AndroidHealthClinic

Side effects

Zit momenteel in week 5 van mijn kuur (test e / deca). Een vervelende bijwerking
waar ik momenteel mee te kampen heb is dat ik uit mijn naad groei:D

Laatst bewerkt:
bijwerkingen heeft bijna iedereen wel. Ze zijn verschillend per middel en daarom is het belangrijk dat je weet wat je gebruikt en hoe je erop moet handelen met andere middelen.

bv. DHT varianten = mogelijke haaruitval, eventuele oplossing: finasteride,saw palmetto

zo is er bij elk middel wel iets en ook duidelijk per persoon verschillend.

kwestie van veel lezen hier :)

finasteride en saw palmetto voorkomen juist dat door 5-alpha-reductase testosteron wordt omgezet naar dihydrotestosteron (DHT). Het nemen van finasteride in combinatie met een DHT-middel heeft dus geen zin!

• Topic Starter Topic Starter
hmmm ok dan weet ik dat ook weer..
avanaf maandag zou ik posten hoe mijn kuur verloop,

finasteride en saw palmetto voorkomen juist dat door 5-alpha-reductase testosteron wordt omgezet naar dihydrotestosteron (DHT). Het nemen van finasteride in combinatie met een DHT-middel heeft dus geen zin!

precies je zegt het zelf al... alleen verminderen ze de omzetting naar dht. ze doen dit niet 100%. Dus als je last krijgt van haaruitval tijdens het gebruik zijn dit de middelen om het op te lossen.

als je dat van te voren al weet ga je geen dht produkten gebruiken natuurlijk. lijkt me vrij logisch.

hey wessi,

dat gyno sneller voorkomt bij mensen die wat steviger zijn is onzin ik was zelf een mager ventje en ben al geopereert aan gyno en dit 2-3jaar na men kuur en geloof me het waren serieuse borsten hoor ben er 2 keer aan geopereerd omdat de eerste keer niet goed was gedaan en ik ben nog steeds niet 100% tevreden heb nog steeds als het warm is zo precies vocht in men tepel maar pijn heb ik niet meer. heb dan ook nooit nagekuurd omdat ik er de ballen van wist geen internet enz... daarom zeker altijd eerst veel lezen en resarch doen neem het van me aan , ik begin maandag ook weer aan een kuur zal er ook wel over posten hoe het verloopt is men eerste kuur terug na de operatie heb 5 jaar niet meer gekuurd dus side efects kun je altijd hebben en ik was geen zwaare kuurder ik kuurde 1 keer per jaar 3 jaar aan een stuk en heb wat efect's gehad dus .... kan altijd hangt van persoon tot persoon af.

p.s: post je eerste kuur eens!! ben gewoon eens benieuwd

succes verder

De enige klote bijwerking die ik elke keer ervaar is acné.. Voorderest is het gewoon persoonsafhankelijk en zoals rodge al zegt is een goede voorbereiding het halve werk..

Laatst bewerkt:
als je van je zelf al veel cholesterol (LDL) en /of hoge bloeddruk hebt , heb je natuurlijk veel meer kans om een hartaanval te krijgen als je AS neemt. en dan zeker van dianabol. dianabol is één van die middelen die heel slecht zijn op dat gebeid. ik kan mij inbeelden dat als je drie keer per jaar dianabol gebruikt, het niet de eerste zal zijn die neervalt omdat zijn hart het begeeft. sides zoals libidoverlies en impotentie zijn van tijdelijke aard. dat herstelt zich maar cholesterol en triglyceriden in je bloed dat zijn zaken die je regelmatig zou moeten laten nakijken.

Ag we zien het wel hoe alles loopt..
:rolleyes:

als je van je zelf al veel cholesterol (LDL) en /of hoge bloeddruk hebt , heb je natuurlijk veel meer kans om een hartaanval te krijgen als je AS neemt. en dan zeker van dianabol. dianabol is één van die middelen die heel slecht zijn op dat gebeid. ik kan mij inbeelden dat als je drie keer per jaar dianabol gebruikt, het niet de eerste zal zijn die neervalt omdat zijn hart het begeeft. sides zoals libidoverlies en impotentie zijn van tijdelijke aard. dat herstelt zich maar cholesterol en triglyceriden in je bloed dat zijn zaken die je regelmatig zou moeten laten nakijken.

Hij maakt me bang van ze verhalen :( haha

Terug
Naar boven