MuscleMeat

Simon geht los

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10rlt6p.jpg

Zo de laatste fotootjes voor 2008, de kwaliteit is niet opperbest en het poseren ook al niet, maar goed:).

nice fysiek gozer, hoeveel weeg je nu?? en een benen foto natuurlijk he, dat mag ook wel :cool:

Ik vind dat je beetje gelijkt op luppie:D, vooral op de 2de foto:p.

Wanneer kom je eens trainen?

Ik vind dat je beetje gelijkt op luppie:D, vooral op de 2de foto:p.

Wanneer kom je eens trainen?

Geen idee, ik moet er echt eens werk van maken, ik vergeet alles de laatste tijd en stel werkelijk alles uit. Ik bekijk even wanneer ik tijd heb, naast stomdronken zijn vanavond mijn tweede goei voornemen voor 2009!

Korte update: nog geen tijd gehad om te trainen in 2009. Tussen het uitgaan en voetballen door geen gaatje gevonden. Morgen ga ik weer de gym in en hopelijk een deel supplementen aankopen, niks bijzonders, whey en multivitamines. Ik moet ook dringend maar weer eens goede voedinsgewoontes aannemen, qua eiwitten zit ik wel ok, maar ik junk nog te veel, hoewel het al minder is dan vroeger. Als ik echt droger wil komen zal het moeten:).

Wat duurlopen betreft zit ik nu wel weer op een aannemelijk niveau, dus vanaf morgen begin ik aan stap 2: strak(ker) voedingsschema en Tabata intervals (lopen) om een betere recuperatie en snelheid te kweken.

Vandaag voor het eerst weer gevoetbald, ik mocht invallen maar de scheids floot jammergenoeg af, toch gewonnen en dus ook een winstpremie. Het jammere is dat ik moet schipperen tussen massa en dat ik bang ben dat er 'niks' meer zal overschieten als ik volledig op schema zit wat lopen betreft.

Optrekken
8 x BW chins
8 x BW pull ups
8 x BW breed, bovenhands naar de nek i.p.v. hals
8 x BW pull ups, maar bovenhandse greep
4 x BW pull ups, gestopt door een pijntje van de reversed grip pull ups

BW rows voeten op een bankje
10 x BW
8 x BW
8 x BW

Clean and press eerste keer
5 x 60 kg
4 x 60 kg
3 x 60 kg
4 x 60 kg
Het pressen is een eitje, cleanen valt ook wel mee, maar ik durf niet voluit gaan aangezien het geen bumpervloer is. Ik denk dat mijn grip sterker moet worden om hoger te gaan in reps met dit gewicht (wat wellicht belachelijk laag is).

Close grip bench press
10 x 60 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg

Buik:
Crunches + korte sit ups
25 + 25
25 + 25
Supported knee raises + hanging leg raises
12 + 6
12 + 6

Daar ik mijn vorig schema niet volgde en ik er best één kan gebruiken, heb ik een nieuw schema opgesteld. Hopelijk kan ik dit volgen. De moeilijkheden zullen zich bevinden bij de plyometrische oefeningen en het lopen, wat je in het weektotaal terugvindt.

Doel: spiermassa behouden, vetpercentage verminderen en sneller, soepeler worden en een betere conditie. Kracht en spiermassa mag er ook bijkomen, maar niet ten koste van snelheid/souplesse/conditie.

Hopelijk hou ik dit vol, als ik eens iets skip, gewoon de volgende dag verderdoen. Nu met de examens kan in mijn tijd gebruiken om te studeren, maar ik ga er alvast aan beginnen, kan ik niet gaan trainen, geen probleem, een examen/schoolwerk vind ik een geldig excuus.

Ik probeer ook per week een weekbalans op te maken voor mezelf, om te zien waar ik in de 'fout' ga. Uitgaan zal deze maand beperkt blijven tot 1x/week en daarom niet eens zo gek dronken. Take 738 :rolleyes:, Action!

Je trainings schema ligt wel beetje door elkaar niet?

Thx sanca

Sumo deadlift
10 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
5 x 110 kg
5 x 120 kg

Incline smith press
15 x 40 kg excl. stang
8 x 60 kg "
8 x 60 kg "
8 x 60 kg "
Smith machine loopt alles behalve soepel.

Push press
8 x 60 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg
Killer na de incline press.

Buik en daarna richting minivoetbal.

Ben toch eens benieuwd hoe je dit gaat bevallen :p

Je fysiek ziet er goed uit man, ik had die foto's nog niet eens gezien.
Je rug is nog opvallend droog, die sterke rows en pull ups zijn er goed vanaf te zien, die lower traps zie je gewoon op je rug liggen.

Als ik jou was zou ik shrugs in je schema plaatsen, om nadruk te leggen op die upper traps.
Als je traps er wat hoger op liggen dan komen de rondingen van je schouders ook veel beter uit. Ik neem mezelf ff als voorbeeldje;

tal9gw.jpg

Keep it up, en zet voetbal nou ff op de tweede plaats, ik denk dat deze fysiek er heel bruut bij kan staan van de zomer....

Je fysiek ziet er goed uit man, ik had die foto's nog niet eens gezien.
Je rug is nog opvallend droog, die sterke rows en pull ups zijn er goed vanaf te zien, die lower traps zie je gewoon op je rug liggen.

Als ik jou was zou ik shrugs in je schema plaatsen, om nadruk te leggen op die upper traps.
Als je traps er wat hoger op liggen dan komen de rondingen van je schouders ook veel beter uit. Ik neem mezelf ff als voorbeeldje;

tal9gw.jpg

Keep it up, en zet voetbal nou ff op de tweede plaats, ik denk dat deze fysiek er heel bruut bij kan staan van de zomer....

Had ik ook al aan gedacht van die shrugs, ik plaats ze bij de woensdag, goeie tip. Voetbal zal daarentegen niet op de tweede plaats komen, daar er een aardig zakcentje aan vasthangt:).

Niet verkeerd. Voor een leuke hobby centjes vangen.:D
Welk niveau speel je?

In 2e provinciale, je hebt eerste nationale (Club Brugge, Standard, ...), tweede, derde en vierde nationale. Daarna 1e provinciale, 2e, 3e en 4e provinciale. In 1e en 2e provinciale is er nog aardig wat geld te verdienen dus:).

Gisteren:
Circuit
Chins 15xBW
Dips 15xBW
Fatman pull ups 12xBW
Clap push ups 15xBW

Chins 8xBW
Dips 15xBW
Fatman pull ups 8xBW
Clap push ups 15xBW

Pull ups 6xBW
Dips 15xBW
Fatman pull ups 10xBW
Clap push ups 15xBW

Crunches
25 x
25 x
Sit ups
20 x
20 x
Dragon flags
8 x

Calf raise
12 x 75 kg
15 x 75 kg
10 x 75 kg
explosief

Leg curl
10 x 28 kg
10 x 35 kg
10 x 42 kg
heel explosief

Cgbp
10 x 80 kg
10 x 80 kg

Peck deck fly
10 x 25 kg
10 x 25 kg
10 x 25 kg

Dumbbell curl
10 x 12 kg
10 x 12 kg

Daarna jammergenoeg nog uitgeweest, maar goed.

DAMN! Wat jij aan cgbp doet kan ik nog geeneens bankdrukken:o

Terug
Naar boven