MuscleMeat

siliconen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

OBSESSION

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2006
Berichten
98
Waardering
0
Ik zit al een lange tijd over na te denken om borst vergroting te nemen.
Ik moet deze maand op consult komen,ik ga naar de wellness kliniek in belgié
ik vroeg me af of er hier ook mensen waren met ervarring over die kliniek en waren er ook problemen?
 
ook problemen? Nou dat beloofd wat....
 
peoples hoezo ervaring??
 
Stuur anders DBC eens een PM. Overigens staan er misschien in de "Vrouwen"-sectie misschien wel meer ervaringen over dit onderwerp.
Krijgen we nog foto's te zien van het hele gebeuren? ;) :D
 
heet je zomaar obsession?
 
waarom nou weer vergroting :(
ik hou van kleine borstjes :D
al moeten ze niet te klein zijn :rolleyes:
laat eens zien ;)
 
hou ons op de hoogte:p
 
Post eens fotos en laat ons beoordelen of ze te klein zijn.
 
en is die avatar je eigen foto?
 
yep dat is mijn eigen foto
 
domme geintjes over post eens een foto heb ik natuurlijk niks aan!!
 
nou ja, ik weet natuurlijk niks over je borsten (nee ik zal niet naar een foto vragen), maar ik zie wel een heel knappe dame op die avatar. Het meer is ook nooit vol....

Waarom denk je dat verandering gelukkig maakt? Acceptatie is veel krachtiger, je bent nog zo jong...
 
Ik zit al een lange tijd over na te denken om borst vergroting te nemen.
Ik moet deze maand op consult komen,ik ga naar de wellness kliniek in belgié
ik vroeg me af of er hier ook mensen waren met ervarring over die kliniek en waren er ook problemen?

Daar is m'n vrouw ook geweest. Het is in principe op medisch gebied een prima kliniek, ze leveren goed af, en de nazorg in de kliniek zelf is ook goed.

Maar...

Zodra je naar buiten loopt is alles over, de beloofde nacontrole komt weinig van, je doet er dan beter aan om je huisarts van te voren even te informeren en bij hem/haar op nacontrole komen. Ook lieten ze ons in die kliniek schandalig lang wachten. We moesten er om 14:00 zijn, maar omdat het in belgie is ga je graag op tijd weg, en waren we 3 kwartier te vroeg, goed...dat is onze eigen schuld, maar niemand verwacht dat je pas om 16:30 naar binnen word geroepen als je om 14:00 een afspraak hebt. Dat is een ramp als je bedenkt dat je vanaf het moment dat je opstaat die dag, nuchter moet blijven, en alleen bij uitzondering een glaasje water mag hebben.
 
domme geintjes over post eens een foto heb ik natuurlijk niks aan!!

Eehhh... ik ben bang dat je een beetje op het verkeerde forum zit. Dit is de chat en convo sectie van een bodybuildingforum, waar de pupolatie voor 95% uit mannen bestaat met een bovengemiddeld testosterongehalte.
 
Eehhh... ik ben bang dat je een beetje op het verkeerde forum zit. Dit is de chat en convo sectie van een bodybuildingforum, waar de pupolatie voor 95% uit mannen bestaat met een bovengemiddeld testosterongehalte.
:roflol: ja idd :D
 
Eehhh... ik ben bang dat je een beetje op het verkeerde forum zit. Dit is de chat en convo sectie van een bodybuildingforum, waar de pupolatie voor 95% uit mannen bestaat met een bovengemiddeld testosterongehalte.

Dit is de chat & convo ja, dus niet het gare hanenhok. Dus een beetje normale reacties mogen hier wel verwacht worden.
 
Dit is de chat & convo ja, dus niet het gare hanenhok. Dus een beetje normale reacties mogen hier wel verwacht worden.

Een ambitieus streven... de realiteit blijkt anders te zijn:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven