XXL Nutrition

Simon geht los

• Topic Starter Topic Starter
Chins
10 x BW
10 x BW
8 x BW

Dumbbell row
12 x 42 kg
12 x 42 kg
10 x 42 kg

Upright row
10 x 40 kg
10 x 45 kg
10 x 40 kg

Reverse grip pulldown to front
10 x 45 kg
10 x 49 kg
10 x 56 kg

Shrugs
15 x 100 kg
15 x 100 kg
15 x 100 kg

Straight barbell curl
10 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 35 kg

Nice chins en rows!

Moet je niet wat zwaarder gaan met shrugs? Ik vind het wel een lekkere oefening om te 1 of 2 topsetjes te knallen met wat smokkel.

Hoe'st het weekend verlopen trouwens?

Nice chins en rows!

Moet je niet wat zwaarder gaan met shrugs? Ik vind het wel een lekkere oefening om te 1 of 2 topsetjes te knallen met wat smokkel.

Hoe'st het weekend verlopen trouwens?

Shrugs vind ik zo wel lekker genoeg:). Ik denk er zelfs aan om wat gewicht te droppen en 30reppers te gaan doen.
Vrijdag thuisgebleven, zaterdagavond enkel pilsjes gedronken en niet overdreven, dus vrij goed:).

Bench press
12 x 60 kg
10 x 80 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
8 x 100 kg
gaat weer de goede richting uit

Incline flies
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg

Incline smith press
12 x 40 kg
12 x 40 kg
8 x 40 kg
supertraag/strikt en spierspanning, was eventjes doodgaan

Daarna nog wat buik.

king bench is back, netjes man.

king bench is back, netjes man.

I hope so.

Front press
12 x 30 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Incline chest supported side raises
10 x 6 kg
10 x 6 kg
10 x 6 kg

Straight barbell curl
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Daarna nog reverse grip bb curls, wrist rolls en wrist curls.

Gek weekendje gehad, waaronder I :heart: 90's in Hasselt. Morgen train ik weer

De laatste weken weinig tijd gehad om een degelijk trainingsparcours af te leggen door een samenloop van omstandigheden: feestjes, sluitingsdagen gym (gebeurt niet vaak), stage, andere verplichte zaken, waaronder ook feestjes, die mij van trainen weerhielden.
Mijn gescheurde enkel is ondertussen ook weer genezen, dus ik kan terug lopen en zachtjes aan benen gaan trainen, nu het voetbalseizoen er ook op zit.

Ik ben van 84 naar 87 kg gegaan, jammergenoeg geen spiermassa aangezet, maar vetmassa. Het is jammer dat deze 'pauze' er geweest is, want ik was lekker op dreef. Ik ga maar weer eens strikter eten en opnieuw met regelmaat trainen. Maandag heb ik getraind. De komende anderhalve week wil ik 5 - 7 fullbodytrainingen gaan doen om hopelijk weer wat op kracht te komen. Daarna bekijk ik of ik verder ga in een split of UB/LB of FB. Ik probeer ook weer minstens 2x in de week te gaan joggen, zodat ik klaar raak voor de zomer:). Vanaf nu dus maar weer gaan loggen.

Welcome back :wl:

hoppa, the return to the Iron ... part II of the log

Waarvoor dank beesten!

Optrekken brede greep bovenhands
10 x BW
10 x BW
8 x BW

Bench press
15 x 60 kg
10 x 90 kg
10 x 100 kg
8 x 110 kg
6 x 110 kg

Arnold press
10 x 22 kg
8 x 22 kg
8 x 22 kg

Straigh barbell curl
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 35 kg
Strikt

Skullcrusher
10 x 40 kg
10 x 45 kg
9 x 45 kg

Buik.

Vrijdag:
Goed voornemen: Trainen en een halfuurtje joggen

Wat er gebeurde: 15.25 uur smsje:: "4 uur?" (waarmee men doelt op: Om 4 uur in ons stamcafé?"). Ik daarheen, ging een koffietje drinken en mijn goede voornemen waarmaken.

Ik kom toe, mijn maatje is al een pilsje aan het lippen, 'oké, geef mij ook maar een en hem nog eentje'. Dan komen er nog 2 maten toe, en die plakken er meteen nog eentje tegen, 'voor mij een pilsje, geef hen nog eens hetzelfde'. Voor ik het wist zat ik om half 7 goed aangeschoten pizza te eten. Daarna thuis nog een belegd broodje, want ik had uiteraard honger als een gek dankzij koning Alcohol. Mijn moeder dacht ook het warm water uitgevonden te hebben toen ik al 45 minuten thuis de vraag te stellen 'Heb jij gedronken?' waarop ik kortweg 'Ja.' antwoordde. Liegen heeft geen zin dacht ik, ik ben best een eerlijke jongen, je kunt dan maar net zo goed doen of dit de normaalste zaak van de wereld is en je moeder verdwaasd aankijken als je je afvraagt waarom dat zij nuchter is.

Daarna ben ik in slaap gevallen, wakker gebeld geweest waardoor ik dan even letterlijk het noorden kwijt ben en eens goed moet nadenken waar ik ben, welke dag we zijn en zo. Ik heb me toen gedoucht en in Gent uitgeweest, dit was immers zo afgesproken vroeger op de namiddag op café. Een vriend van me is er DJ in een cafeetje, ik en een andere maat dan maar aan de toog als Borus en Vratislav elk een dikke halve liter wodka en nog wat baco gekegeld om vervolgens om 7 uur op klaarlichte dag ladderzat mijn bed in te kruipen.

Zaterdag:
Om 10.30 uur moest ik al mijn bed uit, want mijn blaas hield het potverdomme niet meer. Wat is dit o zo hatelijk, je mag nog doen wat je wilt, zelfs al val je in slaap, 30 minuten later ben je toch weer wakker. Overdag de hele dag in de weer geweest, ik heb zelden hoofdpijn, alleen duurt alles wat langer. 's Avonds na 3 uur slaap de vorige nacht weer de kroeg in en om 4.30 uur thuis, details bespaar ik jullie.

Zondag:
Om 10 uur moeten opstaan om naar een familie'feest' te gaan... ferm feest:thumbs:.

Maar goed, gisteren niet getraind, maar een balletje getrapt met wat vrienden. Ik heb ettelijke keren mijn enkels omgeslagen, wat mooi bewijst dat ze nog steeds niet stabiel zijn, jammergenoeg.

Vandaag dan maar getraind:

Buik: ik ga dit nu weer aan het begin doen, je hebt meer drive om het te doen dan en je doet het ook efficiënter en simpelweg beter

Bankdrukken
10 x 70 kg
5 x 90 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
5 x 120 kg
eitje

Barbell row
10 x 70 kg
8 x 80 kg
10 x 80 kg

Standing front press
12 x 50 kg
8 x 60 kg
no legdrive

Close grip pull uponderhands
10 x BW
10 x BW
10 x BW

Morgen ga ik lopen en 's avond minivoetballen. Die paar kg vet wil ik er weer af voor het zomer is. Ik hoop dat ik door het afvallen en joggen weer wat meer souplesse ga krijgen, anders moet ik eens een andere manier zoeken om minder log te zijn. Iemand voorstellen? (niet te gecompliceerd:p)

Mezelf naar de gym moeten slepen vandaag:

Incline dumbbell press
20 x 17 kg
12 x 37 kg
12 x 42 kg
8 x 42 kg
alriiiight

BW parallel bar dips
20 x
20 x
20 x

Bent over db curl
12 x 12 kg
12 x 12 kg

That's it, vannacht maar een goeie 4 uurtjes geslapen, mss lag het daar aan en na die lekker db presses wist ik niet direct meer wat gedaan:).

Vandaag even getraind, half uurtje had niet veel tijd. Ik ben even naar de karate gaan kijken, dinsdag test ik eens:).

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Close grip pull ups
8 x BW
8 x BW

Bent over cable row, no chest supp
3 x 10 x 40 kg

Seated cable row
3 x 10 x 63 kg

De t*ring de kracht in je borst is er niet op achteruit gegaan man, 5 x 120 weggepompt.
Ik deed hem vandaag ook maar ik vond hem ke*ker zwaar. Respect.

Bruut fysiek en sterke trainingen! Ik ga je log volgen, ga zo door kerel.

Niet veel tijd/zin meer om te loggen, ik ben sinds kort ook begonnen met karate. Enige noemenswaardige dingen zijn dat mijn fysiek er bijna beter uit ziet dan ooit. Laatst 2 triples met 130 kg gebankdrukt en direct daarna 13 x 100 en ik ben weer gaan squatten. Ik begin zachtjes aan, ook al kan ik meer aan, voor mijn enkels en anders dan ben ik ook weer een week stijf en wil ik de week erop weer geen squats meer doen.

Hoe'st met zuipen?

Terug
Naar boven