XXL Nutrition

sides

• Topic Starter Topic Starter
ja haha dat moet ik niet hebben nee :P. maar geen me pa en me beide opa's geen kalende hoofden dus dat scheelt!

maar zoals mossels al zei dat er mensen zijn die maar 1 keer kuren en nooit weer.
maar als je niet meer kuurt en gewoon goed door traint. verlies je dan je massa ook weer op den duur? of kun je het vasthouden als je goed doortraint?

kan hier namelijk weinig over vinden

zegt ook weer niets trouwens, al ooms aan me moeders kant zijn kaal en ik heb eerder teveel dan te weinig haar!

Na een winstrol kuur is mijn haar toch aanzienlijk dunner geworden en heb ik lichte inhammen terwijl ik altijd een bos haar heb gehad en niemand kaal is in de familie.
Verdere sites bij mij, agressie,vocht,gyno,acne en latere leeftijd kunnen we nog niet zeggen want ieder mens is anders en gebruik anders

Als je zo bang bent voor haaruitval zijn er 3 opties

1-I.p.v. Winstrol kun je beter anavar nemen. Anavar is netzoals Winstrol wel een dht maar is minder androgeen en dus minder schadelijk voor je haargrens.

2-Turinabol gebruiken ipv Winstrol. Turinabol, daar zegt men van dat de kans op haaruitval tm doseringen van 40 mg per dag absoluut safe moet zijn voor de haargrens.

3-Testosteron gebruiken icm finasteride (1 mg per dag)

Succes in ieder geval.

Winstrol is not done als je bang bent voor haaruitval.:mad:

Terug
Naar boven