siebeh
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
de zomer komt er aan en dat wil zeggen, meer tijd om te trainen.
in het schooljaar heb ik naar een driedaagse split moeten gaan omdat ik lang moet pendelen naar school en minder tijd had.
nu met de examens en de vakantie echter heb ik meer tijd om te trainen en heb ik weer eens een vierdaagse split gemaakt.
over mezelf: ik train nu al anderhalf jaar. het eerste half jaar had ik enkel een dumbbell van 10 kg om te trainen, maar vanaf juni heb ik tweedehands een bench, free rack, EZ-bar, barbell, 2 dumbbells en ongeveer 150 kilo aan schijven kunnen kopen.
tijdens de examens train ik dus thuis met wat ik heb, maar tijdens de vakantie zal ik twee keer twee weken naar knokke gaan voor mijn vakantiejob en zal daar naar de fitness moeten gaan.
ik zou in de dynamic gym gaan trainen. oa hier op dit forum heb ik gelezen dat dat een goede gym is dus...
mijn trainschema:
dag 1, rug biceps onderarmen:
bent over rowx4
deadliftx4
seated dumbbell curl x3
concentration curl x3
reverse curl x4
dag 2, borst triceps:
bench press x4
incline bench press x4
decline pec fly x3
decline skullcrusher x4
close grip bench press x4
dag 3, benen:
stiff legged deadlift x4
leg extention x3
front squat x4
squat x4
leg extention x3
dag 4, schouders buik
military press x3
lateral raise x4
rear delt row x4
front raise x3
shoulder shrug x3
hanging leg raise x2
oblique crunch x2
decline sit up x2
mijn doel deze zomer is wat vet verliezen, maar zeker massa behouden en wat kracht proberen bij te winnen.
ik weet niet of jullie dit schema goed vinden, of het te veel of te weinig is, anders zeg je het maar.
in het schooljaar heb ik naar een driedaagse split moeten gaan omdat ik lang moet pendelen naar school en minder tijd had.
nu met de examens en de vakantie echter heb ik meer tijd om te trainen en heb ik weer eens een vierdaagse split gemaakt.
over mezelf: ik train nu al anderhalf jaar. het eerste half jaar had ik enkel een dumbbell van 10 kg om te trainen, maar vanaf juni heb ik tweedehands een bench, free rack, EZ-bar, barbell, 2 dumbbells en ongeveer 150 kilo aan schijven kunnen kopen.
tijdens de examens train ik dus thuis met wat ik heb, maar tijdens de vakantie zal ik twee keer twee weken naar knokke gaan voor mijn vakantiejob en zal daar naar de fitness moeten gaan.
ik zou in de dynamic gym gaan trainen. oa hier op dit forum heb ik gelezen dat dat een goede gym is dus...
mijn trainschema:
dag 1, rug biceps onderarmen:
bent over rowx4
deadliftx4
seated dumbbell curl x3
concentration curl x3
reverse curl x4
dag 2, borst triceps:
bench press x4
incline bench press x4
decline pec fly x3
decline skullcrusher x4
close grip bench press x4
dag 3, benen:
stiff legged deadlift x4
leg extention x3
front squat x4
squat x4
leg extention x3
dag 4, schouders buik
military press x3
lateral raise x4
rear delt row x4
front raise x3
shoulder shrug x3
hanging leg raise x2
oblique crunch x2
decline sit up x2
mijn doel deze zomer is wat vet verliezen, maar zeker massa behouden en wat kracht proberen bij te winnen.
ik weet niet of jullie dit schema goed vinden, of het te veel of te weinig is, anders zeg je het maar.
Laatst bewerkt:

volgende keer weer zo eten dus.