MuscleMeat

Simon geht los

• Topic Starter Topic Starter
Goeie rows en presses; zie je zelden dat iemand daar ongeveer even sterk in is; grote klasse.:D;)

Thx, maar als ik iets sneller mijn BP uitvoer, kan ik wel een stuk hoger dan 90 kg hoor:), maar ik wil wat explosiever worden in het geheel. Ik deed vroeger 3 x 8 x 100 en kon mss wel 3 x 10 x 100 aan:), maar goed.

Vandaag:

In de late namiddag heb ik thuis20 minuutjes geroeid, nu ben ik net terug van de gym:

Sumo deadlift
10 x 70 kg
6 x 100 kg
6 x 110 kg
4 x 120 kg
4 x 130 kg
Opm.: zit meer in, next time no shit, more weights.

Leg press
10 x 120 kg
10 x 160 kg
10 x 200 kg
Opm.: zo explosief mogelijk uitgevoerd.

Stiff legged deadlift
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
Opm.: was wat zoeken, eerste keer dat ik dit deed.

Military press
8 x 50 kg
8 x 60 kg
overgegaan push press
6 x 70 kg

Shrugs
20 x 70 kg
20 x 70 kg
20 x 70 kg

Toe presses
20 x 95 kg
20 x 95 kg
20 x 95 kg
Opm.: nadruk op explosiviteit.

Wrist curls
3 setjes

Trainingstijd: 60 minuten

De opmerkingen die ik erbij zet, zijn meer voor mezelf als referentie voor later. Het was een degelijke training, klein excuus voor de deadlift is dat we geen oly weights hebben en dat ik dus van een behoorlijk aantal cm dieper lift, maar het moet sterker, geen discussie mogelijk.
Nu ga ik wat eten en daarna naar de minivoetbal.

mooie workout!

Dagje Essen vandaag, veel cars n chicks, qua training dus een rustdag.

Vandaag de plyometrics geprobeerd, maar gestaakt wegens de regenval, jammergenoeg. Ik merk wel dat het vrij lastig is, ik probeer zo kort mogelijk te rusten, het zal doorzetting vragen, voor mij althans. Drukke week deze week, maandag of mss zelfs morgen neem ik de draad weer op.

Maandag k*tdag:

Slecht geslapen deze nacht, mijn keel begon pijn te doen en ik kreeg een verstopte neus, daarna moest ik pissen en dan om 7 uur wakker terwijl ik er maar om 9 uur uit moest, vervelend begin van een vervelende dag. De hele dag op school van 10.30 uur tot 18 uur. Ik ging normaal om 12.30 uur de lessen skippen en naar huis gaan zoals ik wekelijks doe aangezien ik een paar springuren heb tussen de lessen in, maar die van 16 tot 18 uur was verplicht, dus ik heb maar 1 x gegeten voor de training, 's middags. Het was dan nog niet bepaald een nuttige maaltijd in de context van het trainen. Ik heb me dan tijdens de springuren verveeld niet normaal.

Training:
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Bb rows
6 x 70 kg gripfoutje
8 x 70 kg
8 x 80 kg

Bench press
10 x 70 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg

Incline smith machine bench press te lui om de dumbbells goed te steken, al mijn fut was ook al op, wat wil je dan ook, slecht geslapen, slecht gegeten
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
zonder stang

MP dan maar gelaten voor wat het is. Wel goed gegeten na de training, hopelijk is het morgen een beter dag, ik heb niet vet veel te doen, dus ik ga misschien wel trainen. Normaal enkel ma-di-woe, maar door een drukke week vorige week en mottige dag vandaag heb ik veel in te halen.

Mooie training.

2e training nog maar deze week, maar het ging wel lekker, veel geslapen, goed gegeten vandaag. Ik ben van mijn schema afgeweken, maar goed:

Bench press
10 x 50 kg
10 x 70 kg
5 x 90 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
4 x 120 kg
12 x 100 kg

Push press
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Dumbbell rows
6 x 42 kg
6 x 42 kg
6 x 42 kg

Buik
supersets: crunches+korte sit-ups+knee raises x 3
reps respectievelijk: 25-25-12

Alles voelde lekker aan, daarna nog even patsen voor de spiegel. Het moet gezegd, ik zag er (naar mijn doelen) als een jonge god uit met een klein speklaagje :D.

Na een zwaar weekendje weer eens getraind. Veel gezopen, dan nog een dronken meisje die misbruik van me maakte in dronken toestand (lees: me kussen terwijl ik daar eigenlijk geen zin in had, daarna was er ook geen weg meer terug).

Vandaag drukke dag, pas om kwart na 7 thuis, dan snel eten, trainen, eten, minivoetbal.

Sumo deadlift
12 x 70 kg
6 x 90 kg
5 x 110 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
Enkels pruttelen tegen + ik lift zonder olyweights, dus van stukje dieper.

Superset, leg curl + leg extension
15 x 28 + 15 x 56 kg
15 x 28 + 15 x 56 kg
15 x 28 + 15 x 56 kg
Leek me een beter idee, met die klote-enkels van me.

Incline smith bench press
10 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 60 kg

Fin, nu minivoetbal.

Lekkere training ;)

Na een zwaar weekendje weer eens getraind. Veel gezopen, dan nog een dronken meisje die misbruik van me maakte in dronken toestand (lees: me kussen terwijl ik daar eigenlijk geen zin in had, daarna was er ook geen weg meer terug).

Ik ben trots op je ouwe :D

Je hebt nog kracht zat zie ik al, met name je BP is sterk :bow:
Zit je qua voeding ook strak in schema?

Lekker die deadlift !
Ken het probleem met de wat diepere deads :p Train ook met 30mm ;)

@Loo: bench valt op zich wel mee, ik moet er vrede mee nemen, met mijn gewichtsafname gaat ook wat krachtafname gepaard, als ik weer 1 x 140 bench, ben ik weer op mijn oude top.

Voeding suckt momenteel weer honderduit. Dit is ook de reden dat ik me niet 100% op mijn vooropgesteld schema kan richten, ik heb minder fut. Ik wil nu geen spiermassa meer verliezen, enkel vetmassa. Ik wil daarentegen wel conditie en souplesse bijwinnen. De voetbal i.c.m. school maakt het voor mij persoonlijk momenteel ook onmogelijk om 3 of 4 x per week voluit te gaan zoals in mijn schema vooropgesteld. Door een onregelmatig wisselen van opstaan, slapengaan en dagelijkse activiteiten is een vast voedingsschema ook geen evidentie, zeker niet als je geen vet meer wil bijkomen.

Met de voetbal verdien ik dan weer een aardig centje bij als ik bij de eerste ploeg zit, wat de laatste tijd wel zo is, dus het is een beetje wikken en wegen. Vanavond heb ik een voetbaltraining moeten skippen door schoolwerk, daar baal ik dus echt van, maar als ik maar 2 x per week een training uit mijn schema kan doen, baal ik ook. Ups en downs dus, binnenkort rustigere periodes die eraan komen, hopelijk kan ik dan weer voluit gaan.

Langs de andere kant, ik denk niet dat er tig veel mensen zijn op het forum die echt voluit in de gym kunnen gaan zoals ze het willen i.c.m. nog een andere competitiesport.

@Rob: ik zou graag eens weten hoeveel verschil het maakt met een oly barbell, jij een idee?

@Rob: ik zou graag eens weten hoeveel verschil het maakt met een oly barbell, jij een idee?

Enkele centimeters toch wel hoor. Dacht iets van een 7.
Volgens Sanca, die is net overstapt naar 50mm, is het net alsof je platform
deadlifts hebt gedaan :p

Gisteren toch nog gegaan, nadat ik mijn mond, tong en keel verbrand heb. Eten is een aartsmoeilijke opdracht.

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Bench press
15 x 60 kg
10 x 80 kg
10 x 100 kg
8 x 110 kg
3 x 120 kg
8 x 100 kg

Dips