Fitness Seller

Iemand tips tegen nachtelijk eetbuien

Bezoekers in dit topic

Zou lean bulken tot sixpack vervaagd dan kort agressief cutten en dit cirkeltje blijven herhalen zo doe ik het althans

Btw je bent echt geen 15% zou eerder 11,5/12 schatten

Ga lean bulken!!!!!!!!! Je bent al fucking droog

Hmm, je laat mij nu toch wel twijfelen moet ik toegeven.

Merci trouwens voor alle hulp! Waardeer het!
Je volgt alleen wel 't advies op, mits je 't doet, van iemand die niet traint en meer weegt dan ik :')

Je volgt alleen wel 't advies op, mits je 't doet, van iemand die niet traint en meer weegt dan ik :')

Iemand met 10 jaar voeding en training ervaring (en veel kennis specifiek voeding) en voorheen gecoacht, maar ok. Dat ik meer weeg dan jij (echt ja?) zegt alleen maar iets over jou :roflol:

Shape is droog zat om een bulk te beginnen. Let er op dat je echt minimaal kcal verhoogt en accepteer dat je nog weken/maanden onverzadigd bent en dus niet de fout maakt “yolo bulklife ayce”. Meeste mensen worden moddervet in een bulk doordat ze gewoon te snel te veel gewicht pakken en ook je eetlust is daardoor snel op en je zet gewoon veel vet aan waardoor de cut weer onnodig lang duurt.

Als je een persoonlijk doel hebt kan je door cutten tot wat je wilt, maar om een bulk direct te begonnen heb je wel de shape voor. Hoe droger hoe beter voor een bulk geld niet voor atleten die natuurlijk zijn doordat onder de 10% bf je eigen productie testosteron ook verminderd idem dito als boven de 15% bf. Zou je enhanced zijn is dit nvt aangezien je testosteron uit een vial komt en hoe droger je bent hoe meer “rek” je hebt in een bulk.

Waarom gebruik je fina ?
Dat dth verhogen zal wel meevallen, ligt ook aan de dosis.
Haaruitval. Shit genetics als het gaat over haaruitval/acne

Heb op me 20 al roa moeten nemen 1 jaar lang voor acne, nu helaas finasteride voor haaruitval.

Maakt niet uit, zijn/haar advies is wel on point, en waardeer het.

Neem aan dat je een doelstelling hebt, en als je nu nog cut heb je die niet behaald.
Klopt, ik wil naar de 10% om vandaar uit te bulken. Vaker gelezen dat je beter kan beginnen bulken met minimale vet. Ook beter voor je hormonen

Shape is droog zat om een bulk te beginnen. Let er op dat je echt minimaal kcal verhoogt en accepteer dat je nog weken/maanden onverzadigd bent en dus niet de fout maakt “yolo bulklife ayce”. Meeste mensen worden moddervet in een bulk doordat ze gewoon te snel te veel gewicht pakken en ook je eetlust is daardoor snel op en je zet gewoon veel vet aan waardoor de cut weer onnodig lang duurt.

Als je een persoonlijk doel hebt kan je door cutten tot wat je wilt, maar om een bulk direct te begonnen heb je wel de shape voor. Hoe droger hoe beter voor een bulk geld niet voor atleten die natuurlijk zijn doordat onder de 10% bf je eigen productie testosteron ook verminderd idem dito als boven de 15% bf. Zou je enhanced zijn is dit nvt aangezien je testosteron uit een vial komt en hoe droger je bent hoe meer “rek” je hebt in een bulk.
Super bedankt. Ik denk dat ik ff nog ga proberen door cutten naar de 10%, proberen die laatste love handles weg te krijgen en dan beginnen clean bulken.

Super bedankt. Ik denk dat ik ff nog ga proberen door cutten naar de 10%, proberen die laatste love handles weg te krijgen en dan beginnen clean bulken.
Je hebt gelijk, maar dat is echt niet iets waar jij met jouw vetpercentage bang voor hoeft te zijn.

Ik weet niet welke love handles je bedoelt (ik zie niets), maar gezien de hoeveelheid vet die jij bent kwijt geraakt, zou het begrijpelijk zijn als het vel is. Je huid heeft wat meer tijd nodig. Gezien je leeftijd trekt dat ook wel bij, duurt alleen wat langer.
Oa voldoende vetten spelen een rol daarbij. Volgens mij ben ik hier niet de enige die een beetje bezorgd is of je niet te lang te weinig vet inneemt.

Je hebt een knap resultaat bereikt en discipline heb je zeker, anders was je niet 45kg kwijt geraakt. Maar soms is luisteren naar je lichaam ook belangrijk :)

Klopt, ik wil naar de 10% om vandaar uit te bulken. Vaker gelezen dat je beter kan beginnen bulken met minimale vet. Ook beter voor je hormonen

Dat is dus niet waar :rolleyes: En zoals Gremlin al zegt, je hebt echt bizar goed resultaat behaald. Mbt je kcal, je shape (al vrij laag bf%) en je mentale gezondheid is het imho tijd voor een cleanbulk.

Succes!

Ook vaak last van nachtelijke vreetbuien, de laatste tijd eet ik dan wel eens een halve kilo kwarkt in plaats van chips, chocola, ijs, kaas, zuurtjes enz...

Update:

Sinds ik mijn vetten heb verhoogd gaat het al veel beter en heb ik er 0% nog last van.

Gooi nu 45 gram notenmix in mijn kwark en eet door de dag een volledig avocado.

Gaat veel beter, dus vetten verhogen was de key. Dank aan de leden die met deze gouden tip kwamen.

Update:

Sinds ik mijn vetten heb verhoogd gaat het al veel beter en heb ik er 0% nog last van.

Gooi nu 45 gram notenmix in mijn kwark en eet door de dag een volledig avocado.

Gaat veel beter, dus vetten verhogen was de key. Dank aan de leden die met deze gouden tip kwamen.
Goed om te horen!

Binnenkort mooi starten aan de bulk dus!

Back
Naar boven