MuscleMeat

Siggi Segers op DBB

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Velen was het misschien al opgevallen, Siggi Segers heeft ook een account
op DBB:cool: .

Geweldige bb-er en een van de succesvolste Belgische bb-ers ooit.
Ff een paar titels Mr.Belgie, winnaar van de Grand Prix Luxemburg, Winnaar Grand Prix van Holland, Iron Man winaar etc. etc.:thumbs:

Denk dat vele Dbb-ers wel eens een vraagje aan hem willen stellen m.b.t. training, voeding, wedstrijddeelname etc., daarom heb ik Siggi gevraagd of
hij een keer een uurtje wil vrij maken voor DBB en wat vraagjes wil beantwoorden. Hij vond het een leuk idee en gaat het misschien wat vorm geven in de toekomst. Ik blijf met hem in contact over dit vragenuurtje;)

Leuk dat zulke gasten hieraan mee willen werken en een positieve toevoeging voor DBB......:thumbs:

:cool: jep gezien. kan ook alleen maar positief zijn voor dbb. heb er persoonlijk niet echt meegesproken maar leek me op het flexkamp ook een goede kerel

is wel vet als er steeds (ex)pro's hier regelmatig rondhangen. meer kennis/motivatie zal het gevolg zijn denk ik :D

Ja is inderdaad héél tof van Siggi, maar zo is siggi nu eenmaal.
Hopelijk gaan andere atleten eens het zelfde voorbeeld volgen van Siggi, 't zou in enk geval gemakkelijker zijn voor al de mensen die met vragen zitten over tal van zaken.

:thumb: voor Siggi

Siggi is de vriendelijkheid zelve!

Een schat aan waardevolle informatie en een gezellige kerel om een nacht mee door te halen...echt een top gozer!

yep volledig mee eens JuggerNaut :cool:

JuggerNaut zei:
Siggi is de vriendelijkheid zelve!

Een schat aan waardevolle informatie en een gezellige kerel om een nacht mee door te halen...echt een top gozer!

Word, helemaal met jugg eens.

Gaat een beetje de bodybuilding.com kant op, met al die pro's. Puike ontwikkeling :thumbup:

Yep, Siggi is een heel coole gast en zowat de enige Belgische BBer waar ik een voorbeeld aan neem.

Siggi is inderdaad een prachatleet en mens.

waardevolle toevoeging aan dit board

• Topic Starter Topic Starter
Heb al een plan van aanpak naar hem toegezonden, nu ff kijken
of hij er wat mee kan........:dunno: .

Maar denk/hoop dat we hem binnen afzienbare tijd hier op het forum
hebben en DBB-ers een uurtje vragen op hem af kunnen vuren.

yep, al een paar keren in levende lijve zien rondlopen op wedstrijden en die Siggy is een gigant!

en mogen we de ECHTE vragen dan ook stellen? of worden die afgewezen..zoals in de US ed

Respect. Zou mooi zijn, tijd vrijmaken voor al die hulpeloze gevallen hier :)

Dani zei:
Even een kijkje gaan nemen;
MONDAY: chest - calves
TUESDAY: back
WEDNESDAY: shoulders

lijkt me een serieus zwaar trainingsschema...3 dagen na mekaar bovenlichaam. Whatever, laat dat bij deze de eerste vraag zijn :D

Terug
Naar boven