 
At all.

Beide in dezelfde price range. Tudor is zusje van Rolex. En de Panda heeft hoge restwaarde. Maar is ook “geliefd” bij verkeerde mensen.
De Tag is groter, net iets te groot denk ik voor mij. Maar ik vind Tag ook een prima investering.

Beiden in de 5500+ range. Ik ga niet zomaar ff over tot aanschaf.

Thanks voor jullie hulp.
 
los van de persoonlijke smaak:

De tudor gaat véél beter zijn waarde behouden en ga je sneller kunnen verkopen/inruilen moest je je horloge na enkele jaren beu zijn.
NIet iets wat meteen een dealbreaker moet zijn, maar de doorverkoopprijs van die tag gaat bijna 2k lager liggen dan die van de tudor ...

persoonlijke smaak:

De tag is me iets te druk.
 
Back
Naar boven